Dat wil niet zeggen dat je je er dan niet voor hoeft te schamenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
Het mooie is, is dat ik me niet hoef te schamen voor m'n melkflessen. Die heeft bijna iedereen nu
Ik vind dat ik dat niet hoefquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je je er dan niet voor hoeft te schamen
wijf!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt geen idee.
Nu moet ik weer een Festini-aardbeienijsje eten.!
En ik heb net weer voor 200 euro kleren gekocht.!
Sinds ik een mening mag hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En sinds wanneer maakt het uit wat jij vind?
200 euro voor een onzichtbaar shirtquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie er nu bijzonder mannelijk uit met mijn ontblootte bovenlijf.
Nou vooruit maar weer dan.quote:
Nog even en het is 2012.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar weer dan.
Waar gaat het heen met de wereld, vrouwen die een mening mogen hebben?
Och, ben je er slechter van geworden?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar weer dan.
Waar gaat het heen met de wereld, vrouwen die een mening mogen hebben?
Doe die dingen dan ook in de winter Peuquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
T is WARM! Sta me kapot te zweten met t inbouwen van een nieuwe garagedeur.
Altijd gezelligquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
Crap, zit bij 'n kleuterklasje in de trein
Heavenly
Dat kan niet, de apparatuur wordt dan te koudquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe die dingen dan ook in de winter Peu
de kauwgomballenmafiaquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
Heavenly
In-ear oordopjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
Heavenly
rammelen je eierstokken al?quote:
*schrijft een vrijwaringsbewijs uit*quote:
zoek zequote:
Geil wijf...toenquote:
doe de buurvrouw de groetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:06 schreef Yuki het volgende:
Zelf m'n rug maar even ingesmeerd; nu weer de zon in
Heb je zo lang gewacht, maar die adonis kwam maar niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:06 schreef Yuki het volgende:
Zelf m'n rug maar even ingesmeerd; nu weer de zon in
waar wacht je op?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
Oh. My. God.
Meisje naast me heeft een lange, zwarte jurk aan. Hij schijnt echt ENORM door. Ik zie zelfs haar navel
Indien mooie vrouw geen probleem. Indien nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
Oh. My. God.
Meisje naast me heeft een lange, zwarte jurk aan. Hij schijnt echt ENORM door. Ik zie zelfs haar navel
Dat is nu jammerquote:
vraag of ze de jurk ff uitdoet voor de fotoquote:
Dat doet ze vast, zo in een overvolle treincoupequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vraag of ze de jurk ff uitdoet voor de foto
Zou jij dat niet doen dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doet ze vast, zo in een overvolle treincoupe
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je zo lang gewacht, maar die adonis kwam maar niet?
wat ik me dus afvraag.. Hoe smeer je je eigen rug in?quote:
Dan kleven de jurkjes overal aan vast.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pfff. En in die aardgasbusssen is het nu al niet tof want geen airco oid.. Hoe zou dat van de zomer zijn?
zonnebrand tegen de muur smeren en dan met je rug langs die muur schrapenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat ik me dus afvraag.. Hoe smeer je je eigen rug in?
mja, die heb ik nu niet aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan kleven de jurkjes overal aan vast.
misschien moet ik dat maar eens niet proberen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zonnebrand tegen de muur smeren en dan met je rug langs die muur schrapen
dan valt de muur om?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien moet ik dat maar eens niet proberen.
ik denk eerder dat ie wegrentquote:
Een hempje kan ook kleven en een spijkerbroek accentueert mooie billen. Ook goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, die heb ik nu niet aanspijkerbroek en hempje
straks na het douchen wel een jurkje denk ik.. Want jurkjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een hempje kan ook kleven en een spijkerbroek accentueert mooie billen. Ook goed.
Ik ben al een tijdje thuisquote:
Heel moeilijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat ik me dus afvraag.. Hoe smeer je je eigen rug in?
Ja, viespeukquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wilde alleen maar ingesmeerd worden
Toch een beetje mee oppassen, weet niet of het heel goed voor je is als je x uur vol in de zon ligt te maffen.quote:
Slapen was alleen tussen 5 en 6quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Toch een beetje mee oppassen, weet niet of het heel goed voor je is als je x uur vol in de zon ligt te maffen.
Vast nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slapen was alleen tussen 5 en 6
Heb overigens wel echt 4 uur vrijwel non-stop in de zon gezeten. Waarvan ruim een uur op mijn buik liggend.
Of dát heel goed is voor je huid, weet ik ook niet
Alle beetjes helpen en tis niet alleen het bruin worden, maar ook gewoon het ontspannen in de warmte dat telt.quote:
Precies. Hoewel ik wel snel van mijn witte kleur af wil.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen en tis niet alleen het bruin worden, maar ook gewoon het ontspannen in de warmte dat telt.
Ach als het dat niet is het wel wat andersquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies. Hoewel ik wel snel van mijn witte kleur af wil.
Lelieblank is leuk, maar vrijwel iedereen vraagt aan me of ik ziek ben omdat ik zo bleek zie
DAT IS VERDOMME M'N HUIDSKLEUR!
Dat weet ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als het dat niet is het wel wat anderswaarover ze zeuren. Je grote neus, etc.
Disclaimer nee jij hebt geen grote neus
Gewoon een lange neus ze maken en verder ze negeren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar het komt me onderhand m'n neus uit
Of zorgen dat ik er iets gezonder uitzie, met wat kleur in m'n gezichtquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een lange neus ze maken en verder ze negeren.
Dat heb je nu toch al?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of zorgen dat ik er iets gezonder uitzie, met wat kleur in m'n gezicht
kleur in je UIquote:
Oh kut, die ligt nog buitenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kleur in je UI
[Peu]
zie je telefoon![]()
[/Peu]
ik zit te stuiteren als een klein kind
Ik denk dat ik nu na 1 glas wijn onder tafel ligquote:
Hans Weekend zit al klaarquote:
ik wil nu alweer eigenlijkquote:
Ja. 7 uur, over het algemeenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:12 schreef ArTiC het volgende:
kudt...de supermarkten zijn natuurlijk eerder dicht vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |