De steden zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef stbabylon het volgende:
Als Emmen geen stad is, snap ik niet welke andere twee het wel zijn dan:
1 Assen 62.200
2 Emmen 56.831
3 Hoogeveen 38.670
4 Meppel 26.460
5 Roden 14.960
6 Coevorden 14.260
7 Klazienaveen 11.919
8 Eelde-Paterswolde 10.744
9 Zuidlaren 10.410
10 Beilen 9.656
Nog wel regio maar niet zelfde dorpquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, wel nog steeds omgeving Utrecht? Zelfde dorp?
Loslopende kippetjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jagen waarop? loslopende konijnen?
En welke zijn dat? Assen, Meppel en ...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
drenthe heeft 3 steden met stadsrechten.
emmen en hoogeveen hebben geen stadsrechten- ergo - het zijn dorpen
Hier in Dordt tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat vertel ik liever niet hier.. niet iedereen hoeft dat te weten hier![]()
voor als je paas eieren te kort komt ?????quote:
Lame excuusquote:
Coevorden it is thenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De steden zijn
Assen, Meppel en Coevorden
Sttttt Tijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En welke zijn dat? Assen, Meppel en ...
Zo leer ik nog watmisschien had ik vroeger op school gewoon moeten opletten
[..]
Hier in Dordt toch
klopt. u bent bekend met mijn karakter dusquote:
zoveel fans?quote:
Owh? Ben ik dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef clevy het volgende:
[..]
klopt. u bent bekend met mijn karakter dus
ach.. als ik nu de stad in ga dan blijf ik toch weer steken in de cocktail bar, tussen de kraagjes en mantelpakjes waar ik niet op wil jagen maar wel vermakelijk vindt
drenthe is heel mooi hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben 1 keer in mijn leven in Drenthe geweest (ja EN 2 keer er doorheen gereden van en naar Groningen) En eigenlijk vind ik dat wel genoeg
geen idee maar t klonk inzichtelijkquote:
Ja, en Apeldoorn is ook een dorpquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De steden zijn
Assen, Meppel en Coevorden
ik vind t vooral heel saai eigenlijkquote:
Nou dat valt allemaal nog wel mee geloof ik... was maar met eentje aan het praten op DMquote:
Ja klopt. Maar ik kan niet zo heel goed (meer) tegen ver reizen. En ja vanuit Eindhoven is het toch wel een paar uur treinen.quote:
Vergeet Den Haag nietquote:
Oh shitquote:
Wat voor sport?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voor mij vandaag geen gejaag, ben kapot van het sporten en zit nu relaxed op me balkon
Inzichtelijkquote:
je moet altijd je eigen feestje overal van maken hequote:
Den Haag heeft nadat de stadsrechten afgeschaft waren alsnog stadsrechten gekregen toen Napoleon kwam logeren.quote:
mijn naam is haas, paashaasquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat valt allemaal nog wel mee geloof ik... was maar met eentje aan het praten op DM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |