Die jongen omdat 'ie zo lelijk is?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik wil dat figuur van die rechter, kan iemand dat even voor me regelen?
Ah?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik gooi de foto's ook wel gewoon hier trouwens
Woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Balkon:
[ afbeelding ]
Keuken:
[ afbeelding ]
Grote slaapkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine slaapkamer: (lastig op de foto te krijgen ivm kasten er midden in)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WC
[ afbeelding ]
Badkamer:
[ afbeelding ]
Berging
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heeeeeeeeeeeel even online:
Neefje helpt behang eraf halen
Nog steeds in Heiloo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hier nooit meer wegquote:
Nee dat lijf wil ik van dat rechter meisje, die blondequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Die jongen omdat 'ie zo lelijk is?
Oh, ik las "dat figuur voor de rechter".quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat lijf wil ik van dat rechter meisje, die blonde
En die jongen is helemaal niet lelijk
Ja, het is in het echt idd groter, de moeder van een vriendin kwam kijken en zei "het is echt een grote-mensen-huis!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
Lekker ruim Tombo, al is het in het echt vast nog groter omdat je het op foto's idd slecht kunt laten zienDie zolder! En dat balkon!
Mja, redelijk netjes, maar het behang in de woon- en slaapkamer moet er wel echt af, je bent met "beter vastplakken" langer bezig dan met opnieuw doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ziet er leuk uit Tombo! Lekker ruimen valt qua kluswerk ook wel mee zo te zien? Ziet er redelijk netjes uit nog
Alweer?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Had ik al verteld dat ik een nieuwe auto krijg?
Waarom, heb je deze nou ook al weer afgeragd?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Lekker ruim! Is het een heel huis of alleen één of twee verdiepingen? Het ziet eruit als een heerlijk huis!quote:
ja maar goed, dat soort dingen moet je altijd wel toch? Al is het alleen maar om het een eigen 'touch' te gevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het is in het echt idd groter, de moeder van een vriendin kwam kijken en zei "het is echt een grote-mensen-huis!"
![]()
Je ziet het er ook niet in als je voor het huis staat, dat is mooi
[..]
Mja, redelijk netjes, maar het behang in de woon- en slaapkamer moet er wel echt af, je bent met "beter vastplakken" langer bezig dan met opnieuw doen
En dat groen overal gaat ook weg
Valt meequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom, heb je deze nou ook al weer afgeragd?
1 bovenverdieping en dan dus de zolderquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Lekker ruim! Is het een heel huis of alleen één of twee verdiepingen? Het ziet eruit als een heerlijk huis!
Een Prius?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt nog iemand onder je wonen? Gezellig iemand? Vind je dat geen probleem?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1 bovenverdieping en dan dus de zolder
Ja, dat is waar, er hoeft niet geklust te worden ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja maar goed, dat soort dingen moet je altijd wel toch? Al is het alleen maar om het een eigen 'touch' te geven
Hoiquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En op een of andere manier is de SC binnen een paar minuten weer volledig op de traditionele snelheid.
Liberace called, says he wants his interior back.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik zou de verwarmingen zilver maken met Hammerite
Zijn ze meteen beschermd tegen roest.
Geen idee wie, en ik heb er geen probleem meequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt nog iemand onder je wonen? Gezellig iemand? Vind je dat geen probleem?
Ik vind dat tof staan, een zilveren radiator bij een witte vloer, eat mequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Liberace called, says he wants his interior back.
Muis, I love youquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Liberace called, says he wants his interior back.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik zou de verwarmingen zilver maken met Hammerite
Zijn ze meteen beschermd tegen roest.
Was ik daar bij? Nee toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens kan ik me nog een nachtje herinneren dat de voorkant van mn auto onder zo'n 10cm stijf bevroren sneeuw zat en de wielkasten helemaal vol zaten met drab
Je hebt recht op meer en dat is dan een Polo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neh een: http://www.volkswagen.nl/(...)Motion_D0Lnl,00.html
Je krijgt een 7 voor begrijpend lezenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt recht op meer en dat is dan een Polo?
Leuk vrouwendingetjequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neh een: http://www.volkswagen.nl/(...)Motion_D0Lnl,00.html
Witte vloer, witte muren, witte radiatoren?quote:
Een 7? Daar doe ik het niet voor. Ik bedoel alleen dat een Polo niet zo groot is en dat je dan wel iets heel kleins/minder goeds hiervoor moet hebben gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je krijgt een 7 voor begrijpend lezen
We kunnen niet allemaal een Audi A7 rijden, dat laat ik graag aan jou overquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Een 7? Daar doe ik het niet voor. Ik bedoel alleen dat een Polo niet zo groot is en dat je dan wel iets heel kleins/minder goeds hiervoor moet hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |