Wie?quote:
Je zag Edwin Smulders (geloof ik ) net in beeld die fotograaf van de roddelbladen dat ze een goede kop heeftquote:
AHHHH !quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zag Edwin Smulders (geloof ik ) net in beeld die fotograaf van de roddelbladen dat ze een goede kop heeft
Ik weet niet precies hoe hij heet, iets met smulquote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
Oh, dit nummer hebben ze ook nooit gedaan in een talentenshow!
Nee, je bent te jong, sorry.quote:
In de aankondiging idd "Nummers die je nooit hoorde in een talentenjacht" en wat krijg je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
Oh, dit nummer hebben ze ook nooit gedaan in een talentenshow!
mee eens!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
Ze heeft niet de juiste kleding aan, dat jurkje is te braaf voor dit nummer
Bij dat hoedje had niet een zomerjurkje gemoeten idd maar een beetje meer ordi.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
Ze heeft niet de juiste kleding aan, dat jurkje is te braaf voor dit nummer
Sowieso bij dit nummerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij dat hoedje had niet een zomerjurkje gemoeten idd maar een beetje meer ordi.
Waldorf & Statler zijn mijn heldenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
In de aankondiging idd "Nummers die je nooit hoorde in een talentenjacht" en wat krijg je?
We lijken wel die twee bejaarden op dat balkon van de muppet show trouwens.
Duo Mopper en Mekker
Battlestar Aguileraquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever dit gezien
[ afbeelding ]
Het is een hoerig nummer jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever dit gezien
[ afbeelding ]
Ok.. dit is wel een beetje te ver voor xfa denk ik.. ik denk dat ze er meer zoals Pink uit had moeten zien..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever dit gezien
[ afbeelding ]
Precies, het had meer ordi / burlesque gemoetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever dit gezien
[ afbeelding ]
Pinkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. dit is wel een beetje te ver voor xfa denk ik.. ik denk dat ze er meer zoals Pink uit had moeten zien..
wat had die blonde van Adlicious dan aan 2 weken geledenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. dit is wel een beetje te ver voor xfa denk ik.. ik denk dat ze er meer zoals Pink uit had moeten zien..
Waarom Rolf dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beiden zullen standaard wel veel stemmen krijgen
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Why?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beiden zullen standaard wel veel stemmen krijgen
Maar dat was niet ordinair.. Ik vond dr vanavond wel ordinairquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat had die blonde van Adlicious dan aan 2 weken geleden
Nog minder dan dit
Die zitten toch al bij Bieberfever?quote:
Mwa. Die stemmen vooral voor Tim. Ik vind Rolf niet per se lekker of iets.quote:
Als je van kikkers houdt wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa. Die stemmen vooral voor Tim. Ik vind Rolf niet per se lekker of iets.
ik wel..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik Tim ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan wil ik je vriendelijk doch dringend je verzoeken dit topic te verlaten!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind geen van die jongens lekker
Hoop ik wel, het zou wel terecht zijn.quote:
Ja ik ook maar dan nog kan ik zeggen of iemand er lekker uit ziet als hij 15 isquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik ben ook veel te oud voor hem
Altijd. samen met Rolf dit keer, en Adlicious is gewoon irritant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Tim het slechtst vandaag denk ik.
Whahahaha ik dacht het netquote:
We zijn teveel gewend, denk ik, ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk was iedereen vandaag 'wel aardig' maar niemand 'echt heel goed'.
Omgquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heb jij het ook op je kastje in de hal staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |