Hij bedoeld djayzz, die was het nietquote:
begrijpend lezen of tactisch omschrijven?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa sorry dat is ook niet mijn sterkste kant
Op dit moment beidequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef clevy het volgende:
[..]
begrijpend lezen of tactisch omschrijven?
Ah, leuk, ga ik binnenkort mijn zoektocht naar jurkjes vervolgen in Haarlem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kleine Houtstraat in Haarlem leukste winkelstraat van Nederland
http://www.styletoday.nl/(...)straat-van-nederland
Wie had een jaar geleden kunnen bedenken dat een rij zich zou vormen met vrouwen die RZ wilen batsen.quote:
ik keur ze welquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, leuk, ga ik binnenkort mijn zoektocht naar jurkjes vervolgen in Haarlem.
Voor zover ik je kan inschatten op basis van nog geen tiental posts denk ik dat je over RZ heen zou lopen.quote:
en ligt dat aan t bier of aan het pak slaag wat je kreeg of ben je gewoon een dooske?quote:
Je bent een held. Dank je!quote:
we hebben een gat in de markt gemistquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie had een jaar geleden kunnen bedenken dat een rij zich zou vormen met vrouwen die RZ wilen batsen.
Haha nu kan ik beter wel ff nadenken voor ik antwoord geef hequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef clevy het volgende:
[..]
en ligt dat aan t bier of aan het pak slaag wat je kreeg of ben je gewoon een dooske?
A pityfuck is still a fuckquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie had een jaar geleden kunnen bedenken dat een rij zich zou vormen met vrouwen die RZ wilen batsen.
Oh, klopt. Dat heb je al gedaan, hequote:
kijk.. je leert al bij.. en dat op een vrijdag avondquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha nu kan ik beter wel ff nadenken voor ik antwoord geef he
Is dit nodig?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, klopt. Dat heb je al gedaan, heHij kreeg 'm niet omhoog, hoorde ik
Wtf is er gebeurd met de wereld?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
top!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is goed, ik bel je wel als ik er ben.
Zijn de mijne niet goed genoeg meer?quote:
Moet dat nou?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, klopt. Dat heb je al gedaan, heHij kreeg 'm niet omhoog, hoorde ik
En daarna kwam jij toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
Djazz was toch J-K's voorganger? Als in, alles doen voor een vrouw om maar te kunnen zeggen dat die op bezoek is geweest?
Nou hequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef clevy het volgende:
[..]
kijk.. je leert al bij.. en dat op een vrijdag avond
Nee. Djayzz is tof.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
Djazz was toch J-K's voorganger? Als in, alles doen voor een vrouw om maar te kunnen zeggen dat die op bezoek is geweest?
dat ben jij toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
Ja, ze lijken inderdaad wel een beetje op je.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
Dat vraag ik mij al jaren afquote:
zekers.. en nou t antwoord nogquote:
Het feit dat ik nieuwe dames in dit topic zie doet uiteraard niets af aan de kwaliteit van de uwe.quote:
Ohw ik geef het bier maar wijselijk de schuldquote:
dames? ik hoor alleen geroddel en achterklapquote:
Voor wie?quote:
Juhuuhquote:
Over een andere boeg dan maar. Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef clevy het volgende:
[..]
dames? ik hoor alleen geroddel en achterklap
Het feit dat je ze opmerkt zegt al genoegquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Het feit dat ik nieuwe dames in dit topic zie doet uiteraard niets af aan de kwaliteit van de uwe.
goed antwoord.. het was nog slimmer geweest als je mij de schuld had weten te geven maar dat komt verderop in de training nog welquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ik geef het bier maar wijselijk de schuld
Olijfjequote:
I knowquote:
ik roddel nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef clevy het volgende:
[..]
dames? ik hoor alleen geroddel en achterklap
Tot straks!quote:
Oeh ik krijg een hele training zelfsquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef clevy het volgende:
[..]
goed antwoord.. het was nog slimmer geweest als je mij de schuld had weten te geven maar dat komt verderop in de training nog wel
Owh ja, burn is het nieuwe backfire.quote:
Je bent ook geen 16 meer dan krijg je datquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, burn is het nieuwe backfire.
Ik loop weer eens achter
"het nieuwe", wat een onzinquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, burn is het nieuwe backfire.
Ik loop weer eens achter
goed genoeg, dankjewel. lief dat je dat vraagt. hoesten is een stuk minder en tis wel gezellig hier en leuke plannen voor t weekend.. en met jou LE?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Over een andere boeg dan maar. Hoe is het met jou?
Ja, heb je d'r eindelijk geregeld?quote:
Mooi doe eens vertellen dan.quote:
hoort dat niet bij het aanzoek dan? of is het je alleen om de kost en inwoning te doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oeh ik krijg een hele training zelfs
Thank the lordquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent ook geen 16 meer dan krijg je dat
Zie je hoe hard ik achterloop?quote:
Dan wil ik eerst weten hoe groot ze isquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi doe eens vertellen dan.
Je bent bij J-K geweest, ik las al ergens (geen idee meer waar, ben blond he) dat jullie een speciale/hechte band hebben.
Nieuw stelletje?
Jaa nee is goed hoor... maar jij had het alleen over een test eerstquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef clevy het volgende:
[..]
hoort dat niet bij het aanzoek dan? of is het je alleen om de kost en inwoning te doen
begrijpend lezen is moeilijk he meidquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi doe eens vertellen dan.
Je bent bij J-K geweest, ik las al ergens (geen idee meer waar, ben blond he) dat jullie een speciale/hechte band hebben.
Nieuw stelletje?
Ze bungelt al enige tijd aan de haak, maar dat binnenhalen schiet maar niet op.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Het feit dat ik nieuwe dames in dit topic zie doet uiteraard niets af aan de kwaliteit van de uwe.
Lang weekend vrij? Pasen 'vieren'?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef clevy het volgende:
[..]
goed genoeg, dankjewel. lief dat je dat vraagt. hoesten is een stuk minder en tis wel gezellig hier en leuke plannen voor t weekend.. en met jou LE?
Vast groter dan JKquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst weten hoe groot ze is
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Thank the lord
[..]
Zie je hoe hard ik achterloop?
Tja, ik blijf wel een man he. Die zien dat soort dingen gewoon.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
Het feit dat je ze opmerkt zegt al genoeg
dat is ook niet zo moeilijk hequote:
owja.. ik loop op de zaken vooruit.. je hebt gelijk.. maar jij hebt geen tijd voor me of de testquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa nee is goed hoor... maar jij had het alleen over een test eerst
Ik ga daar dus mooi geen antwoord op gevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst weten hoe groot ze is
Ja maar ik ben wel nieuwsgierig natuurlijk en met mij meerdere singlesquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
begrijpend lezen is moeilijk he meid
ik zei.. ik roddel niet
Hoi jijquote:
Waar gaat het mis?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze bungelt al enige tijd aan de haak, maar dat binnenhalen schiet maar niet op.
Hear hear!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Techno het volgende:
Tja, ik blijf wel een man he. Die zien dat soort dingen gewoon.
Jawel hoor alleen morgen nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef clevy het volgende:
[..]
owja.. ik loop op de zaken vooruit.. je hebt gelijk.. maar jij hebt geen tijd voor me of de test
dan blijf je toch heerlijk nieuwsgierigquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga daar dus mooi geen antwoord op geven
[..]
Ja maar ik ben wel nieuwsgierig natuurlijk en met mij meerdere singles
Hoe gaat het met de zwangerschap en alles daar omheen?quote:
Ja hoor. En ik ben er trots opquote:
ja als kantoorpikkie heb ik doorgaans de weekenden vrij.. (1 uitzondering over week of 4) .. ga geen pasen vieren maar wel met fotomodellen spelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Lang weekend vrij? Pasen 'vieren'?
Hier gaat het goed. Gaar van een dagje strand en een werkweekend voor de boeg, maar weinig te klagen!
Dat is een goede vraag.quote:
Het kan nog kleinerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is ook niet zo moeilijk he
Nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ik blijf wel een man he. Die zien dat soort dingen gewoon.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de zwangerschap en alles daar omheen?
ahja.. maar een concrete afspraak is er niet hequote:
Moederschap bedoel jequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de zwangerschap en alles daar omheen?
maar het is wel een lieverd hoorquote:
Nu nog een goed antwoordquote:
Klinkt leuk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef clevy het volgende:
[..]
ja als kantoorpikkie heb ik doorgaans de weekenden vrij.. (1 uitzondering over week of 4) .. ga geen pasen vieren maar wel met fotomodellen spelen
nope dat nog niet hequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
[..]
ahja.. maar een concrete afspraak is er niet he
Daar kan jij beter over oordelen dan ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar het is wel een lieverd hoor
IK HEB HET GEMIST!!quote:
tis een echte softyquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan jij beter over oordelen dan ik
Vraag het haar. Zij moet immers met jouw contact opnemen om het te regelen.quote:
dit komt een beetje licht gay erotisch overquote:
Die verhalen vraag je maar via PMquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HEB HET GEMIST!!
Waar kan ik de foto's vinden? En de bloederige bevallingsverhalen?
Wil je ons wat vertellen?quote:
Dr staat een foto in het kinderfototopic. En bloederig bevallingsverhaal is er niet. Werd keizersnede.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HEB HET GEMIST!!
Waar kan ik de foto's vinden? En de bloederige bevallingsverhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |