Twee gezichten? Eentje voor in haar normale leven (zie het stukje hierboven) en eentje voor in het Dames In De Dop-huis?quote:"Meron (20) vindt zichzelf geen dame omdat ze zich niet kan gedragen in openbare ruimtes. Als het haar uitkomt laat ze boeren en scheten en vloekt ze er flink op los. Haar moeder heeft haar dan ook opgegeven voor Dames in de Dop.
Haar hobby’s zijn boksen, slapen en films kijken. Ze gebruikt veel drugs en mishandeling en inbraak zijn de oorzaak van een behoorlijk strafblad."
ik denk dat het enorm is overdreven.quote:Op maandag 25 april 2011 08:12 schreef female81 het volgende:
Ik kan het vriendelijke, sociale gedrag van Meron niet helemaal rijmen met de omschrijving op de RTL-site:
[..]
Twee gezichten? Eentje voor in haar normale leven (zie het stukje hierboven) en eentje voor in het Dames In De Dop-huis?
Is Meron er zoëen die in staat is zichzelf als een kameleon aan te passen, als de situatie erom vraagt, en dat heel goed intuïtief aanvoelt?
(Ik krijg opeens zo'n Jambers-tekst in mijn hoofd: "overdag is zij een lief meisje, maar 's nachts wordt zij een gevaarlijke crimineel.")
en terechtquote:Op maandag 25 april 2011 10:39 schreef Copycat het volgende:
Jenna, Dave en Yosie ontroeren me soms. En dan schaam ik me weer.
quote:Op maandag 25 april 2011 11:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat Meron een inbraak pleegt...hoe kan zij nou geruisloos door een huis sluipen?
Kan me ook niet voorstellen dat Meron een inbraak pleegt...hoe kan zij nou geruisloos door een huis sluipen?
hahahaquote:Op maandag 25 april 2011 11:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Waar danquote:Op maandag 25 april 2011 20:03 schreef Rnie het volgende:
En toen zag ik jenna in de stad lopen...ordinair maar bloedjegeil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |