Oeh zeker niet genoeg voor 2quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was het ook, en slim als ik ben heb ik ook een portie voor morgen gemaakt
In dat geval...quote:
Hahaha jaa maar ik moet morgen weer vroeg op joh dat heeft voor mij geen zinquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef clevy het volgende:
[..]
klopt.. uurtje.. das toch niet zo gek ver.
ik moet soms in amsterdam werken. das 2,15 uur met OV. das ver.
ben tijdje terug op en neer naar hongarije gereden. 1250km enkele reis.. das ver.
maar voor een gezellig uitstapje valt een uurtje toch wel mee
Nee. Je bent getrouwdquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval...Oh nee, ik ben te dik.
Jaquote:
soms moet je er wat voor over hebben.. heb voor jou ook 3.5 uur in de trein gezetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha jaa maar ik moet morgen weer vroeg op joh dat heeft voor mij geen zin
Weet nog niet eerst BBQ met vrienden en dan willen we de stad ff in.quote:
Jaaa maar jij mocht blijven slapen enzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soms moet je er wat voor over hebben.. heb voor jou ook 3.5 uur in de trein gezeten
Waar woon je dan dat je zo lang in de trein moet zitten? In Maastricht ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soms moet je er wat voor over hebben.. heb voor jou ook 3.5 uur in de trein gezeten
Nee, helaas. Maar het is gewoon heel simpel zelf te maken hoorquote:
Dat maakt mij niet beschikbaar. Da's wat anders dan niet passen in je ideaalplaatje.quote:
Winkel van Sinkel, het Foute Feestquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Weet nog niet eerst BBQ met vrienden en dan willen we de stad ff in.
En jij dan?
ja dat is zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa maar jij mocht blijven slapen enzo
ergerquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar woon je dan dat je zo lang in de trein moet zitten? In Maastricht ofzo?
ah.. is dat de formule.. als je genoeg uur in de trein zit dan mag je 'overnachten'quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa maar jij mocht blijven slapen enzo
Die trouwring is een grote afknapperquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet beschikbaar. Da's wat anders dan niet passen in je ideaalplaatje.
Dat had gewoon te maken met mijn knetternessquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef clevy het volgende:
[..]
ah.. is dat de formule.. als je genoeg uur in de trein zit dan mag je 'overnachten'
ja zoietsquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef clevy het volgende:
[..]
ah.. is dat de formule.. als je genoeg uur in de trein zit dan mag je 'overnachten'
Zie het als een bewijs van goed gedrag. Blijkbaar ben ik de moeite waard om je aan te binden als vrouw.quote:
Avond meneertjequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:37 schreef Wicked-Game het volgende:
Avond!
Wat een heerlijk avondje niks doen... glas wijn, sigaretje en gewoon relaxen!
mooi.. dm het adres maar ff waar het bier koud staat en de vrouw warm ligtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja zoietsen voor geld ook nog als je je scheermesje mee hebt
Heet zelfs hequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef clevy het volgende:
[..]
mooi.. dm het adres maar ff waar het bier koud staat en de vrouw warm ligt
kalm aan.. ik ben nog niet onderwegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |