ja heb er al helemaal zin in.. vorige keer dat ik in die studio was best een goede poging gedaan om zo'n model op de kast te jagen.. dat kon ze wel waarderen.. en enkele anderen ook nog posi gesproken er na.quote:
Hoeveel SOA's heb je gescoord?quote:
Air, wát?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag het haar. Zij moet immers met jouw contact opnemen om het te regelen.
quote:
Wat is de score tot nu toe?quote:
Dat gaat niet over een bevallingquote:
Blijkbaar heeft de 110 graden sauna een hersencelletje teveel gefrituurd.quote:
Ah, dan is het antwoord 42quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ze een supercomputer nodig hebben
Doe ik zeker. Ze ligt nu te slapen. Over een uurtje laatste voeding voor de nacht en dan slapenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Tally wan droppie!! Geniet ervan he!!
Ben je amateurfotograaf oid?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef clevy het volgende:
[..]
ja heb er al helemaal zin in.. vorige keer dat ik in die studio was best een goede poging gedaan om zo'n model op de kast te jagen.. dat kon ze wel waarderen.. en enkele anderen ook nog posi gesproken er na.
vervelend dat je moet werken..of niet?
Licht?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dit komt een beetje licht gay erotisch over
Ik heb geen bloed gezien. En het was op een vrijdag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar de bevalling was wel bloederig en op een zondag?
Misschien is ze Joods?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef Techno het volgende:
Maar de bevalling was wel bloederig en op een zondag?
yup.. recreatief gevorderd amateur fotograaf. gaat flink wat vrije tijd in zitten maar erg leuk. vooral festivals/evenementen.. lekker buiten zijn, met techniek bezig en praatjes makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben je amateurfotograaf oid?
Werken met Pasen vind ik niet erg hoor, part of the job he.
heel licht?quote:
Ja verklap nu niet alles.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef Tally het volgende:
Ik heb geen bloed gezien. En het was op een vrijdag.
Wereldrecordquote:
Nee dat is het antwoord op een andere vraagquote:
Wij zijn echt verliefdquote:
Dat denk jijquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is het antwoord op een andere vraag
Was dat niet je leeftijd dan?quote:
Heb jij ff pech dat leeftijd me niets boeitquote:
quote:
Even denkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij ff pech dat leeftijd me niets boeit
Het is je broekmaat!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Even denkenwat is nog meer gevoelig voor een vrouw
Het is je IQ
Dat is eerder een gevoelig punt bij mannenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Even denkenwat is nog meer gevoelig voor een vrouw
Het is je IQ
goeie muziek uit den haag...het kan.quote:
quote:
Not even closequote:
Maar jij bent toch heel mannelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is eerder een gevoelig punt bij mannen
LOL. Whut?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Iemand zei vandaag dat ik een dikke reet had. *kras* [ afbeelding ]
Eerder een eneuchquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Not even close
[..]
Maar jij bent toch heel mannelijk
quote:
Proostquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow nog even een lekker biertje erbij![]()
Heerlijk dat lange weekend
Goed planquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
geniet er van!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Whutquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Iemand zei vandaag dat ik een dikke reet had. *kras* [ afbeelding ]
Jij nog een koud colaatjequote:
Wat leuk! Is je werk ergens te bekijken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. recreatief gevorderd amateur fotograaf. gaat flink wat vrije tijd in zitten maar erg leuk. vooral festivals/evenementen.. lekker buiten zijn, met techniek bezig en praatjes maken
dank je lievertquote:
dooddoennend antwoord: ja dat is hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat leuk! Is je werk ergens te bekijken?
I like big butts and I can not liequote:
jaloezie is hetquote:
Vast jaloersquote:
Don Fardonquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
ArTIC, van wie is dat "I'm alive" nummer dat ze altijd bij Ekstraweekend draaien?
Ik kan er niet op komen
nummertje?quote:
En hoe komt dat?quote:
quote:
moet ik een nummertje trekken?quote:
quote:
veel leesplezierquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
Het is saai hier. Ik ga wild een boekje lezen in bed
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
Rooie oortjes?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet het niet ook.quote:
69?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik een nummertje trekken?
7 .. een raadspelletje doet de verveling snel verdwijnenquote:
Jaa geen idee Tijn of hij dat bedoeldequote:
ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef clevy het volgende:
[..]
[..]
7 .. een raadspelletje doet de verveling snel verdwijnen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef clevy het volgende:
[..]
[..]
7 .. een raadspelletje doet de verveling snel verdwijnen
geelquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is....
een kuikentjequote:
Oh we deden geen bingoquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa geen idee Tijn of hij dat bedoelde
nope.. een banaan in je oor.. als de kleur geil was dan zat ie in een ander gatquote:
neuh geloof het ook nietquote:
Pasenquote:
flauw hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef clevy het volgende:
[..]
nope.. een banaan in je oor.. als de kleur geil was dan zat ie in een ander gat
truth or darequote:
nee.. met z'n alle 'kuikentje' roepen is origineel!quote:
Jaa ik zit ook al te smsen of iemand mee gaat de stad in hahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm twijfel.. zal ik de stad nog ingaan of niet
Jonathan Jeremiah is ook lekker...ook weer via Ekdom bij 3FM binnen gebrachtquote:
ik had ook wel kunnen zeggen je boxer.. maar wist niet of iedereen dat mocht wetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. met z'n alle 'kuikentje' roepen is origineel!
Nou dat was echt het eerste waar ik aan dacht....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. met z'n alle 'kuikentje' roepen is origineel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
ja.. ik krijg al smsjes terug.. als ik ga dan moet ik alleen.. heb ik nou ook weer niet zoveel zin aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ik zit ook al te smsen of iemand mee gaat de stad in haha
Linkje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jonathan Jeremiah is ook lekker...ook weer via Ekdom bij 3FM binnen gebracht
Ohw dat is klotequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. ik krijg al smsjes terug.. als ik ga dan moet ik alleen.. heb ik nou ook weer niet zoveel zin aan
stom feest van iemand die ik niet mag waar iedereen zit
is wel vaak zo hequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow Knetter wij zijn echt lekker bezig he haha
JJquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jonathan Jeremiah is ook lekker...ook weer via Ekdom bij 3FM binnen gebracht
Bel J-K!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. ik krijg al smsjes terug.. als ik ga dan moet ik alleen.. heb ik nou ook weer niet zoveel zin aan
stom feest van iemand die ik niet mag waar iedereen zit
Nou echt hequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is wel vaak zo he![]()
we lijken teveel op elkaar.. weet je zeker dat je geen kloon van mij bent?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat was echt het eerste waar ik aan dacht....beide mis dames.. ik heb een blauwe slip aan.. maar ik waardeer de locatie waar jullie gedachten zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Een slip? Zo'n speedo-achtig ding? Ballenknijper?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef clevy het volgende:
[..]
beide mis dames.. ik heb een blauwe slip aan.. maar ik waardeer de locatie waar jullie gedachten zitten
wel zo'n vorm maar van erg zachte stof hoor.. beweegt allemaal primaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een slip? Zo'n speedo-achtig ding? Ballenknijper?
hmm een slipquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
[..]
wel zo'n vorm maar van erg zachte stof hoor.. beweegt allemaal prima
Dat vraagt op picsquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
[..]
ik dacht.. zeg het eens nietquote:
daar zijn cursussen voorquote:
nee je wist dat ik het al ging doen hequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht.. zeg het eens niet
2 van julliequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou echt hehet is dat ze ons samen op cam hebben gezien anders zouden ze het niet geloven hahaha
moet je gelijk gevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee je wist dat ik het al ging doen he
Oeh cheilquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef ArTiC het volgende:
De rand/elastiek van mijn boxer is ook blauw...
TMI
Wat liefquote:
Blauw is best een mooie kleurquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef ArTiC het volgende:
De rand/elastiek van mijn boxer is ook blauw...
TMI
omdat ik je gebasht hebquote:
zwart...al mijn boxers zijn zwartquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Blauw is best een mooie kleur![]()
En welke kleur is de rest dan?
ik wacht nog steeds op jouw pics van het warm hebben/nakend zittenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zwart...al mijn boxers zijn zwart
op een donkerblauwe na...dat had ik niet goed gezien in de winkel
Alleen maar zwart? das toch ook saai... waarom dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zwart...al mijn boxers zijn zwart
op een donkerblauwe na...dat had ik niet goed gezien in de winkel
Jaa maar ik heb mijn DM geslooptquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:31 schreef clevy het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op jouw pics van het warm hebben/nakend zitten
Je moet nog uit de kast komen, of wat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
ik ben saaiquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Alleen maar zwart? das toch ook saai... waarom dat?
Metroman?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Je moet nog uit de kast komen, of wat?
ik kan het me niet voorstellenquote:
ik baal nu wel een beetje dat ik dat album vanmiddag niet gekocht hebquote:
En PM dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef Carooltje79 het volgende:
Jaa maar ik heb mijn DM geslooptkan ik ook niks aan doen
Oh jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik baal nu wel een beetje dat ik dat album vanmiddag niet gekocht heb
ik von het ook al zo stil bij de pop-ups met geile verhalenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa maar ik heb mijn DM geslooptkan ik ook niks aan doen
quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef clevy het volgende:
[..]
ik von het ook al zo stil bij de pop-ups met geile verhalen
The Deaf en het nieuwe album van Foo Fighters...stom dat ik niet aan Jonathan Jeremiah gedacht hebquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja
Wat had je wel gekocht eigenlijk?
Ik ook maar ik durf er niet om te vragenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]zit jij nu ook al op een foto te wachten???
Morgen weer een dagquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
The Deaf en het nieuwe album van Foo Fighters...stom dat ik niet aan Jonathan Jeremiah gedacht heb
Nee, ik ging louter in op dat defecte DM gebeuren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef Carooltje79 het volgende:
zit jij nu ook al op een foto te wachten???
ohw pfieuwww ik schrok alquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik ging louter in op dat defecte DM gebeuren.
Ja sorry wil je geen nachtmerries bezorgen Tijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook maar ik durf er niet om te vragen
ik wacht wel nog steeds op picsquote:
jij hebt live pics mogen makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wacht wel nog steeds op pics
dromen zijn toch bedrogquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja sorry wil je geen nachtmerries bezorgen Tijn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jij hebt live pics mogen makenjij mag niet klagen
Die krijg ik van hele andere dingenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja sorry wil je geen nachtmerries bezorgen Tijn
dus kan je maar beter nachtmerries hebben?quote:
Ohhh jaa moeten we ook nog doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we zouden samen pics maken.. is nog heul niet gebeurd
dan kan samz er iig nog een ritje op makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dus kan je maar beter nachtmerries hebben?
ja.. jij zat alleen maar pics van het eten te makenquote:
Ja dat denk je nu nogquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die krijg ik van hele andere dingen
Ga dat eens doen danquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we zouden samen pics maken.. is nog heul niet gebeurd
dat heb ik afgelopen nacht gedaan, geen aanraderquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Dromen.
Ik denk dat ik maar niet ga slapen vannacht
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. jij zat alleen maar pics van het eten te maken
uhm.. neequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga dat eens doen danen post hier het resultaat
tuurlijkquote:
En jij en Knetter niet dan? Daar kijk ik liever naar dan etenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa maar het was ook zoooo lekker
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef clevy het volgende:
[..]
dan kan samz er iig nog een ritje op maken
Dit dus!quote:
nah.. laat dat aan een fotograaf (ikke!) over.. girl-on-girl levert betere beelden opquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga dat eens doen danen post hier het resultaat
Jammerquote:
Jawel, maar natuurlijk weet ik dat ik dat doe.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. laat dat aan een fotograaf (ikke!) over.. girl-on-girl levert betere beelden op
Wannneerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. laat dat aan een fotograaf (ikke!) over.. girl-on-girl levert betere beelden op
Kiezen tussen twee kwadenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat heb ik afgelopen nacht gedaan, geen aanrader![]()
slecht dromen trouwens ook niet
ik heb ruimte overquote:
roep maar.. zondag heb ik al een shoot en modellen om te pesten.. verder maak ik wel tijdquote:
Avond Joequote:
hmm dan moet caro een keer tijd hebben.. dan kom ik die kant wel opquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef clevy het volgende:
[..]
roep maar.. zondag heb ik al een shoot en modellen om te pesten.. verder maak ik wel tijd
maar ik probeer al meer dan een uur een concrete afspraak uit Caro los te krijgen......
Dus dat wordt een KFC'tje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef clevy het volgende:
Jaaa halloo jij bent hier toch de man?!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef clevy het volgende:
[..]
roep maar.. zondag heb ik al een shoot en modellen om te pesten.. verder maak ik wel tijd
maar ik probeer al meer dan een uur een concrete afspraak uit Caro los te krijgen......
liggen we of samen te dromen of zijn we allebei wakker...quote:
kip kluiven??quote:
Of jij ligt te slapen en ik lig wakker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
liggen we of samen te dromen of zijn we allebei wakker...
en? moet ik die afspraak uit je slaan dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa halloo jij bent hier toch de man?!
Jaa sorry schat als ik helemaal over ben enzo dan ga ik het echt goed maken met jequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm dan moet caro een keer tijd hebben.. dan kom ik die kant wel op
maar ze heeft het nogal drukjes
dan maak je me wakkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of jij ligt te slapen en ik lig wakker.
Nee maar ik heb je toch al gezegd kan alleen morgen niet verder welquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef clevy het volgende:
[..]
en? moet ik die afspraak uit je slaan dan?
op wat voor manierquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa sorry schat als ik helemaal over ben enzo dan ga ik het echt goed maken met je
Yukiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik verzin wel wat leuksquote:
das vast een beter onderwerp voor op de mail..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb je toch al gezegd kan alleen morgen niet verder wel
ah check.. betere interpretatie! MI enabledquote:
denk het ook wel jahquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef clevy het volgende:
[..]
das vast een beter onderwerp voor op de mail..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
YukiWat heb je gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
geilquote:
dacht al.. waarom moet ik nou weer het mannetje zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
YukiVentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel leuk, eigenlijk
♥ || Baby catcher in training || ♥
Afwisseling?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dacht al.. waarom moet ik nou weer het mannetje zijn
op 't plaatje ziet het er veel lelijker uit als in het echt.quote:
Lelijker danquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
op 't plaatje ziet het er veel lelijker uit als in het echt.
ik ook, maar de vraag is dus voor hoe lang
ben je er zo 1?quote:
Ik hoop maar dat het in het echt leuk is, maar goed, opzich heb jij goede smaak, dus kan me niet voorstellen dat het echt lelijk is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
op 't plaatje ziet het er veel lelijker uit als in het echt.
ik ook, maar de vraag is dus voor hoe lang
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
JB, dat servies is spuuglelijk, maar omdat het door ventje is uitgekozen is het een soort van hip kitscherig zo fout dat het goed is.
um en um.. omstebeurt het tempo aangeven en speeltjes gebruiken..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dacht al.. waarom moet ik nou weer het mannetje zijn
m'n taalgevoel is definitief om zeepquote:
Kinderen hebben gewoon te luisteren die maken geen beslissingen en/of hebben dan ook geen stemrecht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
JB, dat servies is spuuglelijk, maar omdat het door ventje is uitgekozen is het een soort van hip kitscherig zo fout dat het goed is.
oh we weten hoe het moet hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef clevy het volgende:
[..]
um en um.. omstebeurt het tempo aangeven en speeltjes gebruiken..
Ik heb dat van Ikea. Niet ideaal, wel goedkoop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik was op zoek naar een goedkoop, wit servies, maar ik kon niks vinden waarvan de vorm en tint wit me aanstond. Dus dan maar op deze manier
*stapt in de auto met een fles wijn*quote:
Het is maar goed dat wij geen kinderen hebben samen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Kinderen hebben gewoon te luisteren die maken geen beslissingen en/of hebben geen stemrecht.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh we weten hoe het moet hoor
Hij heeft een dochter, hoe serieus kan je zo'n uitspraak dan nemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is maar goed dat wij geen kinderen hebben samen.
dat stond me dus niet aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb dat van Ikea. Niet ideaal, wel goedkoop.
Sowieso, Ikea.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
Het is maar goed dat wij geen kinderen hebben samen.
IKEAquote:
Nee, dat is denk ik zelfs goedkoper dan Ikea.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat stond me dus niet aan
En dit was ook niet duur, 20-delig voor ¤25 oid.
daar ben ik ook niet bang voor.. maar het helpt bij het fantaseren om wat details te geven he..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh we weten hoe het moet hoor
Niet iedereen verdiend boven de balkendenorm zoals jijquote:
Ja, mag ik er nog één?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen verdiend boven de balkendenorm zoals jij
Wat doe je nu gemaakt decadent?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, daar gaat je z.g. goede designersmaak. Goedkope rommelwinkel.
Inclusief fileparkerenquote:
zolang het niet in elkaar hoeft ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang het niet uit elkaar hoeft valt het mee
True that.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang het niet uit elkaar hoeft valt het mee
yuki in war-modequote:
Oke taalnazi dank je dat jij mijn fouten verbeterdquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, mag ik er nog één?
Verdient
en Balkenendenorm
ook bij de IKEA komen weldoordachte ontwerpen vandaan die daarom onder design vallenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, daar gaat je z.g. goede designersmaak. Goedkope rommelwinkel.
echt wel...ik heb hele toffe AA batterijen van IKEAquote:
scheelt, dat hoeft niet bij Yuki voor de deurquote:
Ik heb niets met dat Scandinavische. Sorry.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
Wat doe je nu gemaakt decadent?
Ze hebben goedkope troep. Maar ook geweldig mooie kwaliteit, echt.
geen chocolade?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef L-E het volgende:
[..]
En met bloemen en excuses dat het zo lang duurde.
risico'squote:
quote:
Alvar Aaltoquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb niets met dat Scandinavische. Sorry.
Ik spaarlampen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt wel...ik heb hele toffe AA batterijen van IKEA
Maar dat maakt het nog niet mooi.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef JoeBravo het volgende:
ook bij de IKEA komen weldoordachte ontwerpen vandaan die daarom onder design vallen
kan je nagaan dat ik het toch doequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scheelt, dat hoeft niet bij Yuki voor de deur
Nooitquote:
Die ook ja!quote:
Ik heb een hekel aan de mensen die fileparkeren bij mij voor de deur.quote:
Spijker. Kop.quote:
kwestie van smaak.quote:
hate mequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de mensen die fileparkeren bij mij voor de deur.
Die parkeren namelijk heel aso naast de stoep, waar het niet mag
Maak je weer de 'als'-fout.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kwestie van smaak.
En ja, natuurlijk kan het altijd mooier.
Zou m'n huis ook liever volzetten met kwaliteitsmeubelen, maar dat kan ik me niet veroorloven. En met m'n beperkte budget kom ik liever bij de IKEA als bij de Kwantum, Leenbakker en aanverwanten. De Woonexpress is wel een redelijk alternatief overigens.
ik ben iig consequentquote:
damn...geef die jongen een break...heb je zijn servies gezien?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
damn...geef die jongen een break...heb je zijn servies gezien?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de mensen die fileparkeren bij mij voor de deur.
Die parkeren namelijk heel aso naast de stoep, waar het niet mag
Prachtig he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
damn...geef die jongen een break...heb je zijn servies gezien?
Zou dat ook werken als geldig excuus om vreemd te gaan?quote:
ik ben naar een andere lijn verhuisdquote:
Ik ook mijn halve huis staat er vol meequote:
duidelijk ja. wel lekker rustig hier nuquote:
Over budget gesproken, zo goedkoop is de Ikea helemaal niet. Zeker niet in verhouding tot de geleverde kwaliteit. Dan kun je juist wel beter naar een Leen Bakker of Kwantum gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef JoeBravo het volgende:
kwestie van smaak.
En ja, natuurlijk kan het altijd mooier.
Zou m'n huis ook liever volzetten met kwaliteitsmeubelen, maar dat kan ik me niet veroorloven. En met m'n beperkte budget kom ik liever bij de IKEA als bij de Kwantum, Leenbakker en aanverwanten. De Woonexpress is wel een redelijk alternatief overigens.
Bij Leen Bakker en Kwantum weet je iig zeker dat je het niet goed in elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Over budget gesproken, zo goedkoop is de Ikea helemaal niet. Zeker niet in verhouding tot de geleverde kwaliteit. Dan kun je juist wel beter naar een Leen Bakker of Kwantum gaan.
en over lelijk gesprokenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij Leen Bakker en Kwantum weet je iig zeker dat je het niet goed in elkaar krijgt.
giet mij dan ook nog ff een wijntje bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef Carooltje79 het volgende:
Zeg clevy is je glas al leeg?ik ga nog een nieuwe pakken
Gezelligquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
giet mij dan ook nog ff een wijntje bij
yup. doe nog gerust een rondje.. je bent een prima gastvrouwquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef Carooltje79 het volgende:
Zeg Clevy is je glas al leeg?ik ga nog een nieuwe pakken
Dank jequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef clevy het volgende:
[..]
yup. doe nog gerust een rondje.. je bent een prima gastvrouw
op je gezondheid jongedamequote:
ik dus ook niet. dan liever IKEAquote:
En jij ook op je gezondheid hequote:
Mja, hooguit voor een lamp ofzo inderdaad. Maar meubels dus echt niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
Ik vind Ikea leuk voor erbij. Kinderkamerfrutsels, lampen, het moet niet overheersend zijn.
merci. met zoveel posi energie moet dat bijna wel goed gaanquote:
Mooi zo kunnen we volgende keer allebei een biertje nemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef clevy het volgende:
[..]
merci. met zoveel posi energie moet dat bijna wel goed gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |