Ik weet zeker als er oorlog uitbreekt dat jij een van de mannetjes bent die vooraan worden gezet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik geef voor niemand mijn leven, kijk, dan is dat nationalisme weer snel over bij mij. En als er al oorlog gevoerd moet worden dan stuur ik iemand anders wel het veld in. Veel leuker.
Ja. En welk land is hij binnengevallen om er democratie te brengen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet toch hopelijk wel dat Obama vooral de belangen van de VS vertegenwoordigd he?
Ontzettend grappig, maar nee dus. Ik druk me wel mooi.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet zeker als er oorlog uitbreekt dat jij een van de mannetjes bent die vooraan worden gezet.
Je weet toch dat de militaire interventie in Libie vooral op initiatief van de Fransen is gekomen he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. En welk land is hij binnengevallen om er democratie te brengen?
Is ook niet grappig, maar gewoon realiteit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ontzettend grappig, maar nee dus. Ik druk me wel mooi.
Juist niet. Dan is het nepnationalisme.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef dotCommunism het volgende:
Nationalisme is alleen leuk tijdens een EK of WK voetbal.
Que? Meneer de bouwvakker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Is ook niet grappig, maar gewoon realiteit.
Ja en terecht. Maar ik vroeg je wanneer Obama een oorlog is gestart.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet toch dat de militaire interventie in Libie vooral op initiatief van de Fransen is gekomen he?
Ik denk niet dat jij in enige positie bent om hun niveau te beledigen.quote:
Onze mentaliteit is toch gewoon ''snoepen van 2 walletjes''.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
Waarom Nederland zo amerikanofiel is snap ik echt niet trouwens, van Engeland kan ik het begrijpen, maar wij zijn toch niet Angelsaksisch?
Hij heeft die in Afghanistan verhevigd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en terecht. Maar ik vroeg je wanneer Obama een oorlog is gestart.
Zo jong en nu al zo cynisch.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Juist niet. Dan is het nepnationalisme.
Praten in meervoud, mensen die doen alsof ze je beste vrienden zijn.
Sorry, maar dat antwoord blijf ik je schuldig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en terecht. Maar ik vroeg je wanneer Obama een oorlog is gestart.
O jawel hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij in enige positie bent om hun niveau te beledigen.
De inval in Afghanistan heb ik altijd gesteund, de VS kon niet anders nadat ze in haar hart was aangevallen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hij heeft die in Afghanistan verhevigd.
Ik word er in ieder geval niet neergezet, dat is ook realiteit, en ja bouwvakker timmerman ja en ben ik nog trots op ook.quote:
et heeft ook voordelen hoor.quote:
Cultureel imperialisme van de Amerikanen, begonnen met de wederopbouw na W.O.2quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
Waarom Nederland zo amerikanofiel is snap ik echt niet trouwens, van Engeland kan ik het begrijpen, maar wij zijn toch niet Angelsaksisch?
Exact, en Irak net zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
De inval in Afghanistan heb ik altijd gesteund, de VS kon niet anders nadat ze in haar hart was aangevallen.
Ok, wie ben ik om jou uit die waan te halen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik word er in ieder geval niet neergezet, dat is ook realiteit, en ja bouwvakker timmerman ja en ben ik nog trots op ook.
Inderdaad, hoe hebben ze toch durven te interveniëren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:43 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Cultureel imperialisme van de Amerikanen, begonnen met de wederopbouw na W.O.2
Zie m'n edit. De inval in Irak was op niets anders gebasseerd dan een persoonlijke rancune tegen Saddam van de familie Bush.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact, en Irak net zo.
Nep-dictator die beetje stond te dreigen met z'n olievoorraad als voet achter de deur, weg ermee, waar haalt hij het lef vandaan.
Idd, onze php mag nog een lesje economie bijwonen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
Incl. BTW?
Doorleren, doorleren, doorleren!
Zucht, je kunt toch gewoon een prijs bereken incl BTW of niet dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Idd, onze php mag nog een lesje economie bijwonen.
Welke waan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, wie ben ik om jou uit die waan te halen?
Nee, daar moeten we ze ook dankbaar voor zijn. Maar ze hebben daar al meer dan genoeg voor terug gekregen, mede dankzij hun Europese afzetmarkt is hun economie zo enorm gegroeid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe hebben ze toch durven te interveniëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |