Proest.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Mix tussen Hey Arnold! en Piet Piraat.
Ze is iig niet zo dom om van zichzelf te denken dat ze ooit hoger komt dan haar VMBO Basis en graag "advocaat wordt om onschuldige mensen te verdedigen" .quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:49 schreef ukga het volgende:
Jenna haar vriendje heeft een mercedes.
Ja een 190E waarschijnlijk
Aan de andere kant is die vrouw ook maar een simpele verkoopster.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Die zijn tenminste eerlijk. Die vrouwen van die netwerkborrel die zijn allemaal schijnheilig. Allemaal zeggen hoe leuk ze zijn, maar niemand zou 1 van hen aannemen hoor. Die man en vrouw van kledingwinkels hadden gewoon gelijk.
Upper class vs lower class.
In VS zet je ook geen trailer park girls in chique kledingzaak.
Sterker nog, dat het meestal gaat om het verdedigen van mensen die schuldig zijn. Waarom zouden ze anders verdacht worden? Het is niet alsof de NL staat random wat mensen uitkiest om ze maar eens van wat zaken te beschuldigen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef June. het volgende:
[..]
Ze beseft zich waarschijnlijk ook niet dat schuldige mensen ook moeten worden verdedigd
Inderdaad. Wat haalt dat mens zich in haar hoofd? Je bent ook maar gewoon een verkoopster hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vond het maar een naar mens van die kledingwinkel. Yosie deed het vast niet perfect, maar ze deed wel haar best. Wat een naar zuur mens, die kledingwinkelmevrouw met haar 'winkel van dit niveau'.
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef Fiorellino het volgende:
Winkel van dit niveau, my ass. Stelde helemaal niet zoveel voor als ik eerlijk moet zijn.
Madame is gewoon zelf niet veel meer dan zo'n bliep-miep bij de Lidl.
Het zal je nog verbazen hoeveel kouwe kak er met hun dure wagen boodschappen komt doen in winkels als Lidl en Aldi.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..].
In de Lidl heb je dagelijks alleen te maken met uitkeringstrekkers, bij deze winkel komen welgestelde honden. Wel degelijk een verschil, me dunkt.
Dat zijn leugens. Welgestelde mensen met enig zelfrespect mijden deze winkels.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel kouwe kak er met hun dure wagen boodschappen komt doen in winkels als Lidl en Aldi.
Dat hangt ervan af hoe koud die kak is. De kouwe kak die in zo'n sigarenwinkel komt, raakt de Lidl nog niet met een stok aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel kouwe kak er met hun dure wagen boodschappen komt doen in winkels als Lidl en Aldi.
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat zijn leugens. Welgestelde mensen met enig zelfrespect mijden deze winkels.
Daar zit wat in idd.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe koud die kak is. De kouwe kak die in zo'n sigarenwinkel komt, raakt de Lidl nog niet met een stok aan.
De kouwe kak die er wél komt, zijn mensen die boven hun stand leven.
Klopt. Mooi om te zien, ze lopen nog net niet met schaamte hun spulletjes in hun karretje te doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die kouwe kak lui zijn juist wat dat soort uitgaven betreft zo zuinig als het maar kan.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt. Mooi om te zien, ze lopen nog net niet met schaamte hun spulletjes in hun karretje te doen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Veel ruige seks.
Dominique heeft trouwens wel verkooptalent ... had ik niet achter hem gezocht.
Arme Meron .... dat is echt niet normaal meer, zo'n opgezwollen hoofd hebben.
Mix tussen Hey Arnold! en Piet Piraat.
Stemt ook allemaal VVD, omdat ze bang zijn hun rijkdom kwijt te raken aan minder bedeeldenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:07 schreef Physics het volgende:
Ik vind het trouwens wel echte koude kak in de meeste gevallen. Heeft niet zo bijzonder veel met geld of succes hebben te maken, maar eerder met een slag mensen.
Dat vond ik dus ook. Josy strak in een mantelpak en op hakken, had ze ook wat over te zeiken. Naar mens jaquote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vond het maar een naar mens van die kledingwinkel. Yosie deed het vast niet perfect, maar ze deed wel haar best. Wat een naar zuur mens, die kledingwinkelmevrouw met haar 'winkel van dit niveau'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |