quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:10 schreef tliciouz het volgende:
Omg. Yosie bied de laptop aan die ze had gewonnen met golven.
http://link.marktplaats.nl/443214603
Toch niet zo vreemd dat ze zo'n netbook weg doet als ze een goede laptop heeft?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:10 schreef tliciouz het volgende:
Ja, dat is toch ook een rare vraagquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:14 schreef Sofia90 het volgende:
Do vroeg of je daar de gelegenheid hebt om te plassen ofso en jenna zei toen; jezus hey wat een vraag, dat verstond ik
mwoah valt wel mee. Hoe hij het vraagt wel trouwens, dat kan je toch ook anders verwoorden?quote:
Precies. Vragen wáár de wc is vind ik niet raar, of er überhaupt wc's zijn welquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mwoah valt wel mee. Hoe hij het vraagt wel trouwens, dat kan je toch ook anders verwoorden?
Eerste winnares dames in de dop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wie is die blonde chick? Die Anna?
of je haar valt uit,best wel een grove fout van de kapper!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef fespo het volgende:
ja dat begrijp ik maar wat gebeurd er dan? waterpokken effect of zag ik dat verkeerd?
Allergie voor haarverf, dat is niet best. Daar kun je een soort brandwonden van krijgen. Meron zei al direct bij de kapper dat de verf in haar haar pijn deed en brandde. Voorbeeldje van iemand met een haarverfallergie:quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef fespo het volgende:
ja dat begrijp ik maar wat gebeurd er dan? waterpokken effect of zag ik dat verkeerd?
meron moet gelijk schadevergoeding eisen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Allergie voor haarverf, dat is niet best. Daar kun je een soort brandwonden van krijgen. Meron zei al direct bij de kapper dat de verf in haar haar pijn deed en brandde. Voorbeeldje van iemand met een haarverfallergie:
http://www.telegraph.co.uk/health/5558616/Hair-dye-allergy-left-woman-looking-like-Elephant-Woman.html
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meron moet gelijk schadevergoeding eisen!
Omdat RTL zegt dat het een allergische reactie is, wil het nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is. Waarschijnlijk is het gewoon een overgevoeligheidreactie op de haarverf.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Allergie voor haarverf, dat is niet best. Daar kun je een soort brandwonden van krijgen. Meron zei al direct bij de kapper dat de verf in haar haar pijn deed en brandde. Voorbeeldje van iemand met een haarverfallergie:
http://www.telegraph.co.uk/health/5558616/Hair-dye-allergy-left-woman-looking-like-Elephant-Woman.html
Vind ik ook. De kapper had eerst een allergietest moeten doen. Dat is overbekend.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meron moet gelijk schadevergoeding eisen!
Testen erop duurt 24-48 uur, nogal wiedes dat ze het niet doen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een saaie TT ...
Dilara er eindelijk uit. Kan ze thuis lekker chagrijnig zitten wezen.![]()
Wat een verschrikkelijk onprofessionele kappers, zeg ...
Heeft iemand zo'n heftige reactie op de haarverf, en je hebt niet eens getest of ze er wel tegen kon.
Prutsers.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef robr0 het volgende:
beter stoppen ze dave in de nieuwe oh oh chersowat een ongelooflijke koning
ik vond Meron er beter uitzien toen ze zelf der make-up deedquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeetje wat is Meron een stoot geworden na die metamorfose. Wat mooie kleding en goede make-up wel niet kunnen doen!
Dilara eindelijk exit..
idd, treffende vergelijkingquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:54 schreef Soury het volgende:
Wat een trut kapsels voor die jonge meiden. Jenna is net José Hoebee van luv van de jaren 80
Ik ben 40 plus maar nog steeds lang haarquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, treffende vergelijking
kort haar is voor vrouwen in de overgang niet voor jonge meiden rond de 20!
daarom ben je nog lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben 40 plus maar nog steeds lang haar. Niet zo lang als Jenna meer, maar ik zou ook janken als de schaar erin gezet word. Horror
lol,daar komt het wel op neerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef ukga het volgende:
Hahaha, wordt eerst je kapsel verkracht, mag je daarna je koffer pakken en naar huis
Ik snap eigenlijk niet wat Dave in dit programma komt doen, zonder alcohol lijkt er weinig 'vreemds' aan te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef robr0 het volgende:
beter stoppen ze dave in de nieuwe oh oh chersowat een ongelooflijke koning
Dat doet het bijna altijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Twee gezichten? Eentje voor in haar normale leven (zie het stukje hierboven) en eentje voor in het Dames In De Dop-huis?quote:"Meron (20) vindt zichzelf geen dame omdat ze zich niet kan gedragen in openbare ruimtes. Als het haar uitkomt laat ze boeren en scheten en vloekt ze er flink op los. Haar moeder heeft haar dan ook opgegeven voor Dames in de Dop.
Haar hobby’s zijn boksen, slapen en films kijken. Ze gebruikt veel drugs en mishandeling en inbraak zijn de oorzaak van een behoorlijk strafblad."
ik denk dat het enorm is overdreven.quote:Op maandag 25 april 2011 08:12 schreef female81 het volgende:
Ik kan het vriendelijke, sociale gedrag van Meron niet helemaal rijmen met de omschrijving op de RTL-site:
[..]
Twee gezichten? Eentje voor in haar normale leven (zie het stukje hierboven) en eentje voor in het Dames In De Dop-huis?
Is Meron er zoëen die in staat is zichzelf als een kameleon aan te passen, als de situatie erom vraagt, en dat heel goed intuïtief aanvoelt?
(Ik krijg opeens zo'n Jambers-tekst in mijn hoofd: "overdag is zij een lief meisje, maar 's nachts wordt zij een gevaarlijke crimineel.")
en terechtquote:Op maandag 25 april 2011 10:39 schreef Copycat het volgende:
Jenna, Dave en Yosie ontroeren me soms. En dan schaam ik me weer.
quote:Op maandag 25 april 2011 11:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat Meron een inbraak pleegt...hoe kan zij nou geruisloos door een huis sluipen?
Kan me ook niet voorstellen dat Meron een inbraak pleegt...hoe kan zij nou geruisloos door een huis sluipen?
hahahaquote:Op maandag 25 april 2011 11:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Waar danquote:Op maandag 25 april 2011 20:03 schreef Rnie het volgende:
En toen zag ik jenna in de stad lopen...ordinair maar bloedjegeil
had haar gepaktquote:Op maandag 25 april 2011 20:03 schreef Rnie het volgende:
En toen zag ik jenna in de stad lopen...ordinair maar bloedjegeil
Als je weet dat je uiteindelijk toch met je kop op tv verschijnt, kan je net zo goed gewoon naar buiten gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef Sofia90 het volgende:
Wel knap dat Meron toch naar buiten gehad, ik zou niet naar buiten gaan met zo'n kop
Wat moet je anders doen? Alles overslaan?quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef Sofia90 het volgende:
Wel knap dat Meron toch naar buiten gehad, ik zou niet naar buiten gaan met zo'n kop
Dat is waarquote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als je weet dat je uiteindelijk toch met je kop op tv verschijnt, kan je net zo goed gewoon naar buiten gaan.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef THEFXR het volgende:
die dave, met zijn oppompen, ik viel van de bank af![]()
Idd wat een vette afleveringquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef fespo het volgende:
hoe kan het nou branden, je hebt een waterhoofd!
rofl, ik kom niet meer bij
Omdat die kappers prutsers zijn met hun eigen visie op wat mooi isquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:36 schreef fespo het volgende:
waarom heeft ze eigenlijk paars haar gekregen, ze lijkt nu wel een hippie.
Verpest? Dat impliceert dat het er eerst wél goed uit zag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Drakire het volgende:
[..]
Omdat die kappers prutsers zijn met hun eigen visie op wat mooi isik bedoel dat haar van Jenaa is gewoon verpest en Dilara leek wel een jongen toen ze klaar waren, om over Meron nog maar niet te spreken
.
Beter dan nu iig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Verpest? Dat impliceert dat het er eerst wél goed uit zag.
quote:
Ja echt he. Reden: "Om onsgudlige mensa te hellepa."quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
![]()
Ze wil advocaat worden. Zonder diploma. Ze is nog te dom om te poepen en schreeuwt alles bij elkaar
.
Ik vond het tenenkrommend en vertederend tegelijkertijd. Dat naïeve wereldbeeld. Eigenlijk kon ik het bijna niet aanzien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
![]()
Ze wil advocaat worden. Zonder diploma. Ze is nog te dom om te poepen en schreeuwt alles bij elkaar
.
Ja, Dominique wilde graag accountmanager worden dacht ik, of in ieder geval iets bij een bank om dan later directeur te worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:08 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik vond het tenenkrommend en vertederend tegelijkertijd. Dat naïeve wereldbeeld. Eigenlijk kon ik het bijna niet aanzien.![]()
En was er niet eentje in de rest van de groep die droomde van een directeurspositie? Een van de jongens?
Hij is dan ook een van de weinige die soms nog enige blijk van volwassenheid en capaciteit om iets te bereiken toont. De rest heeft vast wel ambitie, maar op Meron en Do na de herseninhoud van een shotje flugelquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, Dominique wilde graag accountmanager worden dacht ik, of in ieder geval iets bij een bank om dan later directeur te worden.
Ja, ik vind Dominique ook echt geen domme jongen. Ik hoop dat-ie z'n onzekerheid (daar was-ie weer) wat achter zich kan laten. En inderdaad, Meron zie ik ook nog wel ver komen in het leven als ze haar best doet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hij is dan ook een van de weinige die soms nog enige blijk van volwassenheid en capaciteit om iets te bereiken toont. De rest heeft vast wel ambitie, maar op Meron en Do na de herseninhoud van een shotje flugel
dan mag die wel eens gaan beginnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, Dominique wilde graag accountmanager worden dacht ik, of in ieder geval iets bij een bank om dan later directeur te worden.
Enerzijds is het regelrecht materiaal voor in de eindejaars-terugblik-uitzending van De TV Draait Door, maar aan de andere kant zou dat wel erg lullig zijn voor Yosie. Nóg een keer door het slijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef Drakire het volgende:
Eigenlijk wel zielig om die mensen dan te vertellen dat ze dat toch niet kunnen worden omdat ze te dom zijn.
Ach, mij werd op de basisschool ook verteld dat ik dom was. Ik ben nu ingenieur. Het lijkt me nog steeds mooi om mijn leraar van groep 8 een keer tegen te komen om te laten zien dat ik helemaal niet dom ben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef Drakire het volgende:
Eigenlijk wel zielig om die mensen dan te vertellen dat ze dat toch niet kunnen worden omdat ze te dom zijn.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:15 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ach, mij werd op de basisschool ook verteld dat ik dom was. Ik ben nu ingenieur. Het lijkt me nog steeds mooi om mijn leraar van groep 8 een keer tegen te komen om te laten zien dat ik helemaal niet dom ben.
Maar goed zij zijn natuurlijk al wat ouder, maar als je echt gemotiveerd bent kun je een hoop halen. (ik zat vroeger ook op de mavo, het huidige VMBO)
Dat zou ik niet zo stellig durven beweren. Er is wel verschil tussen CMV en HLO om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
oke daar ben ik het wel mee eens motivatie is de belangrijkste factor niet intelligentie iig niet op mbo/hbo niveau.
HLOquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:53 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo stellig durven beweren. Er is wel verschil tussen CMV en HLO om maar iets te noemen.
Tssssk; niks kutopleidingenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HLOWat een kutopleidingen zijn dat.
Hiermee doelt ze dus hoogstwaarschijnlijk op de strafadvocatuur. Dat ze volstaat met de term advocaat ipv strafadvocaat geeft aan dat ze zich niet echt in de materie heeft verdiept en er waarschijnlijk ook niet zo serieus over is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja echt he. Reden: "Om onsgudlige mensa te hellepa."
Ze beseft zich waarschijnlijk ook niet dat schuldige mensen ook moeten worden verdedigdquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hiermee doelt ze dus hoogstwaarschijnlijk op de strafadvocatuur. Dat ze volstaat met de term advocaat ipv strafadvocaat geeft aan dat ze zich niet echt in de materie heeft verdiept en er waarschijnlijk ook niet zo serieus over is.
En dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef June. het volgende:
[..]
Ze beseft zich waarschijnlijk ook niet dat schuldige mensen ook moeten worden verdedigd
Ja, ik snap het ook niet zo. Of is hij bang dat hij dan meteen de hele fles wil leegzuipen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef zoem het volgende:
Do, dan drink je toch een beetje als je champagne moet verkopen
Haha, prachtig!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef 1299 het volgende:
Denk je dat u wat wil kopen want we gaan zo sluiten
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat een lompe bende is het toch zeg...
Die opmerking van Dave kan ook echt niet "Denk je dat je wat wil kopen want we gaan zo sluiten". Als het bij de Aldi is, misschien, maar niet bij een high-end tabakswinkel.
Jenna is het ene moment aandoenlijk en het andere moment dodelijk irritant.
Dominique, tja, eerst gunde ik hem de titel wel, en ergerde me als Jenna hem weer aanviel om iets onbenulligs, maar soms heeft hij ook erg domme opmerkingen, zoals met die champagne...
Yosie, innerlijk het meest normale persoon, haar uiterlijk heeft ze tegen helaas.
.
.
.
.
Meron, ... zeker zielig maar mijn god die ziet eruit
[ afbeelding ]
Yosie innerlijk normaal? Zij is het meest domme en tenenkrommende meisje wat ooit op TV is verschenen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
Yosie, innerlijk het meest normale persoon, haar uiterlijk heeft ze tegen helaas.
.
.
.
.
Meron, ... zeker zielig maar mijn god die ziet eruit
[ afbeelding ]
Ik heb een half jaar HLO gedaan, chemie praktijk is wel lachen, maar B&Mquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tssssk; niks kutopleidingen. MLO gedaan en een HLOcursus klinische cytologie
Ben je Linsey vergeten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Yosie innerlijk normaal? Zij is het meest domme en tenenkrommende meisje wat ooit op TV is verschenen.
Jij vind Linsey slimmer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Yosie innerlijk normaal? Zij is het meest domme en tenenkrommende meisje wat ooit op TV is verschenen.
Een rijke, maar ook hele domme vent bedoel je. Wat heeft Jenna zo'n kerel nou te bieden? Ze is niet lekker, niet sympathiek, niet slim...het is echt 3x niks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef Drakire het volgende:
[..]
Zeker die moet ook gewoon een rijke vent zoeken komt ze er sneller dan met dit programma.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef ukga het volgende:
De enige reden dat Yosie niet in 'het plaatje' past om in die winkel te werken, is omdat ze gewoon kk lelijk is
Alleen durft die vrouw het niet zo expliciet te zeggen
Ik vond het maar een naar mens van die kledingwinkel. Yosie deed het vast niet perfect, maar ze deed wel haar best. Wat een naar zuur mens, die kledingwinkelmevrouw met haar 'winkel van dit niveau'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hahaha heerlijk die vrouw en man van de kledingwinkel over Jenna en Yosie
Die zijn tenminste eerlijk. Die vrouwen van die netwerkborrel die zijn allemaal schijnheilig. Allemaal zeggen hoe leuk ze zijn, maar niemand zou 1 van hen aannemen hoor. Die man en vrouw van kledingwinkels hadden gewoon gelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vond het maar een naar mens van die kledingwinkel. Yosie deed het vast niet perfect, maar ze deed wel haar best. Wat een naar zuur mens, die kledingwinkelmevrouw met haar 'winkel van dit niveau'.
Veel ruige seks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Een rijke, maar ook hele domme vent bedoel je. Wat heeft Jenna zo'n kerel nou te bieden? Ze is niet lekker, niet sympathiek, niet slim...het is echt 3x niks.
De mensen die daar winkelen zijn heel vaak net zo zuur. Waarom zou iemand in godsnaam in zo'n zaak willen werken?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vond het maar een naar mens van die kledingwinkel. Yosie deed het vast niet perfect, maar ze deed wel haar best. Wat een naar zuur mens, die kledingwinkelmevrouw met haar 'winkel van dit niveau'.
Toch is het op termijn best haalbaar. Je moet gewoon goed kunnen acteren.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Die zijn tenminste eerlijk. Die vrouwen van die netwerkborrel die zijn allemaal schijnheilig. Allemaal zeggen hoe leuk ze zijn, maar niemand zou 1 van hen aannemen hoor. Die man en vrouw van kledingwinkels hadden gewoon gelijk.
Upper class vs lower class.
In VS zet je ook geen trailer park girls in chique kledingzaak.
Echt wel. Ik was een keer in een chique restaurant en de serveersters behandelden mij alsof ik minder dan hen was, omdat zij in een chique restaurant werkten.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:19 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Toch is het op termijn best haalbaar. Je moet gewoon goed kunnen acteren.
Ik vind het personeel in dat soort zaken echt heel zielig. Door er te werken denken ze dat ze er een beetje bij horen, maar niks in minder waar.
@Madame_Paon: Jenna is nog te lui om d'r bek fatsoenlijk open te trekken als ze praat, dus die zal er in bed ook als een dooie vis bij liggen. Waarschijnlijk tussen d'r benen ook precies zo ruiken.
Proest.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Mix tussen Hey Arnold! en Piet Piraat.
Ze is iig niet zo dom om van zichzelf te denken dat ze ooit hoger komt dan haar VMBO Basis en graag "advocaat wordt om onschuldige mensen te verdedigen" .quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:49 schreef ukga het volgende:
Jenna haar vriendje heeft een mercedes.
Ja een 190E waarschijnlijk
Aan de andere kant is die vrouw ook maar een simpele verkoopster.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Die zijn tenminste eerlijk. Die vrouwen van die netwerkborrel die zijn allemaal schijnheilig. Allemaal zeggen hoe leuk ze zijn, maar niemand zou 1 van hen aannemen hoor. Die man en vrouw van kledingwinkels hadden gewoon gelijk.
Upper class vs lower class.
In VS zet je ook geen trailer park girls in chique kledingzaak.
Sterker nog, dat het meestal gaat om het verdedigen van mensen die schuldig zijn. Waarom zouden ze anders verdacht worden? Het is niet alsof de NL staat random wat mensen uitkiest om ze maar eens van wat zaken te beschuldigen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef June. het volgende:
[..]
Ze beseft zich waarschijnlijk ook niet dat schuldige mensen ook moeten worden verdedigd
Inderdaad. Wat haalt dat mens zich in haar hoofd? Je bent ook maar gewoon een verkoopster hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Spaarne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef Fiorellino het volgende:
Winkel van dit niveau, my ass. Stelde helemaal niet zoveel voor als ik eerlijk moet zijn.
Madame is gewoon zelf niet veel meer dan zo'n bliep-miep bij de Lidl.
Het zal je nog verbazen hoeveel kouwe kak er met hun dure wagen boodschappen komt doen in winkels als Lidl en Aldi.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..].
In de Lidl heb je dagelijks alleen te maken met uitkeringstrekkers, bij deze winkel komen welgestelde honden. Wel degelijk een verschil, me dunkt.
Dat zijn leugens. Welgestelde mensen met enig zelfrespect mijden deze winkels.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel kouwe kak er met hun dure wagen boodschappen komt doen in winkels als Lidl en Aldi.
Dat hangt ervan af hoe koud die kak is. De kouwe kak die in zo'n sigarenwinkel komt, raakt de Lidl nog niet met een stok aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel kouwe kak er met hun dure wagen boodschappen komt doen in winkels als Lidl en Aldi.
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat zijn leugens. Welgestelde mensen met enig zelfrespect mijden deze winkels.
Daar zit wat in idd.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe koud die kak is. De kouwe kak die in zo'n sigarenwinkel komt, raakt de Lidl nog niet met een stok aan.
De kouwe kak die er wél komt, zijn mensen die boven hun stand leven.
Klopt. Mooi om te zien, ze lopen nog net niet met schaamte hun spulletjes in hun karretje te doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die kouwe kak lui zijn juist wat dat soort uitgaven betreft zo zuinig als het maar kan.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt. Mooi om te zien, ze lopen nog net niet met schaamte hun spulletjes in hun karretje te doen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Veel ruige seks.
Dominique heeft trouwens wel verkooptalent ... had ik niet achter hem gezocht.
Arme Meron .... dat is echt niet normaal meer, zo'n opgezwollen hoofd hebben.
Mix tussen Hey Arnold! en Piet Piraat.
Stemt ook allemaal VVD, omdat ze bang zijn hun rijkdom kwijt te raken aan minder bedeeldenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:07 schreef Physics het volgende:
Ik vind het trouwens wel echte koude kak in de meeste gevallen. Heeft niet zo bijzonder veel met geld of succes hebben te maken, maar eerder met een slag mensen.
Dat vond ik dus ook. Josy strak in een mantelpak en op hakken, had ze ook wat over te zeiken. Naar mens jaquote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
een portie bami met babipangang alsjeblieft
Hoezo negatief?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:09 schreef psychosomatic het volgende:
Wat een negatief kut wijf die Jenna. Opzouten met die snol. Moet ook telkens aan GGG denken als ik die zaadkop van haar zie.
Ze heeft gewoon Koreaans bloed.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:09 schreef Sofia90 het volgende:
Dat is toch erg dat je aan een programma meedoet en heel Nederland ziet je met zo'n hoofd op tv
Iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |