Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je zo lang gewacht, maar die adonis kwam maar niet?
wat ik me dus afvraag.. Hoe smeer je je eigen rug in?quote:
Dan kleven de jurkjes overal aan vast.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pfff. En in die aardgasbusssen is het nu al niet tof want geen airco oid.. Hoe zou dat van de zomer zijn?
zonnebrand tegen de muur smeren en dan met je rug langs die muur schrapenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat ik me dus afvraag.. Hoe smeer je je eigen rug in?
mja, die heb ik nu niet aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan kleven de jurkjes overal aan vast.
misschien moet ik dat maar eens niet proberen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zonnebrand tegen de muur smeren en dan met je rug langs die muur schrapen
dan valt de muur om?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien moet ik dat maar eens niet proberen.
ik denk eerder dat ie wegrentquote:
Een hempje kan ook kleven en een spijkerbroek accentueert mooie billen. Ook goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, die heb ik nu niet aanspijkerbroek en hempje
straks na het douchen wel een jurkje denk ik.. Want jurkjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een hempje kan ook kleven en een spijkerbroek accentueert mooie billen. Ook goed.
Ik ben al een tijdje thuisquote:
Heel moeilijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat ik me dus afvraag.. Hoe smeer je je eigen rug in?
Ja, viespeukquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wilde alleen maar ingesmeerd worden
Toch een beetje mee oppassen, weet niet of het heel goed voor je is als je x uur vol in de zon ligt te maffen.quote:
Slapen was alleen tussen 5 en 6quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Toch een beetje mee oppassen, weet niet of het heel goed voor je is als je x uur vol in de zon ligt te maffen.
Vast nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slapen was alleen tussen 5 en 6
Heb overigens wel echt 4 uur vrijwel non-stop in de zon gezeten. Waarvan ruim een uur op mijn buik liggend.
Of dát heel goed is voor je huid, weet ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |