Hij bedoeld djayzz, die was het nietquote:
begrijpend lezen of tactisch omschrijven?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa sorry dat is ook niet mijn sterkste kant
Op dit moment beidequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef clevy het volgende:
[..]
begrijpend lezen of tactisch omschrijven?
Ah, leuk, ga ik binnenkort mijn zoektocht naar jurkjes vervolgen in Haarlem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kleine Houtstraat in Haarlem leukste winkelstraat van Nederland
http://www.styletoday.nl/(...)straat-van-nederland
Wie had een jaar geleden kunnen bedenken dat een rij zich zou vormen met vrouwen die RZ wilen batsen.quote:
ik keur ze welquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, leuk, ga ik binnenkort mijn zoektocht naar jurkjes vervolgen in Haarlem.
Voor zover ik je kan inschatten op basis van nog geen tiental posts denk ik dat je over RZ heen zou lopen.quote:
en ligt dat aan t bier of aan het pak slaag wat je kreeg of ben je gewoon een dooske?quote:
Je bent een held. Dank je!quote:
we hebben een gat in de markt gemistquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie had een jaar geleden kunnen bedenken dat een rij zich zou vormen met vrouwen die RZ wilen batsen.
Haha nu kan ik beter wel ff nadenken voor ik antwoord geef hequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef clevy het volgende:
[..]
en ligt dat aan t bier of aan het pak slaag wat je kreeg of ben je gewoon een dooske?
A pityfuck is still a fuckquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie had een jaar geleden kunnen bedenken dat een rij zich zou vormen met vrouwen die RZ wilen batsen.
Oh, klopt. Dat heb je al gedaan, hequote:
kijk.. je leert al bij.. en dat op een vrijdag avondquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha nu kan ik beter wel ff nadenken voor ik antwoord geef he
Is dit nodig?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, klopt. Dat heb je al gedaan, heHij kreeg 'm niet omhoog, hoorde ik
Wtf is er gebeurd met de wereld?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
top!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is goed, ik bel je wel als ik er ben.
Zijn de mijne niet goed genoeg meer?quote:
Moet dat nou?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, klopt. Dat heb je al gedaan, heHij kreeg 'm niet omhoog, hoorde ik
En daarna kwam jij toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
Djazz was toch J-K's voorganger? Als in, alles doen voor een vrouw om maar te kunnen zeggen dat die op bezoek is geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |