Omdat die kappers prutsers zijn met hun eigen visie op wat mooi isquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:36 schreef fespo het volgende:
waarom heeft ze eigenlijk paars haar gekregen, ze lijkt nu wel een hippie.
Verpest? Dat impliceert dat het er eerst wél goed uit zag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Drakire het volgende:
[..]
Omdat die kappers prutsers zijn met hun eigen visie op wat mooi isik bedoel dat haar van Jenaa is gewoon verpest en Dilara leek wel een jongen toen ze klaar waren, om over Meron nog maar niet te spreken
.
Beter dan nu iig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Verpest? Dat impliceert dat het er eerst wél goed uit zag.
quote:
Ja echt he. Reden: "Om onsgudlige mensa te hellepa."quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
![]()
Ze wil advocaat worden. Zonder diploma. Ze is nog te dom om te poepen en schreeuwt alles bij elkaar
.
Ik vond het tenenkrommend en vertederend tegelijkertijd. Dat naïeve wereldbeeld. Eigenlijk kon ik het bijna niet aanzien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
![]()
Ze wil advocaat worden. Zonder diploma. Ze is nog te dom om te poepen en schreeuwt alles bij elkaar
.
Ja, Dominique wilde graag accountmanager worden dacht ik, of in ieder geval iets bij een bank om dan later directeur te worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:08 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik vond het tenenkrommend en vertederend tegelijkertijd. Dat naïeve wereldbeeld. Eigenlijk kon ik het bijna niet aanzien.![]()
En was er niet eentje in de rest van de groep die droomde van een directeurspositie? Een van de jongens?
Hij is dan ook een van de weinige die soms nog enige blijk van volwassenheid en capaciteit om iets te bereiken toont. De rest heeft vast wel ambitie, maar op Meron en Do na de herseninhoud van een shotje flugelquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, Dominique wilde graag accountmanager worden dacht ik, of in ieder geval iets bij een bank om dan later directeur te worden.
Ja, ik vind Dominique ook echt geen domme jongen. Ik hoop dat-ie z'n onzekerheid (daar was-ie weer) wat achter zich kan laten. En inderdaad, Meron zie ik ook nog wel ver komen in het leven als ze haar best doet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hij is dan ook een van de weinige die soms nog enige blijk van volwassenheid en capaciteit om iets te bereiken toont. De rest heeft vast wel ambitie, maar op Meron en Do na de herseninhoud van een shotje flugel
dan mag die wel eens gaan beginnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, Dominique wilde graag accountmanager worden dacht ik, of in ieder geval iets bij een bank om dan later directeur te worden.
Enerzijds is het regelrecht materiaal voor in de eindejaars-terugblik-uitzending van De TV Draait Door, maar aan de andere kant zou dat wel erg lullig zijn voor Yosie. Nóg een keer door het slijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef Drakire het volgende:
Eigenlijk wel zielig om die mensen dan te vertellen dat ze dat toch niet kunnen worden omdat ze te dom zijn.
Ach, mij werd op de basisschool ook verteld dat ik dom was. Ik ben nu ingenieur. Het lijkt me nog steeds mooi om mijn leraar van groep 8 een keer tegen te komen om te laten zien dat ik helemaal niet dom ben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef Drakire het volgende:
Eigenlijk wel zielig om die mensen dan te vertellen dat ze dat toch niet kunnen worden omdat ze te dom zijn.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:15 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ach, mij werd op de basisschool ook verteld dat ik dom was. Ik ben nu ingenieur. Het lijkt me nog steeds mooi om mijn leraar van groep 8 een keer tegen te komen om te laten zien dat ik helemaal niet dom ben.
Maar goed zij zijn natuurlijk al wat ouder, maar als je echt gemotiveerd bent kun je een hoop halen. (ik zat vroeger ook op de mavo, het huidige VMBO)
Dat zou ik niet zo stellig durven beweren. Er is wel verschil tussen CMV en HLO om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
oke daar ben ik het wel mee eens motivatie is de belangrijkste factor niet intelligentie iig niet op mbo/hbo niveau.
HLOquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:53 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo stellig durven beweren. Er is wel verschil tussen CMV en HLO om maar iets te noemen.
Tssssk; niks kutopleidingenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HLOWat een kutopleidingen zijn dat.
Hiermee doelt ze dus hoogstwaarschijnlijk op de strafadvocatuur. Dat ze volstaat met de term advocaat ipv strafadvocaat geeft aan dat ze zich niet echt in de materie heeft verdiept en er waarschijnlijk ook niet zo serieus over is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja echt he. Reden: "Om onsgudlige mensa te hellepa."
Ze beseft zich waarschijnlijk ook niet dat schuldige mensen ook moeten worden verdedigdquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hiermee doelt ze dus hoogstwaarschijnlijk op de strafadvocatuur. Dat ze volstaat met de term advocaat ipv strafadvocaat geeft aan dat ze zich niet echt in de materie heeft verdiept en er waarschijnlijk ook niet zo serieus over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |