klopt. u bent bekend met mijn karakter dusquote:
zoveel fans?quote:
Owh? Ben ik dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef clevy het volgende:
[..]
klopt. u bent bekend met mijn karakter dus
ach.. als ik nu de stad in ga dan blijf ik toch weer steken in de cocktail bar, tussen de kraagjes en mantelpakjes waar ik niet op wil jagen maar wel vermakelijk vindt
drenthe is heel mooi hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben 1 keer in mijn leven in Drenthe geweest (ja EN 2 keer er doorheen gereden van en naar Groningen) En eigenlijk vind ik dat wel genoeg
geen idee maar t klonk inzichtelijkquote:
Ja, en Apeldoorn is ook een dorpquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De steden zijn
Assen, Meppel en Coevorden
ik vind t vooral heel saai eigenlijkquote:
Nou dat valt allemaal nog wel mee geloof ik... was maar met eentje aan het praten op DMquote:
Ja klopt. Maar ik kan niet zo heel goed (meer) tegen ver reizen. En ja vanuit Eindhoven is het toch wel een paar uur treinen.quote:
Vergeet Den Haag nietquote:
Oh shitquote:
Wat voor sport?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voor mij vandaag geen gejaag, ben kapot van het sporten en zit nu relaxed op me balkon
Inzichtelijkquote:
je moet altijd je eigen feestje overal van maken hequote:
Den Haag heeft nadat de stadsrechten afgeschaft waren alsnog stadsrechten gekregen toen Napoleon kwam logeren.quote:
mijn naam is haas, paashaasquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat valt allemaal nog wel mee geloof ik... was maar met eentje aan het praten op DM
Jaaa zie je dat komt omdat jij met die eieren naar mij zat te gooien!!quote:
Inderdaad, dan ben je aan het eind van de snelweg en dan moet je nog een takke eindquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo ben blij dat ik niet elke week meer naar Meppel hoef... wat een dooie bedoeling daar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
niet om je te raken maar om je te lokken he.. jouw richting in gooien.. je laat me meteen zo agressief over komen schatquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa zie je dat komt omdat jij met die eieren naar mij zat te gooien!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |