Oh ja die in Dubai, daar heb ik wel wat stukjes van gezien, stom dat ik dat echt vergeten ben. Ik was nog in de waan dat ze moesten overleggen voor een deel 2.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt The Movie:
[ afbeelding ]
En deel 2, waarin ze naar Dubai gaan
[ afbeelding ]
Aidanquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Pisces, de trailer van deel 2 van de film!
Ja, Aidan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aidan![]()
Oh en ik ben weer toe aan een portie Samantha
Leuk, ik was al bang dat er misschien niks boeiends meer zou komen, maar ik zit er geheel naastquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Aidan!
Ik zeg niets maar het is best spannend enzo
En die scharrel van Samantha in die film deel 2.
Roar!
Niets boeiends?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk, ik was al bang dat er misschien niks boeiends meer zou komen, maar ik zit er geheel naast
Dat ze er geen gehoorbeschadiging van opgelopen heeft bedoel je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef APK het volgende:
![]()
Nogmaals respect voor de chica in de rode jurk!![]()
Is best een mooi liedje, toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze er geen gehoorbeschadiging van opgelopen heeft bedoel je?
Hmmz, klinkt okay qua sperma-smaakquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beenham, aardappelschijfjes en wat gebakken groenten (paprika, peultjes, sjampiejons, etc)
Het moest zo zijn!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
Oh, had ik hier al gejubeld dat er 170 (!!!!!) mensen zich ingeschreven hadden voor dit huis (een record) en dat ik als eerste geloot werd?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF heb je dan als handicap?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
Oh, had ik hier al gejubeld dat er 170 (!!!!!) mensen zich ingeschreven hadden voor dit huis (een record) en dat ik als eerste geloot werd?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaafquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niksquote:
Alsof Feyenoord het zo goed doet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
UiteraardMoeten ze niet ergens lampies gaan draaien ofzo
Oogleden laten liften idd, hij had er last vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit nog steeds naar die foto in de OP te kieken, die ene J. heeft toch prima ogen, wat heeft ie laten doen? Liften?
Oh om die reden, want ik zag al niks... Duidelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oogleden laten liften idd, hij had er last van
Dan verdien je het waarschijnlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Niks
Gewoon geluk, is ook voor het eerst eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dan verdien je het waarschijnlijk![]()
Je bent dus niet zo'n Steven Hawking die zijn rolstoel met z'n tong bestuurt?
Het was een immaculate goal.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
Er staat 1-2 op VI maar nog geen 2e doelpuntenmaker bij Twente, das knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |