nope.. een banaan in je oor.. als de kleur geil was dan zat ie in een ander gatquote:
neuh geloof het ook nietquote:
Pasenquote:
flauw hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef clevy het volgende:
[..]
nope.. een banaan in je oor.. als de kleur geil was dan zat ie in een ander gat
truth or darequote:
nee.. met z'n alle 'kuikentje' roepen is origineel!quote:
Jaa ik zit ook al te smsen of iemand mee gaat de stad in hahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm twijfel.. zal ik de stad nog ingaan of niet
Jonathan Jeremiah is ook lekker...ook weer via Ekdom bij 3FM binnen gebrachtquote:
ik had ook wel kunnen zeggen je boxer.. maar wist niet of iedereen dat mocht wetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. met z'n alle 'kuikentje' roepen is origineel!
Nou dat was echt het eerste waar ik aan dacht....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. met z'n alle 'kuikentje' roepen is origineel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
ja.. ik krijg al smsjes terug.. als ik ga dan moet ik alleen.. heb ik nou ook weer niet zoveel zin aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ik zit ook al te smsen of iemand mee gaat de stad in haha
Linkje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jonathan Jeremiah is ook lekker...ook weer via Ekdom bij 3FM binnen gebracht
Ohw dat is klotequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. ik krijg al smsjes terug.. als ik ga dan moet ik alleen.. heb ik nou ook weer niet zoveel zin aan
stom feest van iemand die ik niet mag waar iedereen zit
is wel vaak zo hequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow Knetter wij zijn echt lekker bezig he haha
JJquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jonathan Jeremiah is ook lekker...ook weer via Ekdom bij 3FM binnen gebracht
Bel J-K!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. ik krijg al smsjes terug.. als ik ga dan moet ik alleen.. heb ik nou ook weer niet zoveel zin aan
stom feest van iemand die ik niet mag waar iedereen zit
Nou echt hequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is wel vaak zo he![]()
we lijken teveel op elkaar.. weet je zeker dat je geen kloon van mij bent?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat was echt het eerste waar ik aan dacht....beide mis dames.. ik heb een blauwe slip aan.. maar ik waardeer de locatie waar jullie gedachten zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Een slip? Zo'n speedo-achtig ding? Ballenknijper?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef clevy het volgende:
[..]
beide mis dames.. ik heb een blauwe slip aan.. maar ik waardeer de locatie waar jullie gedachten zitten
wel zo'n vorm maar van erg zachte stof hoor.. beweegt allemaal primaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een slip? Zo'n speedo-achtig ding? Ballenknijper?
hmm een slipquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
[..]
wel zo'n vorm maar van erg zachte stof hoor.. beweegt allemaal prima
Dat vraagt op picsquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
[..]
wel zo'n vorm maar van erg zachte stof hoor.. beweegt allemaal prima
ik dacht.. zeg het eens nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |