Ik heb niet zoveel eisen hoor Tijn.... ik wil gewoon een lieverdquote:
wensen dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel eisen hoor Tijn.... ik wil gewoon een lieverd
Zo moe dat je dat zelf niet meer kunt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Valt nog mee
Nu wel beetje moe. Kom je me instoppen?
Die hebben we weggepest hierquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
De trein waar ik vanavond in zat stopte op het station in je woonplaats. Moest ik aan je denken. Maar ik weet niet waar je woont.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Valt nog mee
Nu wel beetje moe. Kom je me instoppen?
Euhm ja maar die heeft iedereen tochquote:
een softy?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
sommige zijn sterker dan pesterijenquote:
More! More!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die petsen van mij heb ik je anders niet over horen klagen
Nee hoor ik ben er nog steedsquote:
quote:
In die stad dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
De trein waar ik vanavond in zat stopte op het station in je woonplaats. Moest ik aan je denken. Maar ik weet niet waar je woont.
mietjesquote:
zoveel.. maar afwijkingen ook.. en foutjes.. en hindernissenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Euhm ja maar die heeft iedereen toch
Nou toch wel een beetje jah.... ik moet ook niet over hem heenlopen dus hij moet wel een beetje ballen in zijn broek hebben... maar verder ga ik deze keer voor de lieverdquote:
Ja waarom pestten jullie mijquote:
geen eneugh dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou toch wel een beetje jah.... ik moet ook niet over hem heenlopen dus hij moet wel een beetje ballen in zijn broek hebben... maar verder ga ik deze keer voor de lieverd
ja dat is ook zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef clevy het volgende:
[..]
zoveel.. maar afwijkingen ook.. en foutjes.. en hindernissen
ah dacht al even dat je een ja en amen hersenloos ding wou hebben..quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou toch wel een beetje jah.... ik moet ook niet over hem heenlopen dus hij moet wel een beetje ballen in zijn broek hebben... maar verder ga ik deze keer voor de lieverd
was jij niet met iemand die ook hier kwam?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar ook die moeten er zijn tochquote:
wen er maar aan.. ik zeg wat ik denk en denk er nog over na ookquote:
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was jij niet met iemand die ook hier kwam?
Als je niet altijd hier bent mis je nog wel eens watquote:
Ja dat is geloof ik wel bekend tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was jij niet met iemand die ook hier kwam?
ik ga niet alles onthoudenquote:
wie was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat is geloof ik wel bekend toch
ik roep meestal eerst en dan pas denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:40 schreef clevy het volgende:
[..]
wen er maar aan.. ik zeg wat ik denk en denk er nog over na ook
me 2quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik roep meestal eerst en dan pas denk ik
Nou ik geloof niet dat dat er echt toe doet tochquote:
euh.. ja.. dat ontkende ik ook niet.. ik omschreef het alleen wat tactischerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik roep meestal eerst en dan pas denk ik
Die sms-slet toch?quote:
ik weet al dat ik de verkeerde voor me hadquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik geloof niet dat dat er echt toe doet toch
Ik vind het niet zo nodig om dat soort dingen te bespreken in een topic
Kleine Houtstraat in Haarlem leukste winkelstraat van Nederlandquote:
Jaa sorry dat is ook niet mijn sterkste kantquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef clevy het volgende:
[..]
euh.. ja.. dat ontkende ik ook niet.. ik omschreef het alleen wat tactischer
Bedoel je nou RZ?quote:
duhquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |