Ja maar dat is je hobby, het oneens zijnquote:
Compliment!quote:
Veel plezier met Jersey Shorequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Compliment!
Maar dames en heren ik ga ervan door. Ik wens jullie veel kijkplezier en een fijne avond.
Tot volgende week.
Nee, dat is uitgevers pesten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is je hobby, het oneens zijn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Compliment!
Maar dames en heren ik ga ervan door. Ik wens jullie veel kijkplezier en een fijne avond.
Tot volgende week.
Ik vind Tim de beste! En Wendy is lekkah. En Stacey heeft altijd toffe kleren aan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ik ben het oneens met de mensen die het oneens zijn met de TT
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind Tim de beste! En Wendy is lekkah. En Stacey heeft altijd toffe kleren aan!
Beetje dankbaarheid zou beter passenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gooi ik een topic dicht, komt er zo'n opgewaardeerde user overheen. Nog niet helemaal proof, die reeks-functie
benny wil alle topics op zijn naam hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gooi ik een topic dicht, komt er zo'n opgewaardeerde user overheen. Nog niet helemaal proof, die reeks-functie
Dat was te overdreven dramaqueen, si?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben het eens met de mensen die het oneens zijn met de mensen die het oneens met de TT zijn!
Ik had een hele mooie titel over burgertrutten..Maarja, die hebben we nu ook. Dus bedankt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Beetje dankbaarheid zou beter passen
Nou, dat heb ik al gezegd, lekker puhquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Snap niet wat mensen stom kunnen vinden aan Sway.
Ze zingen goed, ze zien er leuk uit, hebben een leuke stijl, altijd een leuke performance.
Let niet op de trollenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Ze zingen goed, ze zien er leuk uit, hebben een leuke stijl, altijd een leuke performance.
Ik vind ze ook niet stom, schattige meisjes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Ja beetje minder past je beterquote:
Nou ja, dat dus, ze stralen echt niets uit wat mij doet blijven kijken. Ik ben net citroenijs gaan pakken, het boeit weinig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet stom, schattige meisjes.
Maar ik zou d'r geen uur naar kunnen luisteren bij een concert.
Wel naar Adlicious, dan zou ik steeds benieuwd zijn wat er na zou komen weer voor nummer
Bij de Sway meisjes denk ik 'Ah gossie, best goed, wat zijn ze lief' en na twee nummers ga ik eens op zoek naar de uitgang
Mooi verwoord, geheel eensch!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet stom, schattige meisjes.
Maar ik zou d'r geen uur naar kunnen luisteren bij een concert.
Wel naar Adlicious, dan zou ik steeds benieuwd zijn wat er na zou komen weer voor nummer
Bij de Sway meisjes denk ik 'Ah gossie, best goed, wat zijn ze lief' en na twee nummers ga ik eens op zoek naar de uitgang
OHHH..quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb net een turkse pizza op
Sorry, te veel roosvicee op, dan ga ik gekke dingen doen!quote:
Ow bahquote:
Ja, ze hebben nu echt de slechtere / minst interessante deelnemers tot het laatst bewaard.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Nou, dat was het wel , de leukste acts zijn geweest.
Breek me de bek niet open.quote:
Ik heb nog frambozenijs.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb honger maar niet echt iets in huis
Het mag. Jij mag dat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
Als Wendy die nep lach opzet krijg ik me toch een behoefte tot slaan
Twee kilo lichter, die is op dieet gegaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Balisto het volgende:
Ben benieuwd wat voor danseres hij deze week heeft.
Een tand eruit dan is die lach wat minder nepquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Als ik een dronken agressieve hooligan zou zijn, dan zou ik die Rolf op z'n bek slaan.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Als ik een dronken agressieve hooligan zou zijn, dan zou ik die Rolf op z'n bek slaan.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
Als Wendy die nep lach opzet krijg ik me toch een behoefte tot slaan
Wat zijn we lekker agressief allemaalquote:
Ik zie het voor mequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Een tand eruit dan is die lach wat minder nep
Ja, een liedje waar je echt helemaal los kan gaan om van dat zeikerige imago af te komen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |