dan blijf je toch heerlijk nieuwsgierigquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga daar dus mooi geen antwoord op geven
[..]
Ja maar ik ben wel nieuwsgierig natuurlijk en met mij meerdere singles
Hoe gaat het met de zwangerschap en alles daar omheen?quote:
Ja hoor. En ik ben er trots opquote:
ja als kantoorpikkie heb ik doorgaans de weekenden vrij.. (1 uitzondering over week of 4) .. ga geen pasen vieren maar wel met fotomodellen spelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Lang weekend vrij? Pasen 'vieren'?
Hier gaat het goed. Gaar van een dagje strand en een werkweekend voor de boeg, maar weinig te klagen!
Dat is een goede vraag.quote:
Het kan nog kleinerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is ook niet zo moeilijk he
Nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ik blijf wel een man he. Die zien dat soort dingen gewoon.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de zwangerschap en alles daar omheen?
ahja.. maar een concrete afspraak is er niet hequote:
Moederschap bedoel jequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de zwangerschap en alles daar omheen?
maar het is wel een lieverd hoorquote:
Nu nog een goed antwoordquote:
Klinkt leuk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef clevy het volgende:
[..]
ja als kantoorpikkie heb ik doorgaans de weekenden vrij.. (1 uitzondering over week of 4) .. ga geen pasen vieren maar wel met fotomodellen spelen
nope dat nog niet hequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
[..]
ahja.. maar een concrete afspraak is er niet he
Daar kan jij beter over oordelen dan ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar het is wel een lieverd hoor
IK HEB HET GEMIST!!quote:
tis een echte softyquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan jij beter over oordelen dan ik
Vraag het haar. Zij moet immers met jouw contact opnemen om het te regelen.quote:
dit komt een beetje licht gay erotisch overquote:
Die verhalen vraag je maar via PMquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HEB HET GEMIST!!
Waar kan ik de foto's vinden? En de bloederige bevallingsverhalen?
Wil je ons wat vertellen?quote:
Dr staat een foto in het kinderfototopic. En bloederig bevallingsverhaal is er niet. Werd keizersnede.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HEB HET GEMIST!!
Waar kan ik de foto's vinden? En de bloederige bevallingsverhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |