op wat voor manierquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa sorry schat als ik helemaal over ben enzo dan ga ik het echt goed maken met je
Yukiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik verzin wel wat leuksquote:
das vast een beter onderwerp voor op de mail..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb je toch al gezegd kan alleen morgen niet verder wel
ah check.. betere interpretatie! MI enabledquote:
denk het ook wel jahquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef clevy het volgende:
[..]
das vast een beter onderwerp voor op de mail..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
YukiWat heb je gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
geilquote:
dacht al.. waarom moet ik nou weer het mannetje zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
YukiVentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel leuk, eigenlijk
♥ || Baby catcher in training || ♥
Afwisseling?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dacht al.. waarom moet ik nou weer het mannetje zijn
op 't plaatje ziet het er veel lelijker uit als in het echt.quote:
Lelijker danquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
op 't plaatje ziet het er veel lelijker uit als in het echt.
ik ook, maar de vraag is dus voor hoe lang
ben je er zo 1?quote:
Ik hoop maar dat het in het echt leuk is, maar goed, opzich heb jij goede smaak, dus kan me niet voorstellen dat het echt lelijk is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
op 't plaatje ziet het er veel lelijker uit als in het echt.
ik ook, maar de vraag is dus voor hoe lang
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
JB, dat servies is spuuglelijk, maar omdat het door ventje is uitgekozen is het een soort van hip kitscherig zo fout dat het goed is.
um en um.. omstebeurt het tempo aangeven en speeltjes gebruiken..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dacht al.. waarom moet ik nou weer het mannetje zijn
m'n taalgevoel is definitief om zeepquote:
Kinderen hebben gewoon te luisteren die maken geen beslissingen en/of hebben dan ook geen stemrecht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
JB, dat servies is spuuglelijk, maar omdat het door ventje is uitgekozen is het een soort van hip kitscherig zo fout dat het goed is.
oh we weten hoe het moet hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef clevy het volgende:
[..]
um en um.. omstebeurt het tempo aangeven en speeltjes gebruiken..
Ik heb dat van Ikea. Niet ideaal, wel goedkoop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik was op zoek naar een goedkoop, wit servies, maar ik kon niks vinden waarvan de vorm en tint wit me aanstond. Dus dan maar op deze manier
*stapt in de auto met een fles wijn*quote:
Het is maar goed dat wij geen kinderen hebben samen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Kinderen hebben gewoon te luisteren die maken geen beslissingen en/of hebben geen stemrecht.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh we weten hoe het moet hoor
Hij heeft een dochter, hoe serieus kan je zo'n uitspraak dan nemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is maar goed dat wij geen kinderen hebben samen.
dat stond me dus niet aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb dat van Ikea. Niet ideaal, wel goedkoop.
Sowieso, Ikea.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
Het is maar goed dat wij geen kinderen hebben samen.
IKEAquote:
Nee, dat is denk ik zelfs goedkoper dan Ikea.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat stond me dus niet aan
En dit was ook niet duur, 20-delig voor ¤25 oid.
daar ben ik ook niet bang voor.. maar het helpt bij het fantaseren om wat details te geven he..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh we weten hoe het moet hoor
Niet iedereen verdiend boven de balkendenorm zoals jijquote:
Ja, mag ik er nog één?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen verdiend boven de balkendenorm zoals jij
Wat doe je nu gemaakt decadent?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, daar gaat je z.g. goede designersmaak. Goedkope rommelwinkel.
Inclusief fileparkerenquote:
zolang het niet in elkaar hoeft ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang het niet uit elkaar hoeft valt het mee
True that.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang het niet uit elkaar hoeft valt het mee
yuki in war-modequote:
Oke taalnazi dank je dat jij mijn fouten verbeterdquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, mag ik er nog één?
Verdient
en Balkenendenorm
ook bij de IKEA komen weldoordachte ontwerpen vandaan die daarom onder design vallenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, daar gaat je z.g. goede designersmaak. Goedkope rommelwinkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |