Oh ja die in Dubai, daar heb ik wel wat stukjes van gezien, stom dat ik dat echt vergeten ben. Ik was nog in de waan dat ze moesten overleggen voor een deel 2.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt The Movie:
[ afbeelding ]
En deel 2, waarin ze naar Dubai gaan
[ afbeelding ]
Aidanquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Pisces, de trailer van deel 2 van de film!
Ja, Aidan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aidan![]()
Oh en ik ben weer toe aan een portie Samantha
Leuk, ik was al bang dat er misschien niks boeiends meer zou komen, maar ik zit er geheel naastquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Aidan!
Ik zeg niets maar het is best spannend enzo
En die scharrel van Samantha in die film deel 2.
Roar!
Niets boeiends?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk, ik was al bang dat er misschien niks boeiends meer zou komen, maar ik zit er geheel naast
Dat ze er geen gehoorbeschadiging van opgelopen heeft bedoel je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef APK het volgende:
![]()
Nogmaals respect voor de chica in de rode jurk!![]()
Is best een mooi liedje, toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze er geen gehoorbeschadiging van opgelopen heeft bedoel je?
Hmmz, klinkt okay qua sperma-smaakquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beenham, aardappelschijfjes en wat gebakken groenten (paprika, peultjes, sjampiejons, etc)
Het moest zo zijn!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
Oh, had ik hier al gejubeld dat er 170 (!!!!!) mensen zich ingeschreven hadden voor dit huis (een record) en dat ik als eerste geloot werd?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF heb je dan als handicap?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
Oh, had ik hier al gejubeld dat er 170 (!!!!!) mensen zich ingeschreven hadden voor dit huis (een record) en dat ik als eerste geloot werd?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaafquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niksquote:
Alsof Feyenoord het zo goed doet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
UiteraardMoeten ze niet ergens lampies gaan draaien ofzo
Oogleden laten liften idd, hij had er last vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit nog steeds naar die foto in de OP te kieken, die ene J. heeft toch prima ogen, wat heeft ie laten doen? Liften?
Oh om die reden, want ik zag al niks... Duidelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oogleden laten liften idd, hij had er last van
Dan verdien je het waarschijnlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Niks
Gewoon geluk, is ook voor het eerst eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dan verdien je het waarschijnlijk![]()
Je bent dus niet zo'n Steven Hawking die zijn rolstoel met z'n tong bestuurt?
Het was een immaculate goal.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
Er staat 1-2 op VI maar nog geen 2e doelpuntenmaker bij Twente, das knap
Die jongen omdat 'ie zo lelijk is?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik wil dat figuur van die rechter, kan iemand dat even voor me regelen?
Ah?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik gooi de foto's ook wel gewoon hier trouwens
Woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Balkon:
[ afbeelding ]
Keuken:
[ afbeelding ]
Grote slaapkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine slaapkamer: (lastig op de foto te krijgen ivm kasten er midden in)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WC
[ afbeelding ]
Badkamer:
[ afbeelding ]
Berging
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heeeeeeeeeeeel even online:
Neefje helpt behang eraf halen
Nog steeds in Heiloo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hier nooit meer wegquote:
Nee dat lijf wil ik van dat rechter meisje, die blondequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Die jongen omdat 'ie zo lelijk is?
Oh, ik las "dat figuur voor de rechter".quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat lijf wil ik van dat rechter meisje, die blonde
En die jongen is helemaal niet lelijk
Ja, het is in het echt idd groter, de moeder van een vriendin kwam kijken en zei "het is echt een grote-mensen-huis!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
Lekker ruim Tombo, al is het in het echt vast nog groter omdat je het op foto's idd slecht kunt laten zienDie zolder! En dat balkon!
Mja, redelijk netjes, maar het behang in de woon- en slaapkamer moet er wel echt af, je bent met "beter vastplakken" langer bezig dan met opnieuw doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ziet er leuk uit Tombo! Lekker ruimen valt qua kluswerk ook wel mee zo te zien? Ziet er redelijk netjes uit nog
Alweer?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Had ik al verteld dat ik een nieuwe auto krijg?
Waarom, heb je deze nou ook al weer afgeragd?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Lekker ruim! Is het een heel huis of alleen één of twee verdiepingen? Het ziet eruit als een heerlijk huis!quote:
ja maar goed, dat soort dingen moet je altijd wel toch? Al is het alleen maar om het een eigen 'touch' te gevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het is in het echt idd groter, de moeder van een vriendin kwam kijken en zei "het is echt een grote-mensen-huis!"
![]()
Je ziet het er ook niet in als je voor het huis staat, dat is mooi
[..]
Mja, redelijk netjes, maar het behang in de woon- en slaapkamer moet er wel echt af, je bent met "beter vastplakken" langer bezig dan met opnieuw doen
En dat groen overal gaat ook weg
Valt meequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom, heb je deze nou ook al weer afgeragd?
1 bovenverdieping en dan dus de zolderquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Lekker ruim! Is het een heel huis of alleen één of twee verdiepingen? Het ziet eruit als een heerlijk huis!
Een Prius?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt nog iemand onder je wonen? Gezellig iemand? Vind je dat geen probleem?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1 bovenverdieping en dan dus de zolder
Ja, dat is waar, er hoeft niet geklust te worden ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja maar goed, dat soort dingen moet je altijd wel toch? Al is het alleen maar om het een eigen 'touch' te geven
Hoiquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En op een of andere manier is de SC binnen een paar minuten weer volledig op de traditionele snelheid.
Liberace called, says he wants his interior back.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik zou de verwarmingen zilver maken met Hammerite
Zijn ze meteen beschermd tegen roest.
Geen idee wie, en ik heb er geen probleem meequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt nog iemand onder je wonen? Gezellig iemand? Vind je dat geen probleem?
Ik vind dat tof staan, een zilveren radiator bij een witte vloer, eat mequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Liberace called, says he wants his interior back.
Muis, I love youquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Liberace called, says he wants his interior back.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik zou de verwarmingen zilver maken met Hammerite
Zijn ze meteen beschermd tegen roest.
Was ik daar bij? Nee toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens kan ik me nog een nachtje herinneren dat de voorkant van mn auto onder zo'n 10cm stijf bevroren sneeuw zat en de wielkasten helemaal vol zaten met drab
Je hebt recht op meer en dat is dan een Polo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neh een: http://www.volkswagen.nl/(...)Motion_D0Lnl,00.html
Je krijgt een 7 voor begrijpend lezenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt recht op meer en dat is dan een Polo?
Leuk vrouwendingetjequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neh een: http://www.volkswagen.nl/(...)Motion_D0Lnl,00.html
Witte vloer, witte muren, witte radiatoren?quote:
Een 7? Daar doe ik het niet voor. Ik bedoel alleen dat een Polo niet zo groot is en dat je dan wel iets heel kleins/minder goeds hiervoor moet hebben gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je krijgt een 7 voor begrijpend lezen
We kunnen niet allemaal een Audi A7 rijden, dat laat ik graag aan jou overquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Een 7? Daar doe ik het niet voor. Ik bedoel alleen dat een Polo niet zo groot is en dat je dan wel iets heel kleins/minder goeds hiervoor moet hebben gehad.
Mja, plafond en muren worden offwhite hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Witte vloer, witte muren, witte radiatoren?
Wordt dat niet een bietje steriel?
Oh nee jij hebt genoeg kleur qua meubels en frutsels enzo he?
Ik moet bij al dat witte direct denken - dat ligt niet aan jou- aan mijn tweede keer samenwonen. Die meneer had een voorkeur voor alles wit. Slaapkamer: vloerbedekking, muren, alles wit. En het beddengoed ook. Ik mocht serieus waar niet met mascara op in bed
![]()
Stel dat het op de kussensloop kwam...
Ja, echt ideaal ookquote:
Gewoon niet met je mascara tegen de muur aan lopen, dan komt alles goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, plafond en muren worden offwhite hoorEn misschien de radiatoren wel iets anders, we zien wel
Dat doe ik ook zeker niet. Misschien over een paar jaar, als ik meerderjarig ben, mijn rijbewijs heb en door mijn geniale inzichten rijk ben geworden. Alleen ik geef niet veel om auto's.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een Audi A7 rijden, dat laat ik graag aan jou over
Ah. Ok.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet. Misschien over een paar jaar, als ik meerderjarig ben, mijn rijbewijs heb en door mijn geniale inzichten rijk ben geworden. Alleen ik geef niet veel om auto's.
Ah, kijk aan, een echt FOK!kerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet. Misschien over een paar jaar, als ik meerderjarig ben, mijn rijbewijs heb en door mijn geniale inzichten rijk ben geworden. Alleen ik geef niet veel om auto's.
Typisch des FOK!s; beetje afkrakerig doen terwijl je zelf ook (nog) niks bereikt hebt op dat gebiedquote:
Ik ga in slaap vallenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
Je zult morgenavond maar in een jacuzzi zitten
De gemiddelde FOK!er denkt dat ie later rijk wordt door zijn geniale inzichten. Denk ikquote:
Jullie hebben wel echt heerlijk weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
Je zult morgenavond maar in een jacuzzi zitten
Jah, echt naaktloop-weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel echt heerlijk weer
Nee joh, echt niet!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Als je te moe bent gaan we gewoon een andere keer he!
We moeten nu echt het koude dompelbad in om af te koelen, alleen een beetje buiten staan na de sauna gaat niet werken denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel echt heerlijk weer
Oh. Nou.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Typisch des FOK!s; beetje afkrakerig doen terwijl je zelf ook (nog) niks bereikt hebt op dat gebied
Da's weer wat heel anders. Maar ik heb ook geniale inzichten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!er denkt dat ie later rijk wordt door zijn geniale inzichten. Denk ik
Ik ook!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, echt niet!
No way dat ik morgen niet ga, ik kijk er zooooooooooooooooo naar uit
Neequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
We moeten nu echt het koude dompelbad in om af te koelen, alleen een beetje buiten staan na de sauna gaat niet werken denk ik
Heb ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Heb je een badjas eigenlijk?
Of moeten we die daar ff huren?
*rent*quote:
En neem je zelf handdoeken mee? Het maakt mij niet uit, ik denk dat ik die daar ff huur, dan krijg je een gewone en een hele grotequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb ikNou ja, mn moeder, die komt net uit de was van vorige saunabezoek gok ik
Iemand meldt dat de opa van dr vriend dood is en jij gaat vragen of iemand nog iets te klagen/zeuren heeftquote:
Ach, de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat als dit er nu niet aan de hand was die persoon wel een oom van een vriend van een kennis had die ziek was en waar ze heel overstuur van wasquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iemand meldt dat de opa van dr vriend dood is en jij gaat vragen of iemand nog iets te klagen/zeuren heeft
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat als dit er nu niet aan de hand was die persoon wel een oom van een vriend van een kennis had die ziek was en waar ze heel overstuur van was
Helemaal waar, maar ik zou zoiets nooit durvenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Ja maar vier bladzijdes condoleances voor de opa van de vriend van een user zit ook niemand op te wachten denk ik
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
Iemand meldt dat de opa van dr vriend dood is en jij gaat vragen of iemand nog iets te klagen/zeuren heeft
En ze is boosquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
Wat niet wegneemt dat dit heel rot is natuurlijk, maar goed. Lately kan je in F&F aan het sterkte wensen blijven. En ik meen het liever écht als ik zoiets zeg, dus als het mensen zijn die ik amper ken ga ik niet veinzen dat ik heel betrokken ben bij hun problemen. Maar goed, how about;
![]()
![]()
Hoezo? Rewimo riep laatst toch ook al eens dat een liefdesbaby van alle F&F SCers samen compleet van de kwalen aan elkaar zou hangen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Helemaal waar, maar ik zou zoiets nooit durven
Dat welquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo? Rewimo riep laatst toch ook al eens dat een liefdesbaby van alle F&F SCers samen compleet van de kwalen aan elkaar zou hangen?
Het gaat dan ook met name om Slash die niet van het podium wilquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef APK het volgende:
Op iets met 'Michael Jackson' klik ik niet eens
Klinkt ook goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe gaaf gedaan die aankledingdat Beatles sfeertje
Ah ja ik hou er over op ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat welmaar niet vlak na die post van oognip bedoel ik
Dan krijg je wat je nu in FF ziet
Zoo leuk is die!quote:
Hij zit er vanaf het begin in toch?quote:
Sorry ik moest lachenquote:
Ik bedoel dat hij zich hier loopt te verheugen dat het daar los gaat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zit er vanaf het begin in toch?
Ach, als het nog erger wordt ga ik gewoon roepen dat "de mensen die zich aangesproken voelen daar vast wel reden voor zullen hebben, dat er dan wel een kern van waarheid in zit" , gegarandeerd rellen danquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij zich hier loopt te verheugen dat het daar los gaat.
Daar heb ik gewoon geen trek in
Wut?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat iemand even Tombo moet noten
Ik hou niet zo van notenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat iemand even Tombo moet noten
En APK loopt er gewoon doorheen zonder iets te zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Best leuk trouwens, in ESF overleggen hoe in FF te rellen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, als het nog erger wordt ga ik gewoon roepen dat "de mensen die zich aangesproken voelen daar vast wel reden voor zullen hebben, dat er dan wel een kern van waarheid in zit" , gegarandeerd rellen dan
Het is dat je hyper om je huis bent...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Best leuk trouwens, in ESF overleggen hoe in FF te rellen![]()
![]()
Ja, dat is het meesterlijke eraan eigenlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En APK loopt er gewoon doorheen zonder iets te zeggen
Sorry Greysquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Het is dat je hyper om je huis bent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Eens even kijken morgen hoe het met Tombo d'r delete staat
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt teveel met je neus in woekerpolissen gezeten lately
Ja, is goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
Tombo, smsen we morgen nog ff ofzo?
Hoe laat kan jij daar zijn denk je? In Pijnacker?
Ja ga je dat halen denk je?quote:
I haz the tomtom yezzzzzzzquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ga je dat halen denk je?
Ik heb overdag geen fuck te doen behalve wat boodschappen enzo, dus we smsen morgen wel even als je weg gaat en dan wacht ik daar op je. Jij hebt TomTom, toch?
Kom maar hoorquote:
Ik hoop dat ze dat op zaterdagavond doen, dat honingenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I haz the tomtom yezzzzzzz
Echt zin in
Gaan we honingen?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat op zaterdagavond doen, dat honingen
Straks is McWapper er helemaal niet
Dan vind je het toch alsnog wel leuk he?
Ik ben niet echt een cougar hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon een soort cougar tripje hé?
Cougar? Wij zijn daar de jongste mensen denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon een soort cougar tripje hé?
wait, whut?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Cougar? Wij zijn daar de jongste mensen denk ik
Nou ja het personeel is wel jonger idd.quote:
Ik maak maar een grapje johquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja het personeel is wel jonger idd.
Geen idee hoe oud McWapper is though.
En de vorige keer waren er ook wat jongere bezoekers, maar over het algemeen zijn de bezoekers 40+
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
Sowieso was het wat genant toen ik met Gb in het bubbelbad zat de laatste keer en uiteraard nèt op het moment dat die vent door de deur kwam tegen haar zei dat ik bijna 20 jaar mijn rijbewijs heb en dat dat nogal confronterend is. 'HOE lang???' was het commentaar
Ik snap 'em nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
Sowieso was het wat genant toen ik met Gb in het bubbelbad zat de laatste keer en uiteraard nèt op het moment dat die vent door de deur kwam tegen haar zei dat ik bijna 20 jaar mijn rijbewijs heb en dat dat nogal confronterend is. 'HOE lang???' was het commentaar
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
Maar als je je ziet zou je dat zeggen. Maximaal 24. Eerder 21.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
Maar als je je ziet zou je dat zeggen. Maximaal 24. Eerder 21.
Niet dat ik weetquote:
Volgens mij niet, hoezo?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Is er ook met andere subfora zo'n hechte band?
Vertel wederom iets over jezelf, Maarten_Pieterquote:
Jullie zijn altijd zo close met die van F&F.quote:
Wat wil je weten dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel wederom iets over jezelf, Maarten_Pieter
Wij ZIJN F&Fquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd zo close met die van F&F.
Alles, of niets.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jij kan natuurlijk niet weten wat je wilt weten, want anders stel je geen vraag. De vraag opnieuw: Wat voor iets wil je weten?
Dududududududududududududuquote:
Vertel iets over jezelf, saaie doos.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nou? Ik weet nu niet wat ik moet vertellen.
Dan blijft het zo dat wij F&F'ers zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan bedoel ik met de F&F'ers die niet in ESF zitten.
Doe niet zo gemeenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan blijft het zo dat wij F&F'ers zijn
Ik ga slapen
Jij ook lekker slapen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan blijft het zo dat wij F&F'ers zijn
Ik ga slapen
Moggeh Erikquote:
Prachtig weer en het park, perfecte combiquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanmiddag parkhangen met vrienden. Echt zo veel zin in![]()
.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat dacht ik ook. Hopelijk zitten mijn haartjes straks casualtof.
Ja lammetjes en geitjes zijn er al wekenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk! Beestjes, is het nog te vroeg voor lammetjes enzo? Ja zeker
.
Gitaartje is zo fijn in het begin.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat is het? Bij mij doet 'ie het niet.
Doe je dat normaal niet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:48 schreef Greys het volgende:
Volgens mij ga ik zelfs het koude dompelbad durven vandaag.
Nee, je kunt toch ook buiten afkoelen en onder een douche?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:33 schreef APK het volgende:
[..]
Doe je dat normaal niet?
Dat is toch het hele principe van de sauna?
Warme douche?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
Nee, je kunt toch ook buiten afkoelen en onder een douche?
Ik meestal wel ja.quote:
Waarom zou ze dat met mij willen delen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:48 schreef APK het volgende:
Straks gaat ze nog sms'en dat ze op het toilet zit
Geen idee, maar dat ze niet meer op FoK! gaat posten is toch ook niet zo relevant?quote:
Nou, wel als ze zoals nu het adres kwijt is en niet meer op FOK! komt (want daar stond het adres gisteravond hier namelijk, maar toen was jij beneveldquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:55 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat ze niet meer op FoK! gaat posten is toch ook niet zo relevant?
Maar je kon het toch anyway gewoon sms'en?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, wel als ze zoals nu het adres kwijt is en niet meer op FOK! komt (want daar stond het adres gisteravond hier namelijk, maar toen was jij beneveld) en ik dus het adres even terug kon smsen nu
Jezus fuck, verveliaquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:57 schreef APK het volgende:
[..]
Maar je kon het toch anyway gewoon sms'en?
Greys is SMS-ziek geworden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat een gaaf huis Tombo!![]()
Greys, wil je dat ff door smsen aan haar?
quote:
Ik zal het haar straks liiiiiiive tussen de bubbels vertellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat een gaaf huis Tombo!![]()
Greys, wil je dat ff door smsen aan haar?
We hebben daar om 18 uur afgesprokenquote:
En gaan ze dan ook een 'beetje op tijd' weer weg ivm de kinderen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Visite belde net dat ze wel een "beetje op tijd" kwamen ivm de kinderen.
En onder beetje op tijd verstonden ze 19 uur![]()
Ik heb het weten te rekken tot 19.30 uur en nu zie ik dat dat over 3 uurtjes al is
Heerlijk, kun je daarna direct door op bedquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben daar om 18 uur afgesproken
Ze zijn tot 23 uur open, dus alsnog lekker een paar uurtjes.
Geen ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En gaan ze dan ook een 'beetje op tijd' weer weg ivm de kinderen?
Heiligschennis om dat met elkaar te vergelijkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:46 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er net achter dat de XFA en ESF finale nou een keer niet tegelijkertijd zijn. Kan ik ze gelukkig beiden normaal volgen
Ik vergelijk de programma's ook niet met elkaar. Ik vergelijk de uitzendtijden/-dagenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Heiligschennis om dat met elkaar te vergelijken
Maar de keuze wat te kijken zou toch gewoon duidelijk moeten zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:51 schreef iBenny het volgende:
Ik vergelijk de programma's ook niet met elkaar. Ik vergelijk de uitzendtijden/-dagen
Misschien omdat er niks aan is als jij er niet bent?quote:
Dat is het vast.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien omdat er niks aan is als jij er niet bent?
Ik heb daar nog niet geupdate!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
CatjeHoe is het met Libby gegaan vandaag?
Oh ik moet richting het topic rennen
Trix legt haar 800 meter af in ruim een uur. Ik verwacht ergens rond 1 uur s middags mijn opwachting te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:26 schreef APK het volgende:
Hoe laat kom je volgende week eigenlijk op tv, Cat?
Ai wat jammer. Toch nog duimen voor 'je weet maar nooit'.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niet geupdate!![]()
Niet dat er veel te melden is. Libby gooide zich in een hoek en zij moesten maar moeite doen haar leuk te vinden.Taart.
Ze gingen nog naar een andere poes kijken en laten me nog wat weten. Geen overduidelijke klik dus maar wie weet.
Ik ga kijken!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef Cat22 het volgende:
Trix legt haar 800 meter af in ruim een uur. Ik verwacht ergens rond 1 uur s middags mijn opwachting te maken.
Wat leuk! Ik heb het verhaal erover gemist geloof ik, ga je zingen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trix legt haar 800 meter af in ruim een uur. Ik verwacht ergens rond 1 uur s middags mijn opwachting te maken.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik heb het verhaal erover gemist geloof ik, ga je zingen?![]()
Wat leukquote:
quote:
Tja, de zwakke stemmen op de eerste rijen hebben mijn vocale ondersteuning nodig.quote:
Zwart en de gemeente zorgt voor een accent. Drie keer raden welke kleur dat gaat zijn!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leukWeet je al wat je aan moet/doet?
Leuk, misschien kunnen we je spottenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwart en de gemeente zorgt voor een accent. Drie keer raden welke kleur dat gaat zijn!
Roze?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwart en de gemeente zorgt voor een accent. Drie keer raden welke kleur dat gaat zijn!
Bijijijijna goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijijijijna goed!
Hint:Dat krijg je als je roze met maroon mengtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Wat ben je kleurbewust.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat krijg je als je roze met maroon mengt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |