Alle beetjes helpen en tis niet alleen het bruin worden, maar ook gewoon het ontspannen in de warmte dat telt.quote:
Precies. Hoewel ik wel snel van mijn witte kleur af wil.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen en tis niet alleen het bruin worden, maar ook gewoon het ontspannen in de warmte dat telt.
Ach als het dat niet is het wel wat andersquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies. Hoewel ik wel snel van mijn witte kleur af wil.
Lelieblank is leuk, maar vrijwel iedereen vraagt aan me of ik ziek ben omdat ik zo bleek zie
DAT IS VERDOMME M'N HUIDSKLEUR!
Dat weet ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als het dat niet is het wel wat anderswaarover ze zeuren. Je grote neus, etc.
Disclaimer nee jij hebt geen grote neus
Gewoon een lange neus ze maken en verder ze negeren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar het komt me onderhand m'n neus uit
Of zorgen dat ik er iets gezonder uitzie, met wat kleur in m'n gezichtquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een lange neus ze maken en verder ze negeren.
Dat heb je nu toch al?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of zorgen dat ik er iets gezonder uitzie, met wat kleur in m'n gezicht
kleur in je UIquote:
Oh kut, die ligt nog buitenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kleur in je UI
[Peu]
zie je telefoon![]()
[/Peu]
ik zit te stuiteren als een klein kind
Ik denk dat ik nu na 1 glas wijn onder tafel ligquote:
Hans Weekend zit al klaarquote:
ik wil nu alweer eigenlijkquote:
Ja. 7 uur, over het algemeenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:12 schreef ArTiC het volgende:
kudt...de supermarkten zijn natuurlijk eerder dicht vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |