volgens mij ben ik de enige op de wereld die aan het werk isquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Zo meteen weer heerlijk de zon in met een boekje erbij
nee hoor, ik zit ook op mijn werkquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige op de wereld die aan het werk is
Nee ik ben ook nog aanwezig, het is hier alleen wel compleet uitgestorvenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben ook nog aanwezig, het is hier alleen wel compleet uitgestorven
Soort van. Bij het opstarten valt ie altijd een paar keer uit. En het vertaalprogramma en excel deden stom, maar heb ik weer (tijdelijk?) weten te reanimerenquote:
Yep!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Was wel het perfecte excuus geweest om op een terras te gaan zitten als je computer het niet meer deed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort van. Bij het opstarten valt ie altijd een paar keer uit. En het vertaalprogramma en excel deden stom, maar heb ik weer (tijdelijk?) weten te reanimeren
Eerder om compleet te flippen, lijkt mequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was wel het perfecte excuus geweest om op een terras te gaan zitten als je computer het niet meer deed.
Nee hoor, een collega's van mij zijn ook aan het werkquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En dat is dus fout, je moet relaxed blijven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerder om compleet te flippen, lijkt me
Ja. Zaterdagquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat is dus fout, je moet relaxed blijven.
Dus gewoon lekker een drankje gaan doen, of 2 of 3, en dan morgen weer een dag
Ik ben de Jezus Christus van 2011quote:
's avondsquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, bij dit mooie weer hoort toch ook vaak onweer?
Vaak wel jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, bij dit mooie weer hoort toch ook vaak onweer?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
Zometeen de eerste BBQ van het jaar!
Maandag de 2e.
I hate you so much right nowquote:
Je leven is zwaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
En morgen de 2e picknick.![]()
Maandag de hele dag op de Sloterplas dobberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |