quote:
Hier hierquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
Kom maar hier met die vrouwenbillen die klappen verdienen.
Vind ik niet heel 'duh'. Zat mensen die dat doen zonder het echt heel leuk te vindenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja duh, anders deed ik het niet!En doe het al nu een jaartje of 3... tennis en wielren ook nog wel eens.
Balkon is heerlijk qua ruimte, mij hoor je niet klagen
Er zit nog kleding overheen.quote:
ja een heel dun broekje maarquote:
WTF.. zoveel lucht uit zo'n iel meiskequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
Hier krijg je wel eenslappe zak van: http://www.dumpert.nl/med(...)of_the_queefers.html
Uit, zeg ik!quote:
Ohw euhmm ok danquote:
Ik vind t vooral niet smakelijk meerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:10 schreef clevy het volgende:
[..]
WTF.. zoveel lucht uit zo'n iel meiske
doe dan maar gelijk alles uitquote:
quote:
quote:
Heb je ook tamme singles dan?quote:
quote:
Daarvoor zou ik Utrecht nog wel uit gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef Wicked-Game het volgende:
Peu
[ afbeelding ]
Zo is het vanuit de lucht nu
Doe de rest van kleding ook maar uit dan. Ik kan vast nog wel wat pijnlijks verzinnen.quote:
Een verkapt naamtopic zelfsquote:
dat heb ik dan snel voor elkaarquote:
Met die 5pk van mij langquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik Utrecht nog wel uit gaanhoe lang doe je er over met de boot naar Utrecht?
Neuh dit was wel weer ff genoeg hoor... zo heel stout ben ik niet geweest hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe de rest van kleding ook maar uit dan. Ik kan vast nog wel wat pijnlijks verzinnen.
vooruit dan.. een leuk speelpakje aan kan wel ffquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh dit was wel weer ff genoeg hoor... zo heel stout ben ik niet geweest hoor
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank![]()
Dan mag je nu een *pats* op de billen geven.
Niet eens met een zweepje? Toch wel blote billenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
* Knetterkrankjorum geeft xFriendx een pets op zijn billen
me2 me3quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
rustig beginnen hequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet eens met een zweepje? Toch wel blote billen
heb je enig idee hoe warm het hier is... ik doe helemaal niks aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
vooruit dan.. een leuk speelpakje aan kan wel ff
alsof jij handen op je lichaam tekort komtquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ze komt net binnen en heeft al een verkapt naamtopic en begint de singles hier te slaan
![]()
Dat doe je goed knetter
nee geen idee.. stuur maar een fotoquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe warm het hier is... ik doe helemaal niks aan
ben erquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe warm het hier is... ik doe helemaal niks aan
Mag ik ook zo behandeling?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rustig beginnen he
en natuurlijk met blote billen, al verzorg ik ze na die tijd liefdevol
WTFquote:
Nee ik kreeg net al flinke klappen van Airwinquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef clevy het volgende:
[..]
alsof jij handen op je lichaam tekort komt
* Knetterkrankjorum trekt de broek van clevy naar beneden, legt hem over de knie en geeft hem een pets op zijn billenquote:
Niks nieuws voor jou tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |