quote:
Hier hierquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
Kom maar hier met die vrouwenbillen die klappen verdienen.
Vind ik niet heel 'duh'. Zat mensen die dat doen zonder het echt heel leuk te vindenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja duh, anders deed ik het niet!En doe het al nu een jaartje of 3... tennis en wielren ook nog wel eens.
Balkon is heerlijk qua ruimte, mij hoor je niet klagen
Er zit nog kleding overheen.quote:
ja een heel dun broekje maarquote:
WTF.. zoveel lucht uit zo'n iel meiskequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
Hier krijg je wel eenslappe zak van: http://www.dumpert.nl/med(...)of_the_queefers.html
Uit, zeg ik!quote:
Ohw euhmm ok danquote:
Ik vind t vooral niet smakelijk meerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:10 schreef clevy het volgende:
[..]
WTF.. zoveel lucht uit zo'n iel meiske
doe dan maar gelijk alles uitquote:
quote:
quote:
Heb je ook tamme singles dan?quote:
quote:
Daarvoor zou ik Utrecht nog wel uit gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef Wicked-Game het volgende:
Peu
[ afbeelding ]
Zo is het vanuit de lucht nu
Doe de rest van kleding ook maar uit dan. Ik kan vast nog wel wat pijnlijks verzinnen.quote:
Een verkapt naamtopic zelfsquote:
dat heb ik dan snel voor elkaarquote:
Met die 5pk van mij langquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik Utrecht nog wel uit gaanhoe lang doe je er over met de boot naar Utrecht?
Neuh dit was wel weer ff genoeg hoor... zo heel stout ben ik niet geweest hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe de rest van kleding ook maar uit dan. Ik kan vast nog wel wat pijnlijks verzinnen.
vooruit dan.. een leuk speelpakje aan kan wel ffquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh dit was wel weer ff genoeg hoor... zo heel stout ben ik niet geweest hoor
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank![]()
Dan mag je nu een *pats* op de billen geven.
Niet eens met een zweepje? Toch wel blote billenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
* Knetterkrankjorum geeft xFriendx een pets op zijn billen
me2 me3quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
rustig beginnen hequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet eens met een zweepje? Toch wel blote billen
heb je enig idee hoe warm het hier is... ik doe helemaal niks aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
vooruit dan.. een leuk speelpakje aan kan wel ff
alsof jij handen op je lichaam tekort komtquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ze komt net binnen en heeft al een verkapt naamtopic en begint de singles hier te slaan
![]()
Dat doe je goed knetter
nee geen idee.. stuur maar een fotoquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe warm het hier is... ik doe helemaal niks aan
ben erquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe warm het hier is... ik doe helemaal niks aan
Mag ik ook zo behandeling?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rustig beginnen he
en natuurlijk met blote billen, al verzorg ik ze na die tijd liefdevol
WTFquote:
Nee ik kreeg net al flinke klappen van Airwinquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef clevy het volgende:
[..]
alsof jij handen op je lichaam tekort komt
* Knetterkrankjorum trekt de broek van clevy naar beneden, legt hem over de knie en geeft hem een pets op zijn billenquote:
Niks nieuws voor jou tochquote:
Je kan airtje toch wel zelfs MissMSX kan hem onder de duim houdenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik kreeg net al flinke klappen van Airwin
Je hebt er zelf een! Mag ik jouw leven?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Met die 5pk van mij langMaar met een beetje sloep gok ik een minuutje of 30 als je je aan de vaarsnelheid natuurlijk houd
nee.. maar zie het liever in t echiequote:
g'woeiiii.. thank you spank mequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum trekt de broek van clevy naar beneden, legt hem over de knie en geeft hem een pets op zijn billen
Dat dacht ik nou ook niet... lijkt me geen lekkere combiquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Appeltaart okay, maar boterham erbij... wat een wazige combo
Ik kan vast wel wat verzinnen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Neuh dit was wel weer ff genoeg hoor... zo heel stout ben ik niet geweest hoor
Opeens is zo'n uitje van 'Dagje uit in Drenthe' zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
quote:
Heb ik wat gemist!quote:
Wat een teleurstelling.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Opeens is zo'n uitje van 'Dagje uit in Drenthe' zo slecht nog niet.
En ja Tijn, ik ga altijd met de billen bloot, weet je toch.
Nope ben nog bankzitter, heb wel volgende week een intake bij een verzekeringsmij in Utrecht. Dus eens zien of ik die kan binnen slepen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt er zelf een! Mag ik jouw leven?Lijkt me wel tof om eens door de gracht te varen, nog nooit gedaan.
Ben je alweer van de bank af trouwens?
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Opeens is zo'n uitje van 'Dagje uit in Drenthe' zo slecht nog niet.
En ja Tijn, ik ga altijd met de billen bloot, weet je toch.
Sorryquote:
Appelstroop met kaneel en rozijntjes. Smaakt echt naar appeltaartquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik ook zo behandeling?
[..]
WTF
Lijkt een leuke bikini, maar ik zie maar de helftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Oke dat is al een stuk minder raarquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Appelstroop met kaneel en rozijntjes. Smaakt echt naar appeltaart
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan airtje toch wel zelfs MissMSX kan hem onder de duim houden
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt een leuke bikini, maar ik zie maar de helft
Dat komt omdat ik een linnen broek aan heb op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je
♥ || Baby catcher in training || ♥
5pk achter een zodiak is niet heel slecht, met een 40pk vloog ik vorig jaar over de golven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nope ben nog bankzitter, heb wel volgende week een intake bij een verzekeringsmij in Utrecht. Dus eens zien of ik die kan binnen slepen.
Nou heb zelf geen sloep maar een zodiac met 5pk motor. Sloep is mij nog even te prijzig, dan huur ik er wel een
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dat is al een stuk minder raaren het klinkt lekker
Als je echt je spijt wil betuigen...quote:
Meestal vaar ik richting loosdrecht, toch een wat mooiere route dan Utrechtquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5pk achter een zodiak is niet heel slecht, met een 40pk vloog ik vorig jaar over de golven.
Utrecht is wel lekker in de buurt
Moet ik weer bukken zekerquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik lurk in alle topics waar ik mogelijk een stukje vrouwenhuid kan zien.
Jaa dat is echt mooi! dat ga ik deze zomer ook weer lekker doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Meestal vaar ik richting loosdrecht, toch een wat mooiere route dan Utrecht
Dat zal meteen, zelf heb ik nog nooit door Utrecht gevaren, met een zeilboot gaat dat wat lastigquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Meestal vaar ik richting loosdrecht, toch een wat mooiere route dan Utrecht
Dan kijk ik Miss knetter gewoon heel lief aanquote:
O.a.quote:
zeg.. maak d'r billen niet te rood he.. ze mag nog wat energie overhoudenquote:
oh dat wil ik zienquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kijk ik Miss knetter gewoon heel lief aan
Waarom ben je überhaupt overeind gekomen?quote:
Jaa ik vond dat ik wel genoeg had gehad....quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom ben je überhaupt overeind gekomen?
Kijk maar eens in mijn ogenquote:
Een vrouw die na een paar tikjes al afhaakt is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:27 schreef clevy het volgende:
zeg.. maak d'r billen niet te rood he.. ze mag nog wat energie overhouden
Kan het ook anders?quote:
Je waande je in D'landquote:
Ohw dan ben ik dat zeker niet.. wilde na de eerste tik al afhakenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw die na een paar tikjes al afhaakt is niet mijn ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |