Waarom zou ze dat met mij willen delen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:48 schreef APK het volgende:
Straks gaat ze nog sms'en dat ze op het toilet zit
Geen idee, maar dat ze niet meer op FoK! gaat posten is toch ook niet zo relevant?quote:
Nou, wel als ze zoals nu het adres kwijt is en niet meer op FOK! komt (want daar stond het adres gisteravond hier namelijk, maar toen was jij beneveldquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:55 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat ze niet meer op FoK! gaat posten is toch ook niet zo relevant?
Maar je kon het toch anyway gewoon sms'en?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, wel als ze zoals nu het adres kwijt is en niet meer op FOK! komt (want daar stond het adres gisteravond hier namelijk, maar toen was jij beneveld) en ik dus het adres even terug kon smsen nu
Jezus fuck, verveliaquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:57 schreef APK het volgende:
[..]
Maar je kon het toch anyway gewoon sms'en?
Greys is SMS-ziek geworden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat een gaaf huis Tombo!![]()
Greys, wil je dat ff door smsen aan haar?
quote:
Ik zal het haar straks liiiiiiive tussen de bubbels vertellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat een gaaf huis Tombo!![]()
Greys, wil je dat ff door smsen aan haar?
We hebben daar om 18 uur afgesprokenquote:
En gaan ze dan ook een 'beetje op tijd' weer weg ivm de kinderen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Visite belde net dat ze wel een "beetje op tijd" kwamen ivm de kinderen.
En onder beetje op tijd verstonden ze 19 uur![]()
Ik heb het weten te rekken tot 19.30 uur en nu zie ik dat dat over 3 uurtjes al is
Heerlijk, kun je daarna direct door op bedquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben daar om 18 uur afgesproken
Ze zijn tot 23 uur open, dus alsnog lekker een paar uurtjes.
Geen ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En gaan ze dan ook een 'beetje op tijd' weer weg ivm de kinderen?
Heiligschennis om dat met elkaar te vergelijkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:46 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er net achter dat de XFA en ESF finale nou een keer niet tegelijkertijd zijn. Kan ik ze gelukkig beiden normaal volgen
Ik vergelijk de programma's ook niet met elkaar. Ik vergelijk de uitzendtijden/-dagenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Heiligschennis om dat met elkaar te vergelijken
Maar de keuze wat te kijken zou toch gewoon duidelijk moeten zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:51 schreef iBenny het volgende:
Ik vergelijk de programma's ook niet met elkaar. Ik vergelijk de uitzendtijden/-dagen
Misschien omdat er niks aan is als jij er niet bent?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |