Ja maar dat is je hobby, het oneens zijnquote:
Compliment!quote:
Veel plezier met Jersey Shorequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Compliment!
Maar dames en heren ik ga ervan door. Ik wens jullie veel kijkplezier en een fijne avond.
Tot volgende week.
Nee, dat is uitgevers pesten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is je hobby, het oneens zijn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Compliment!
Maar dames en heren ik ga ervan door. Ik wens jullie veel kijkplezier en een fijne avond.
Tot volgende week.
Ik vind Tim de beste! En Wendy is lekkah. En Stacey heeft altijd toffe kleren aan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ik ben het oneens met de mensen die het oneens zijn met de TT
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind Tim de beste! En Wendy is lekkah. En Stacey heeft altijd toffe kleren aan!
Beetje dankbaarheid zou beter passenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gooi ik een topic dicht, komt er zo'n opgewaardeerde user overheen. Nog niet helemaal proof, die reeks-functie
benny wil alle topics op zijn naam hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gooi ik een topic dicht, komt er zo'n opgewaardeerde user overheen. Nog niet helemaal proof, die reeks-functie
Dat was te overdreven dramaqueen, si?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben het eens met de mensen die het oneens zijn met de mensen die het oneens met de TT zijn!
Ik had een hele mooie titel over burgertrutten..Maarja, die hebben we nu ook. Dus bedankt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Beetje dankbaarheid zou beter passen
Nou, dat heb ik al gezegd, lekker puhquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Snap niet wat mensen stom kunnen vinden aan Sway.
Ze zingen goed, ze zien er leuk uit, hebben een leuke stijl, altijd een leuke performance.
Let niet op de trollenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Ze zingen goed, ze zien er leuk uit, hebben een leuke stijl, altijd een leuke performance.
Ik vind ze ook niet stom, schattige meisjes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Ja beetje minder past je beterquote:
Nou ja, dat dus, ze stralen echt niets uit wat mij doet blijven kijken. Ik ben net citroenijs gaan pakken, het boeit weinig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet stom, schattige meisjes.
Maar ik zou d'r geen uur naar kunnen luisteren bij een concert.
Wel naar Adlicious, dan zou ik steeds benieuwd zijn wat er na zou komen weer voor nummer
Bij de Sway meisjes denk ik 'Ah gossie, best goed, wat zijn ze lief' en na twee nummers ga ik eens op zoek naar de uitgang
Mooi verwoord, geheel eensch!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet stom, schattige meisjes.
Maar ik zou d'r geen uur naar kunnen luisteren bij een concert.
Wel naar Adlicious, dan zou ik steeds benieuwd zijn wat er na zou komen weer voor nummer
Bij de Sway meisjes denk ik 'Ah gossie, best goed, wat zijn ze lief' en na twee nummers ga ik eens op zoek naar de uitgang
OHHH..quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb net een turkse pizza op
Sorry, te veel roosvicee op, dan ga ik gekke dingen doen!quote:
Ow bahquote:
Ja, ze hebben nu echt de slechtere / minst interessante deelnemers tot het laatst bewaard.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Nou, dat was het wel , de leukste acts zijn geweest.
Breek me de bek niet open.quote:
Ik heb nog frambozenijs.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb honger maar niet echt iets in huis
Het mag. Jij mag dat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
Als Wendy die nep lach opzet krijg ik me toch een behoefte tot slaan
Twee kilo lichter, die is op dieet gegaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Balisto het volgende:
Ben benieuwd wat voor danseres hij deze week heeft.
Een tand eruit dan is die lach wat minder nepquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Als ik een dronken agressieve hooligan zou zijn, dan zou ik die Rolf op z'n bek slaan.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Als ik een dronken agressieve hooligan zou zijn, dan zou ik die Rolf op z'n bek slaan.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
Als Wendy die nep lach opzet krijg ik me toch een behoefte tot slaan
Wat zijn we lekker agressief allemaalquote:
Ik zie het voor mequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Een tand eruit dan is die lach wat minder nep
Ja, een liedje waar je echt helemaal los kan gaan om van dat zeikerige imago af te komen!quote:
Whahahahahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zijn we lekker agressief allemaal
Ze zijn boos dat Jezus weer aan het kruis moet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zijn we lekker agressief allemaal
Ik nietquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze zijn boos dat Jezus weer aan het kruis moet.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze zijn boos dat Jezus weer aan het kruis moet.
Inderdaad, zoetsappigheid ten topquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Jezus, ze willen hem ruiger, en geven hem dan dit nummer???
Jij Simba jijquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ik wil nu op een berg staan en brullen als een leeuw
En dan dood gaan als de papa van Simba? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ik wil nu op een berg staan en brullen als een leeuw
Awwwquote:
GMTAquote:
Het is ook te braaf toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Eric vind het te braaf?
Volgende keer dan maar het nummer van de 7 dwergen laten zingen?
Heho heho je krijgt het niet kado?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Eric vind het te braaf
Volgende keer dan maar het nummer van de 7 dwergen laten zingen?
Eens met Eric!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, een liedje waar je echt helemaal los kan gaan om van dat zeikerige imago af te komen!
Wat, zijn tanden?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond het vooral Hard, met een hoofdletter H.
De honkbalknuppel waarmee je zijn prodenttanden eruit slaat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond het vooral Hard, met een hoofdletter H.
O dat mag ook wel, alleen die lach irriteert me.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef miieejj het volgende:
het is gewoon een braaf mannetje.. laat 'm lekker braaf zijn
Ja maar, Simba moest ook hard brullen enzoquote:
Ik prop liever wat anders in zn mond!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De honkbalknuppel waarmee je zijn prodenttanden eruit slaat?
Ow jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, Simba moest ook hard brullen enzo
net een zonnebril, nu een roze bril op die Gordon.quote:
Echt he?quote:
Ik denk elke keer weer: wie?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, Simba moest ook hard brullen enzo
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik prop liever wat anders in zn mond!
Geleend van Swayquote:
Ik ook, zo geen indruk op mequote:
Ik wou het net postenquote:
Ja, never heard of herquote:
Wie?quote:
Je zag Edwin Smulders (geloof ik ) net in beeld die fotograaf van de roddelbladen dat ze een goede kop heeftquote:
AHHHH !quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zag Edwin Smulders (geloof ik ) net in beeld die fotograaf van de roddelbladen dat ze een goede kop heeft
Ik weet niet precies hoe hij heet, iets met smulquote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
Oh, dit nummer hebben ze ook nooit gedaan in een talentenshow!
Nee, je bent te jong, sorry.quote:
In de aankondiging idd "Nummers die je nooit hoorde in een talentenjacht" en wat krijg je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
Oh, dit nummer hebben ze ook nooit gedaan in een talentenshow!
mee eens!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
Ze heeft niet de juiste kleding aan, dat jurkje is te braaf voor dit nummer
Bij dat hoedje had niet een zomerjurkje gemoeten idd maar een beetje meer ordi.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
Ze heeft niet de juiste kleding aan, dat jurkje is te braaf voor dit nummer
Sowieso bij dit nummerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij dat hoedje had niet een zomerjurkje gemoeten idd maar een beetje meer ordi.
Waldorf & Statler zijn mijn heldenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
In de aankondiging idd "Nummers die je nooit hoorde in een talentenjacht" en wat krijg je?
We lijken wel die twee bejaarden op dat balkon van de muppet show trouwens.
Duo Mopper en Mekker
Battlestar Aguileraquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever dit gezien
[ afbeelding ]
Het is een hoerig nummer jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever dit gezien
[ afbeelding ]
Ok.. dit is wel een beetje te ver voor xfa denk ik.. ik denk dat ze er meer zoals Pink uit had moeten zien..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever dit gezien
[ afbeelding ]
Precies, het had meer ordi / burlesque gemoetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever dit gezien
[ afbeelding ]
Pinkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. dit is wel een beetje te ver voor xfa denk ik.. ik denk dat ze er meer zoals Pink uit had moeten zien..
wat had die blonde van Adlicious dan aan 2 weken geledenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. dit is wel een beetje te ver voor xfa denk ik.. ik denk dat ze er meer zoals Pink uit had moeten zien..
Waarom Rolf dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beiden zullen standaard wel veel stemmen krijgen
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Why?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beiden zullen standaard wel veel stemmen krijgen
Maar dat was niet ordinair.. Ik vond dr vanavond wel ordinairquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat had die blonde van Adlicious dan aan 2 weken geleden
Nog minder dan dit
Die zitten toch al bij Bieberfever?quote:
Mwa. Die stemmen vooral voor Tim. Ik vind Rolf niet per se lekker of iets.quote:
Als je van kikkers houdt wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa. Die stemmen vooral voor Tim. Ik vind Rolf niet per se lekker of iets.
ik wel..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik Tim ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan wil ik je vriendelijk doch dringend je verzoeken dit topic te verlaten!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind geen van die jongens lekker
Hoop ik wel, het zou wel terecht zijn.quote:
Ja ik ook maar dan nog kan ik zeggen of iemand er lekker uit ziet als hij 15 isquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik ben ook veel te oud voor hem
Altijd. samen met Rolf dit keer, en Adlicious is gewoon irritant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Tim het slechtst vandaag denk ik.
Whahahaha ik dacht het netquote:
We zijn teveel gewend, denk ik, ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk was iedereen vandaag 'wel aardig' maar niemand 'echt heel goed'.
Omgquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heb jij het ook op je kastje in de hal staan?
Dat vat het hele seizoen samenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk was iedereen vandaag 'wel aardig' maar niemand 'echt heel goed'.
Ik gebruik alleen tampons.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heb jij het ook op je kastje in de hal staan?
HGT?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik beloof nu plechtig, dat bij de volgende tal ik mee ga doen... en dan lekker gek.. om jullie te vermaken!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik beloof nu plechtig, dat bij de volgende tal ik mee ga doen... en dan lekker gek.. om jullie te vermaken!
Als googeldoos, dan ben ik je lieftallige assistentequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Doe dat!! Want dit is echt niks.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
ik prop je lekker in een doos!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Als googeldoos, dan ben ik je lieftallige assistente
Ik koop het niet, alleen tamponsquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij hebben een raampje in het toilet, en daar staat het voor bij ons
Je kunt je nog aanmelden voor The Voice...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Behalve HGT want die vind ik stom!
quote:
quote:
Leuk, zo onder elkaar.quote:
Woepi, welke ramp komt er nu?quote:
Ja sorryquote:
Ik wil ook die benenquote:
Ja wat heb ik daar aanquote:
Ik heb zelf vrij korte benen, maar er zit een grens aan lange benen hoor. Zo lang als die ene het heeft is ook niet mooi meer, vind ik.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je mag me volgende maand zoveel aanraken als je wil
Dat dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Tja weetje. Iedereen is wel aardig goed, maar ik denk dat we gewoon teveel gewend zijn, teveel gezien hebben, en dat de meeste dingen ons niet meer interesseren.
Ik denk dat ik het hier mee eens ben idd!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Tja weetje. Iedereen is wel aardig goed, maar ik denk dat we gewoon teveel gewend zijn, teveel gezien hebben, en dat de meeste dingen ons niet meer interesseren.
Poten tot an d'r oksels!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb zelf vrij korte benen, maar er zit een grens aan lange benen hoor. Zo lang als die ene het heeft is ook niet mooi meer, vind ik.
En toch is het het leukste nummer van Gaga, en ik haat Gagaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
Zijn ze nu trots dat ze weten dat Lady gaga de boel ook bij elkaar heeft gejat?
En soms is het talent op en is het gewoon slecht. Dat gebeurt. 10 for effort.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Dat dus. Het is op. En te veel achter elkaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef Lutte het volgende:
Ik wil een jaartje geen talentenjacht geloof ik.
ze doen glee naquote:
Tot Mei XFAquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef Lutte het volgende:
Ik wil een jaartje geen talentenjacht geloof ik.
1,5 jaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, na XFA mag het wel even klaar zijn..
hoelang hebben we nu al TAL achter elkaar?
dus we hebben 2 maanden rust?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot Mei XFA
Juli-September HGT
Vanaf September VOH
God.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot Mei XFA
Juli-September HGT
Vanaf September VOH
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb wel zin in So you think you can wear anything met Stacey volgend jaar.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb wel zin in So you think you can wear anything met Stacey volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |