Ik heb dat van Ikea. Niet ideaal, wel goedkoop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik was op zoek naar een goedkoop, wit servies, maar ik kon niks vinden waarvan de vorm en tint wit me aanstond. Dus dan maar op deze manier
*stapt in de auto met een fles wijn*quote:
Het is maar goed dat wij geen kinderen hebben samen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Kinderen hebben gewoon te luisteren die maken geen beslissingen en/of hebben geen stemrecht.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh we weten hoe het moet hoor
Hij heeft een dochter, hoe serieus kan je zo'n uitspraak dan nemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is maar goed dat wij geen kinderen hebben samen.
dat stond me dus niet aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb dat van Ikea. Niet ideaal, wel goedkoop.
Sowieso, Ikea.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
Het is maar goed dat wij geen kinderen hebben samen.
IKEAquote:
Nee, dat is denk ik zelfs goedkoper dan Ikea.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat stond me dus niet aan
En dit was ook niet duur, 20-delig voor ¤25 oid.
daar ben ik ook niet bang voor.. maar het helpt bij het fantaseren om wat details te geven he..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh we weten hoe het moet hoor
Niet iedereen verdiend boven de balkendenorm zoals jijquote:
Ja, mag ik er nog één?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen verdiend boven de balkendenorm zoals jij
Wat doe je nu gemaakt decadent?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, daar gaat je z.g. goede designersmaak. Goedkope rommelwinkel.
Inclusief fileparkerenquote:
zolang het niet in elkaar hoeft ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang het niet uit elkaar hoeft valt het mee
True that.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang het niet uit elkaar hoeft valt het mee
yuki in war-modequote:
Oke taalnazi dank je dat jij mijn fouten verbeterdquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, mag ik er nog één?
Verdient
en Balkenendenorm
ook bij de IKEA komen weldoordachte ontwerpen vandaan die daarom onder design vallenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, daar gaat je z.g. goede designersmaak. Goedkope rommelwinkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |