Hij zit er vanaf het begin in toch?quote:
Sorry ik moest lachenquote:
Ik bedoel dat hij zich hier loopt te verheugen dat het daar los gaat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zit er vanaf het begin in toch?
Ach, als het nog erger wordt ga ik gewoon roepen dat "de mensen die zich aangesproken voelen daar vast wel reden voor zullen hebben, dat er dan wel een kern van waarheid in zit" , gegarandeerd rellen danquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij zich hier loopt te verheugen dat het daar los gaat.
Daar heb ik gewoon geen trek in
Wut?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat iemand even Tombo moet noten
Ik hou niet zo van notenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat iemand even Tombo moet noten
En APK loopt er gewoon doorheen zonder iets te zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Best leuk trouwens, in ESF overleggen hoe in FF te rellen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, als het nog erger wordt ga ik gewoon roepen dat "de mensen die zich aangesproken voelen daar vast wel reden voor zullen hebben, dat er dan wel een kern van waarheid in zit" , gegarandeerd rellen dan
Het is dat je hyper om je huis bent...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Best leuk trouwens, in ESF overleggen hoe in FF te rellen![]()
![]()
Ja, dat is het meesterlijke eraan eigenlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En APK loopt er gewoon doorheen zonder iets te zeggen
Sorry Greysquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Het is dat je hyper om je huis bent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Eens even kijken morgen hoe het met Tombo d'r delete staat
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt teveel met je neus in woekerpolissen gezeten lately
Ja, is goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
Tombo, smsen we morgen nog ff ofzo?
Hoe laat kan jij daar zijn denk je? In Pijnacker?
Ja ga je dat halen denk je?quote:
I haz the tomtom yezzzzzzzquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ga je dat halen denk je?
Ik heb overdag geen fuck te doen behalve wat boodschappen enzo, dus we smsen morgen wel even als je weg gaat en dan wacht ik daar op je. Jij hebt TomTom, toch?
Kom maar hoorquote:
Ik hoop dat ze dat op zaterdagavond doen, dat honingenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I haz the tomtom yezzzzzzz
Echt zin in
Gaan we honingen?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat op zaterdagavond doen, dat honingen
Straks is McWapper er helemaal niet
Dan vind je het toch alsnog wel leuk he?
Ik ben niet echt een cougar hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon een soort cougar tripje hé?
Cougar? Wij zijn daar de jongste mensen denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon een soort cougar tripje hé?
wait, whut?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Cougar? Wij zijn daar de jongste mensen denk ik
Nou ja het personeel is wel jonger idd.quote:
Ik maak maar een grapje johquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja het personeel is wel jonger idd.
Geen idee hoe oud McWapper is though.
En de vorige keer waren er ook wat jongere bezoekers, maar over het algemeen zijn de bezoekers 40+
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
Sowieso was het wat genant toen ik met Gb in het bubbelbad zat de laatste keer en uiteraard nèt op het moment dat die vent door de deur kwam tegen haar zei dat ik bijna 20 jaar mijn rijbewijs heb en dat dat nogal confronterend is. 'HOE lang???' was het commentaar
Ik snap 'em nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
Sowieso was het wat genant toen ik met Gb in het bubbelbad zat de laatste keer en uiteraard nèt op het moment dat die vent door de deur kwam tegen haar zei dat ik bijna 20 jaar mijn rijbewijs heb en dat dat nogal confronterend is. 'HOE lang???' was het commentaar
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
Maar als je je ziet zou je dat zeggen. Maximaal 24. Eerder 21.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
Maar als je je ziet zou je dat zeggen. Maximaal 24. Eerder 21.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |