Ik zou m'n kind nooit bij hem in een ruimte laten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bodar![]()
Een Nederlands rooms-katholiek priester, kunsthistoricus en auteur van diverse theologische boeken.
Ik vind hem grappigquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vreselijk, is dat niet die enge Katholiek?
Wat heb ik?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Goed zo, je hebt je andere icon weer ingesteld
Waarom moet ik kappen?? als je antwoord geeft is het misschien wel afgelopen met het vragen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt nergens recht op, en nu kappen ja.
Ik vind hem een pracht mens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind hem grappig
Volgens mij zou ie zo graag uit de kast willen komen, maar dat staat zijn geloof hem niet toe
Hetzelfde latente kwaaltje waar Arie Boomsma last van heeft ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind hem grappig
Volgens mij zou ie zo graag uit de kast willen komen, maar dat staat zijn geloof hem niet toe
Dat kan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
Haal ik me hier toch even Voorschrift en Echtgaaf door elkaar
En Rosenthaal laat gewoon Nederlanders in het buitenland executeren zonder ook maar enige moeite te doen dat te voorkomenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ook als je alleen naar de feiten kijkt die hier zijn opgeschreven blijkt dat El-Baradei niet te vertrouwen is. Frans Timmersmans kan heel slecht in de toekomst kijken, iets wat je als minister van BuZa eigenlijk wel zou moeten kunnen.
Alsof ie naar een piemeltje kijkt van een 4 jarige kleuter.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind hem een pracht mens.
Hij kijkt wel lief, he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Wat ik lees is nou niet bijzonder schokkend te noemen. De referenties jegens het zionisme zijn niet prettig te noemen, maar een deel van het spel om jezelf in een land als Egypte acceptabel te maken. Verder is het hoofd van een politiek gevoelig agentschap als het IAEA geen kantoorklerk, zoals Ellian doet willen voorkomen, maar standaard een politicus pur sang. Dat politici opportunistisch gedrag vertonen, lijkt me toch bezwaarlijk een novum.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ook als je alleen naar de feiten kijkt die hier zijn opgeschreven blijkt dat El-Baradei niet te vertrouwen is. Frans Timmersmans kan heel slecht in de toekomst kijken, iets wat je als minister van BuZa eigenlijk wel zou moeten kunnen.
1914.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En Rosenthaal laat gewoon Nederlanders in het buitenland executeren zonder ook maar enige moeite te doen dat te voorkomen
Kom je ook naar de meet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:56 schreef Holograph het volgende:
[..]
Riep Frans Timmermans niet dat Egypte nu echt een democratie zou worden? Hilarisch die vent, want El-Baradei blijkt niet te deugen, en het Egyptische leger heeft al afspraken gemaakt met het Moslimbroederschap.
Laten we hopen dat deze man nooit minister van BuZa zal worden.
Criminele Nederlanders.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En Rosenthaal laat gewoon Nederlanders in het buitenland executeren zonder ook maar enige moeite te doen dat te voorkomen
Ook dat natuurlijk. Je moet namelijk wel onverantwoord idealistisch zijn om te denken dat Noord-Afrika ook echt een democratie kan worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niemand in die landen is te vertrouwen, daarom zouden we er alleen heen moeten gaan uit eigen gewin, en niet in de naam van de opstandelingen.
Wat is er kunstmatig aan die volksopstanden tegen dictators? Als je het westen iets kwalijk kan nemen is dat ze die regimes veel te lang gesteund hebben. Zeker na het einde van de Koude Oorlog was daar helemaal geen reden meer toe, behalve de olieprijsquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Quatsch, de Arabische lente is een mythe en een fiasco, waarin de burgers der landen op de knietjes gaan voor Westerse militaire interventie.
Ik weiger als slaaf van de Arabische wereld op te treden en onze jongens daar heen te sturen om hun 'lente' kunstmatig tot bloei te laten komen. Als ik een land binnenval dat wil ik het doen omdat het MIJ goed uit komt, en niet Achmed die niet van z'n president houdt.
Dat maakt niet uit, geen enkele soevereine natie heeft het recht zonder consult onze staatsburgers een kogel door de kop te jagen.quote:
Het is kunstmatig dat wanneer de opstand faalt en neer wordt geslagen wij alsnog om de hoek komen kijken om het klusje te klaren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is er kunstmatig aan die volksopstanden tegen dictators? Als je het westen iets kwalijk kan nemen is dat ze die regimes veel te lang gesteund hebben. Zeker na het einde van de Koude Oorlog was daar helemaal geen reden meer toe, behalve de olieprijs
Dat is waarquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, geen enkele soevereine natie heeft het recht zonder consult onze staatsburgers een kogel door de kop te jagen.
Het schoorvoetend hiermee akkoord gaan is een flater van hier naar Tokio. Die Iraans-Nederlandse kut kon me niet minder boeien, maar het principe des te meer.
Nee hoor, dat zijn we zelfs verplicht volgens het handvest van de mensenrechten van de VN.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is kunstmatig dat wanneer de opstand faalt en neer wordt geslagen wij alsnog om de hoek komen kijken om het klusje te klaren.
Dat zijn onze zaken niet.
Schijt aan die VN, walgelijke organisatie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn we zelfs verplicht volgens het handvest van de mensenrechten van de VN.
Alsof er een kraan haait naar het internationale schreeuwpodium waar om de haverklap diplomaten opstaan en de zaal uitlopen. Ze kunnen toch niks uitrichten met zo weinig geld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn we zelfs verplicht volgens het handvest van de mensenrechten van de VN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |