yes!quote:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDD!!!quote:
Ik heb helemaal geen trek in eten met dit warme weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:17 schreef ArTiC het volgende:
Ik ga eens kijken of ik nog wat te eten kan scoren ergens anders val ik straks flauw
Je onderschriftquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bijzonder weinig.
Ik geef bleekscheet zijn betekenis
Hoiquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond
Ik heb ook heerlijk gegeten ondanks de warmte
Toch maar nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:27 schreef Bos81 het volgende:
Tijn ga je nu naar Enslaved donderdag? Of weet je dat nog niet?
hoi Tijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je onderschriftgoed nummer van Yes
[..]
Hoi
Okee, misschien wel verstandige keuze, wel jammer danquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch maar niethelaas geld groeit niet op mijn rug
Yesquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je onderschriftgoed nummer van Yes
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
YesEen guilty pleasure. Roundabout
Net gegeten en de moeder aller bodems gelegd. Over een uurtje ofzo maar richting kroeg, vriend uit het noorden is hier dit weekend dus een goed excuus om de stad in te duiken.
Aardappeltjes met champignons en boontjes. Alles in één pan, lekker makkelijk. Maar ik had natuurlijk veel te veel gemaakt omdat ik niet goed in kan schatten hoeveel ik eet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Mja, de tekst is wel toepasselijk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aardappeltjes met champignons en boontjes. Alles in één pan, lekker makkelijk. Maar ik had natuurlijk veel te veel gemaakt omdat ik niet goed in kan schatten hoeveel ik eet.
En een frikandelbroodjeImpulsaankoop in de supermarkt, kan ze gewoon niet laten liggen
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, dan kan jij wel aan de zuip vanavond
mmm. Ik had kipfiletreepjes. CHampignons. Daarna pesto en kookroom erbij gedaan. Op het einde cherrytomaatjes erbij gedaan. en dan Tagliatelle voor de koolhydraten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aardappeltjes met champignons en boontjes. Alles in één pan, lekker makkelijk. Maar ik had natuurlijk veel te veel gemaakt omdat ik niet goed in kan schatten hoeveel ik eet.
Nicequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mmm. Ik had kipfiletreepjes. CHampignons. Daarna pesto en kookroom erbij gedaan. Op het einde cherrytomaatjes erbij gedaan. en dan Tagliatelle voor de koolhydraten.
Hmm dat klinkt echt lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mmm. Ik had kipfiletreepjes. CHampignons. Daarna pesto en kookroom erbij gedaan. Op het einde cherrytomaatjes erbij gedaan. en dan Tagliatelle voor de koolhydraten.
Quadrifolio Verdequote:
avondquote:
Ik wist gewoon dat jij het direct zou roepen, over QV danquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Quadrifolio Verde
En al op tijdens het eten
Leuk die coockiemonster in je UIquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
YesEen guilty pleasure. Roundabout
Net gegeten en de moeder aller bodems gelegd. Over een uurtje ofzo maar richting kroeg, vriend uit het noorden is hier dit weekend dus een goed excuus om de stad in te duiken.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
En hoi Carooltje ook trouwens, nu eens via het forum ipv fobo
Koekiemonster isquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk die coockiemonster in je UI![]()
Goed![]()
[..]
InderdaadYes is gaaf Rush ook
Volgende stap IRLquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
En hoi Carooltje ook trouwens, nu eens via het forum ipv fobo
Ik hoop niet dat je Lindsey hebt gezienquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij het direct zou roepen, over QV dan![]()
Kwam vandaag onderweg nog een blondine tegen in een net gewassen 155 nero. Zo 1 wil ik ook, zo'n blondine die daar gek van is dus, de nero heb ik al
Wanneer gaan wij eens daten IRL dan?quote:
die tetten om t monster heen zijn ook heerlijk. jouwe?quote:
Ik zou wel willen ruilen met die koekiemonsterquote:
Koekiemonster does boob rubbingquote:
Lindsay uit Lelystad bedoel je? Denk het niet, die rijd niet zelf een nero. Denk dat het iemand was die in omgeving Hoorn woont.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je Lindsey hebt gezien
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef clevy het volgende:
[..]
die tetten om t monster heen zijn ook heerlijk. jouwe?
Ik ben heel streng hoor dus denk niet dat je het zo leuk zou vindenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou wel willen ruilen met die koekiemonster![]()
die jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lindsay uit Lelystad bedoel je? Denk het niet, die rijd niet zelf een nero. Denk dat het iemand was die in omgeving Hoorn woont.
Neuh hij doet koekjes etenquote:
hmm, mag ik ook van jouw tieten koekjes eten dan?quote:
Morgen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens daten IRL dan?
Als wij gaan daten kom ik daar wel aandachtquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben heel streng hoor dus denk niet dat je het zo leuk zou vinden
Hoe was t concert!?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
Gisteren cookiemonster liedje bij Laura Jansen
Geef die dan eens snel mijn email doorquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die ja![]()
aah, altijd leuk om een leuke bonde in een 155 te zienZag er hier in de straat laatst een
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, mag ik ook van jouw tieten koekjes eten dan?
Meer een tietenmonster, maar wil best doen alsof t me om de koekies gaatquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ben jij ook een koekjesmonster dan???
Dat doe je maar bij zoenmevrouwquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, mag ik ook van jouw tieten koekjes eten dan?
Hahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meer een tietenmonster, maar wil best doen alsof t me om de koekies gaat
MI van Peu die in tieten bijtquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meer een tietenmonster, maar wil best doen alsof t me om de koekies gaat
Ohw hij heeft al iemand om koekjes bij te etenquote:
klinkt als iemand die ff te weinig aandacht krijgtquote:
Heb je tijd? FF t gesprek van woensdag afmakenquote:
Niet bijtenquote:
Is dat een positief antwoord?quote:
Zachtjesquote:
sabbelen.. zoals op chocolaatjesquote:
Liever nu even nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je tijd? FF t gesprek van woensdag afmaken
Altijdquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt als iemand die ff te weinig aandacht krijgt
Geen idee.. ken je verder nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat een positief antwoord?
[..]
ZachtjesBeetje knabbelen
Paaseitjesquote:
ben je daar mee te lokken? ik heb paarsequote:
quote:
Inderdaadquote:
Hmm die zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef clevy het volgende:
[..]
ben je daar mee te lokken? ik heb paarse
Jaa en nooit kwam je koffiedrinken hierquote:
voor t goede doel zijn die te scorenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hmm die zijn ook lekkerMaar als je rode of witte hebt dan
Nee jij niet hequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadzoiets zou ik nooit doen
Toen mocht ik niet in je tieten bijtenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa en nooit kwam je koffiedrinken hier
Nou leg een spoor en wacht af zou ik zeggenquote:
Nu ook niet!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen mocht ik niet in je tieten bijten
das gemeen.. ik weet niet welke kant op ik het spoor moet leggen.. daarbij spoor ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou leg een spoor en wacht af zou ik zeggen
Ja maar ik weet toch ook niet welke kant ik het spoor op moet zoeken.. en sporen doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:58 schreef clevy het volgende:
[..]
das gemeen.. ik weet niet welke kant op ik het spoor moet leggen.. daarbij spoor ik niet
zachtjes, ik sabbel ook een beetje, en het ging om de koekjes hequote:
Ohw jaaaa koekjes... nou als jij koekjes wilt komen eten dan kom je maar hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zachtjes, ik sabbel ook een beetje, en het ging om de koekjes he
Alleen als het net als in je UI isquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw jaaaa koekjes... nou als jij koekjes wilt komen eten dan kom je maar hoor
euhm... en jij woont in het..... ? ken ik ff checken of je de juiste richting opgooitquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef clevy het volgende:
* clevy gooit een handvol rode eitjes richting t noorden
euhmmquote:
Eindhoven de gekstequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
euhm... en jij woont in het..... ? ken ik ff checken of je de juiste richting opgooit
heeeej buurman! zeker wetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef smilez het volgende:
[..]
Eindhoven de gekstedus grote kans dat hij het goed raad als je het mij vraagt
Jaa dan gooit hij wel de juiste kant op iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef smilez het volgende:
[..]
Eindhoven de gekstedus grote kans dat hij het goed raad als je het mij vraagt
Nu weer terug krabbellenquote:
ja maar... ja maar.. ik dacht dat jij mij niet zo aardig vondquote:
Vond ik jou niet aardig? Dan had je me waarschijnlijk in een vervelende bui getroffenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar... ja maar.. ik dacht dat jij mij niet zo aardig vond
quote:
dat doet alleen spongebobquote:
Nu wel in goeie bui dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vond ik jou niet aardig? Dan had je me waarschijnlijk in een vervelende bui getroffen
In een bepaalde buiquote:
Ga je nog een keer *zucht*quote:
Ohw ik geloof ook niet dat ik opzoek was naar die buiquote:
T weer is zeker verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ik geloof ook niet dat ik opzoek was naar die bui
Zal wel aan t weer liggen
Nou je bent niet de enigste hoor dus je mag het weer als excuus gebruikenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T weer is zeker verantwoordelijk voor![]()
Nope, woon nu in Doetinchem, ik kom nog wel vaak in (de buurt van) Utrecht, maar dan lig ik al tussen andere tietenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou je bent niet de enigste hoor dus je mag het weer als excuus gebruiken
Maarre nu woon je niet meer in de buurt of wel?
Doetinchem waar ligt dat ook alweer?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, woon nu in Doetinchem, ik kom nog wel vaak in (de buurt van) Utrecht, maar dan lig ik al tussen andere tieten
Kloptquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee jij niet heTijn is wel liev
Google hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doetinchem waar ligt dat ook alweer?
Tsjaaa geen koekjes voor jou dan he
Ik wil ook tussen tieten liggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, woon nu in Doetinchem, ik kom nog wel vaak in (de buurt van) Utrecht, maar dan lig ik al tussen andere tieten
Ik zondag avond (laat) weerquote:
Dat mag welquote:
Dat bereik je niet door hier te posten.quote:
quote:
Ik zie een matchquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doetinchem waar ligt dat ook alweer?
Tsjaaa geen koekjes voor jou dan he
met of zonder berenvachtje?quote:
Afwisselenquote:
Niet te veel.quote:
Dat mag helemaal nietquote:
Tegen elkaar aan liggenquote:
jij mag altijd op mijn berevelletje liggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet te veel.
Hoewel ik afgestapt van mijn mening dat het helemaal glad moet zijn.
[..]
Dat mag helemaal niet![]()
hmm.. dan neem ik maar geen deel aan de racequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet te veel.
Hoewel ik afgestapt van mijn mening dat het helemaal glad moet zijn.
Ik wil niet op jouw berevelletjequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij mag altijd op mijn berevelletje liggen
Scherenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:19 schreef clevy het volgende:
[..]
hmm.. dan neem ik maar geen deel aan de race
Jij bent zwaar/helemaal niet behaard?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:19 schreef clevy het volgende:
[..]
hmm.. dan neem ik maar geen deel aan de race
kom maar helpen danquote:
Je moet je überhaupt afvragen of je een vrouw wil die puur op zulke oppervlakkige kenmerken selecteert.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik weet niet of ik mager genoeg ben voor Yuki.
Durf je dat wel danquote:
ik durf best wel veel ja.. sta ik soms ook versteld vanquote:
Hey zegquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet je überhaupt afvragen of je een vrouw wil die puur op zulke oppervlakkige kenmerken selecteert.
quote:
Nou roep maar wanneer dan... altijd al een x willen doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
[..]
ik durf best wel veel ja.. sta ik soms ook versteld van
Mijn borst ligt anders heel lekkerquote:
morgen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou roep maar wanneer dan... altijd al een x willen doen
Voor mij goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb geen berevelletje, is dat nou goed of niet?
Dat is goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb geen berevelletje, is dat nou goed of niet?
Sorry dan kan ik niet...quote:
quote:
Troost velletjequote:
dalijk dan?quote:
Overmorgen dan?quote:
Wat? Jij mag wel vrijblijvend selecteren op wel/niet behaard en als ik vervolgens iemand adviseer om te selecteren op oppervlakkig/niet oppervlakkig dan voel jij je aangesproken?quote:
Ja maar jij wilde toch juist koekiemonster zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]dan kan je ook geen koekiemonster zijn op mijn velletje
Een fotoshoot?? vertel vertelquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:24 schreef clevy het volgende:
[..]
dalijk dan?
zondag kan ik niet.. dan heb ik een fotoshoot
Mijn voorkeur gaat uit naar niet al te sterk behaard.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Jij mag wel vrijblijvend selecteren op wel/niet behaard en als ik vervolgens iemand adviseer om te selecteren op oppervlakkig/niet oppervlakkig dan voel jij je aangesproken?
kijk daar is knettertje mijn lieve vrijgezellen vriendinnetjequote:
Ja klopt, maar dat mocht toch niet meer?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar jij wilde toch juist koekiemonster zijn
Waar trek jij bij voorkeur de grens dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar niet al te sterk behaard.
Maar als mijn droomman een compleet perzisch tapijt heeft, dan keur ik hem daarop niet of hoor
caroolquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kijk daar is knettertje mijn lieve vrijgezellen vriendinnetje![]()
das nie heul ver.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Een fotoshoot?? vertel vertel
jaaa maar dan moet ik helemaal naar eindhovendas heul ver hoor
Bij weinig haar. Mja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat mocht toch niet meer?
[..]
Waar trek jij bij voorkeur de grens dan?
jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb gehoord dat het hier erg gezellig is.. kloppen mijn bronnen?
jups, heb gehoord dat het hier best gezellig is.. dus dacht.. waag het er eens opquote:
Euhm.. ik weet dat ik al een biertje opheb maar volgens mij zei jij dat je al op andere tieten lag als je in utrecht was...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat mocht toch niet meer?
[..]
Waar trek jij bij voorkeur de grens dan?
'AirwiN'quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
Bij weinig haar. Mja.
Ik weet wel wat ik wil, beschrijven is wat moeilijker.
Je kent mij, to much?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij weinig haar. Mja.
Ik weet wel wat ik wil, beschrijven is wat moeilijker.
Ohw dat klinkt gaaf!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef clevy het volgende:
[..]
das nie heul ver.
en ik mag zondag naar een workshop fotografie. van een studio waar ik al eens eerder een cursus heb gedaan.. we gaan bij een stand-bouw bedrijf modellen fotograferen.
Als ik in de buurt ben, meestal wel ja, morgen avond nog niet trouwens, dan eerst stappenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Euhm.. ik weet dat ik al een biertje opheb maar volgens mij zei jij dat je al op andere tieten lag als je in utrecht was...
ohja, die had ik moeten zienquote:
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups, heb gehoord dat het hier best gezellig is.. dus dacht.. waag het er eens op
Ik ben morgen ook stappen maar daarna wel thuisquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben, meestal wel ja, morgen avond nog niet trouwens, dan eerst stappen
zeer zekerquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelijk heb jeLekker genoten van het weer vandaag?
Dat was het ook, en slim als ik ben heb ik ook een portie voor morgen gemaaktquote:
Vast nietquote:
klopt.. uurtje.. das toch niet zo gek ver.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dat klinkt gaaf!!
Is meer dan een uur rijden
jij ook genoten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelijk heb jeLekker genoten van het weer vandaag?
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook stappen maar daarna wel thuis
Oeh zeker niet genoeg voor 2quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was het ook, en slim als ik ben heb ik ook een portie voor morgen gemaakt
In dat geval...quote:
Hahaha jaa maar ik moet morgen weer vroeg op joh dat heeft voor mij geen zinquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef clevy het volgende:
[..]
klopt.. uurtje.. das toch niet zo gek ver.
ik moet soms in amsterdam werken. das 2,15 uur met OV. das ver.
ben tijdje terug op en neer naar hongarije gereden. 1250km enkele reis.. das ver.
maar voor een gezellig uitstapje valt een uurtje toch wel mee
Nee. Je bent getrouwdquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval...Oh nee, ik ben te dik.
Jaquote:
soms moet je er wat voor over hebben.. heb voor jou ook 3.5 uur in de trein gezetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha jaa maar ik moet morgen weer vroeg op joh dat heeft voor mij geen zin
Weet nog niet eerst BBQ met vrienden en dan willen we de stad ff in.quote:
Jaaa maar jij mocht blijven slapen enzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soms moet je er wat voor over hebben.. heb voor jou ook 3.5 uur in de trein gezeten
Waar woon je dan dat je zo lang in de trein moet zitten? In Maastricht ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soms moet je er wat voor over hebben.. heb voor jou ook 3.5 uur in de trein gezeten
Nee, helaas. Maar het is gewoon heel simpel zelf te maken hoorquote:
Dat maakt mij niet beschikbaar. Da's wat anders dan niet passen in je ideaalplaatje.quote:
Winkel van Sinkel, het Foute Feestquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Weet nog niet eerst BBQ met vrienden en dan willen we de stad ff in.
En jij dan?
ja dat is zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa maar jij mocht blijven slapen enzo
ergerquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar woon je dan dat je zo lang in de trein moet zitten? In Maastricht ofzo?
ah.. is dat de formule.. als je genoeg uur in de trein zit dan mag je 'overnachten'quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa maar jij mocht blijven slapen enzo
Die trouwring is een grote afknapperquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet beschikbaar. Da's wat anders dan niet passen in je ideaalplaatje.
Dat had gewoon te maken met mijn knetternessquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef clevy het volgende:
[..]
ah.. is dat de formule.. als je genoeg uur in de trein zit dan mag je 'overnachten'
ja zoietsquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef clevy het volgende:
[..]
ah.. is dat de formule.. als je genoeg uur in de trein zit dan mag je 'overnachten'
Zie het als een bewijs van goed gedrag. Blijkbaar ben ik de moeite waard om je aan te binden als vrouw.quote:
Avond meneertjequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:37 schreef Wicked-Game het volgende:
Avond!
Wat een heerlijk avondje niks doen... glas wijn, sigaretje en gewoon relaxen!
mooi.. dm het adres maar ff waar het bier koud staat en de vrouw warm ligtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja zoietsen voor geld ook nog als je je scheermesje mee hebt
Heet zelfs hequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef clevy het volgende:
[..]
mooi.. dm het adres maar ff waar het bier koud staat en de vrouw warm ligt
kalm aan.. ik ben nog niet onderwegquote:
Nee eerst je DM lezen hequote:
i agreequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:39 schreef xFriendx het volgende:
Knetterness, dat woord heeft wel wat...
owjee.. duurt wel lang.. je bent toch geen lesbische scene aan t uitbeelden en beschrijven he? dan haal ik de trein niet meerquote:
Ohwquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
[..]
owjee.. duurt wel lang.. je bent toch geen lesbische scene aan t uitbeelden en beschrijven he? dan haal ik de trein niet meer
oww.. maar ik waardeer de inzet zeker wel. doe je goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohwik denk zal je ff goed deze kant op lokken
wutt.. en ik mocht niet langskomen dit weekendquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohwik denk zal je ff goed deze kant op lokken
Erger dan Limboland kan nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat is zoen ben gelijk maar langer gebleven
[..]
ergerdrenthe
allemaal mannen nog wel.. heb ik concurrentie dan? en een dame meer zeg ik geen nee tegen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. en ik mocht niet langskomen dit weekend![]()
zit ik remy alleen terwijl jij allemaal mannen je kant op lokt
Ja maar.. ja maar....quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in 1 van de 3 stedenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Erger dan Limboland kan nietwaar in Drenthe?
ik weet nog steeds niet of ik nu wel of niet mag komen, volgens mij nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
carooltje trekt toch sowieso al mannen aan.. dus je hebt altijd concurrentiequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
allemaal mannen nog wel.. heb ik concurrentie dan? en een dame meer zeg ik geen nee tegen.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet of ik nu wel of niet mag komen, volgens mij niet
quote:
Hahaquote:
emmen een stad noemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaEmmen, Hoogeveen of Assen dus
Emrald?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef Wicked-Game het volgende:
Carosorry wat late reactie had ff telefoon
Dat klinkt wel heel fout Knetterquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
carooltje trekt toch sowieso al mannen aan.. dus je hebt altijd concurrentie
en tja.. ik mocht niet komen
Een werledstadquote:
MI enabledquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel fout Knetter![]()
Enne ik heb jou vorig weekend nog laten komen he
truequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel fout Knetter![]()
Enne ik heb jou vorig weekend nog laten komen he
Kloptquote:
Druk mannetje hequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef Wicked-Game het volgende:
Carosorry wat late reactie had ff telefoon
emmen is heul geen stad.. en hoogeveen ook niet.. doe je huiswerk schatquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een werledstadwie is daar nu niet geweest?
Ja maar, ja maar ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
emmen is heul geen stad.. en hoogeveen ook niet.. doe je huiswerk schat
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja, klopt! Wat las ik nou ga je verhuizen?
drenthe heeft 3 steden met stadsrechten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar ik snap het niet meeren ik ben niet goed in topo
Waarheen?quote:
na je aanzoek en virtuele zoen sessie kon dat ook niet anders meer hequote:
Jagen waarop? loslopende konijnen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Zo, ik heb alle vergiften weer uitgezweet. kan er weer een tijdje tegenaan
Hallo SinglesMoeten jullie niet op jacht op deze mooie vrijdagavond?
* geweer paktquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Dat vertel ik liever niet hier.. niet iedereen hoeft dat te weten hierquote:
aah, wel nog steeds omgeving Utrecht? Zelfde dorp?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat vertel ik liever niet hier.. niet iedereen hoeft dat te weten hier![]()
eigenlijk wel.. maar geen futquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:49 schreef clevy het volgende:
[..]
na je aanzoek en virtuele zoen sessie kon dat ook niet anders meer he
De steden zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef stbabylon het volgende:
Als Emmen geen stad is, snap ik niet welke andere twee het wel zijn dan:
1 Assen 62.200
2 Emmen 56.831
3 Hoogeveen 38.670
4 Meppel 26.460
5 Roden 14.960
6 Coevorden 14.260
7 Klazienaveen 11.919
8 Eelde-Paterswolde 10.744
9 Zuidlaren 10.410
10 Beilen 9.656
Nog wel regio maar niet zelfde dorpquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, wel nog steeds omgeving Utrecht? Zelfde dorp?
Loslopende kippetjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jagen waarop? loslopende konijnen?
En welke zijn dat? Assen, Meppel en ...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
drenthe heeft 3 steden met stadsrechten.
emmen en hoogeveen hebben geen stadsrechten- ergo - het zijn dorpen
Hier in Dordt tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat vertel ik liever niet hier.. niet iedereen hoeft dat te weten hier![]()
voor als je paas eieren te kort komt ?????quote:
Lame excuusquote:
Coevorden it is thenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De steden zijn
Assen, Meppel en Coevorden
Sttttt Tijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En welke zijn dat? Assen, Meppel en ...
Zo leer ik nog watmisschien had ik vroeger op school gewoon moeten opletten
[..]
Hier in Dordt toch
klopt. u bent bekend met mijn karakter dusquote:
zoveel fans?quote:
Owh? Ben ik dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef clevy het volgende:
[..]
klopt. u bent bekend met mijn karakter dus
ach.. als ik nu de stad in ga dan blijf ik toch weer steken in de cocktail bar, tussen de kraagjes en mantelpakjes waar ik niet op wil jagen maar wel vermakelijk vindt
drenthe is heel mooi hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben 1 keer in mijn leven in Drenthe geweest (ja EN 2 keer er doorheen gereden van en naar Groningen) En eigenlijk vind ik dat wel genoeg
geen idee maar t klonk inzichtelijkquote:
Ja, en Apeldoorn is ook een dorpquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De steden zijn
Assen, Meppel en Coevorden
ik vind t vooral heel saai eigenlijkquote:
Nou dat valt allemaal nog wel mee geloof ik... was maar met eentje aan het praten op DMquote:
Ja klopt. Maar ik kan niet zo heel goed (meer) tegen ver reizen. En ja vanuit Eindhoven is het toch wel een paar uur treinen.quote:
Vergeet Den Haag nietquote:
Oh shitquote:
Wat voor sport?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voor mij vandaag geen gejaag, ben kapot van het sporten en zit nu relaxed op me balkon
Inzichtelijkquote:
je moet altijd je eigen feestje overal van maken hequote:
Den Haag heeft nadat de stadsrechten afgeschaft waren alsnog stadsrechten gekregen toen Napoleon kwam logeren.quote:
mijn naam is haas, paashaasquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat valt allemaal nog wel mee geloof ik... was maar met eentje aan het praten op DM
Jaaa zie je dat komt omdat jij met die eieren naar mij zat te gooien!!quote:
Inderdaad, dan ben je aan het eind van de snelweg en dan moet je nog een takke eindquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo ben blij dat ik niet elke week meer naar Meppel hoef... wat een dooie bedoeling daar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
niet om je te raken maar om je te lokken he.. jouw richting in gooien.. je laat me meteen zo agressief over komen schatquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa zie je dat komt omdat jij met die eieren naar mij zat te gooien!!
Fitness en krachttraining en wat voor balkon, een balkon van 1,75 bij 4 meter gekoppeld aan mijn appartementquote:
Dat is discutabelquote:
Ohw jah sorryquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef clevy het volgende:
[..]
niet om je te raken maar om je te lokken he.. jouw richting in gooien.. je laat me meteen zo agressief over komen schat
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Westerbork?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]not funnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
het is je vergeven.. ik zal nog wel een 'straf' verzinnenquote:
Vind je dat leuk om te doen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Fitness en krachttraining en wat voor balkon, een balkon van 1,75 bij 4 meter gekoppeld aan mijn appartement
oke die heb ik wel verdient hequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef clevy het volgende:
[..]
het is je vergeven.. ik zal nog wel een 'straf' verzinnen
Dat is een aardig balkon danquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Fitness en krachttraining en wat voor balkon, een balkon van 1,75 bij 4 meter gekoppeld aan mijn appartement
Ja duh, anders deed ik het niet!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind je dat leuk om te doen?
Dat is best een aardig balkon dan
ahhhhh.. wat zielig... grote knuffel danquote:
Dat is wel een cill balkon dan, beetje uitzicht nog? En welke kant is het op?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Slappe zak. Leg haar over de knie en laat zien wie verdorie echt de baas is.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slappe zak. Leg haar over de knie en laat zien wie verdorie echt de baas is.
wie zegt dat ze daar niet op kickt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slappe zak. Leg haar over de knie en laat zien wie verdorie echt de baas is.
Knuffelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:01 schreef clevy het volgende:
[..]
ahhhhh.. wat zielig... grote knuffel dan
quote:
Ik zie nu nog de vecht... maar dat gaat wel veranderen... dan krijg ik een gracht voor de deur.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel een cill balkon dan, beetje uitzicht nog? En welke kant is het op?
tja.. straffen is de leuke dingen ontzeggen.. dus ff geen billenkoek dametjequote:
TT Assen?quote:
Ja maar dan mag knuffelen ook niet daar hou ik ook heel veel vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. straffen is de leuke dingen ontzeggen.. dus ff geen billenkoek dametje
dat hoeft Airwin niet te weten hequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar dan mag knuffelen ook niet daar hou ik ook heel veel van
Als ze kickt op een pak slaag dan is dat mooi meegenomen voor haar. Het doel is om te laten zien wie de baas is. En dat lukt beter met een pak slaag bij sommige vrouwen.quote:
Lekker man! Daar kan e dan idd prima biertjes of wijntjes drinkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zie nu nog de vecht... maar dat gaat wel veranderen... dan krijg ik een gracht voor de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |