Dat moeten we dus niet, de VS heeft al genoeg teruggekregen voor het redden van ons van het fascisme.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de culturele invloed van de VS direct heeft gevolgd uit de interventie die de VS tijdens, maar vooral na de Tweede Wereldoorlog, heeft gepleegd ten faveure van de stabiliteit en samenwerking in West-Europa. Dat laat het vraagstuk of we in de huidige tijd een op Amerikaanse leest geschroeid publiek beleid zouden moeten voeren, onberoerd.
Ik heb't idee als ie al minister zou worden dat ie dat namens de PVV doet.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Reya het volgende:
Afshin Ellian, dat lijkt me een bijzonder waardevolle bron.
Welke waan??quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb't idee als ie al minister zou worden dat ie dat namens de PVV doet.
Stop met zeuren. Ik wil gewoon leuk discussiëren hier en niet elke avond dezelfde retorische discussies voeren.quote:
Alsjeblieft niet zeg, gaat ie dan ook weer dronken naar P&W bellen als er iets gezegd wordt dat hem niet aanstaat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat Bram minister van Justitie wordt.
Antoin qui?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Hier is hij dan.
Antoin, mijn nieuw user icon.
Waarom Antoin zal u afvragen?
Nou gewoon. Omdat hij zeer erudiet en eloquent is.
Dat was inderdaad niet bepaald zijn sterkste optredenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, gaat ie dan ook weer dronken naar P&W bellen als er iets gezegd wordt dat hem niet aanstaat?
Quatsch, de Arabische lente is een mythe en een fiasco, waarin de burgers der landen op de knietjes gaan voor Westerse militaire interventie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
By the way, als de Amerikanen dat regime niet ten val hadden gebracht was het nu tijdens de Arabische Lente waarschijnlijk wel gebeurd, dan was het een soort Libië geworden denk ik en hadden we alsnog in moeten grijpen, maar dan hadden we tenminste wel een goede reden gehad.
Ik zeur niet. jij beweert iets en bantwoord mijn vraag niet, terwijl ik dat toch graag zou willen weten. Daar heb ik wel een beetje recht op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stop met zeuren. Ik wil gewoon leuk discussiëren hier en niet elke avond dezelfde retorische discussies voeren.
Vreselijk, is dat niet die enge Katholiek?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Hier is hij dan.
Jij hebt nergens recht op, en nu kappen ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zeur niet. jij beweert iets en bantwoord mijn vraag niet, terwijl ik dat toch graag zou willen weten. Daar heb ik wel een beetje recht op.
Ook als je alleen naar de feiten kijkt die hier zijn opgeschreven blijkt dat El-Baradei niet te vertrouwen is. Frans Timmersmans kan heel slecht in de toekomst kijken, iets wat je als minister van BuZa eigenlijk wel zou moeten kunnen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Reya het volgende:
Afshin Ellian, dat lijkt me een bijzonder waardevolle bron.
Ik vind Antoin een aanstellerige fat die zichzelf graag hoort pratenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Hier is hij dan.
Bodarquote:
Kom op, hij is wel de meeste redelijke PvdA'er.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ook als je alleen naar de feiten kijkt die hier zijn opgeschreven blijkt dat El-Baradei niet te vertrouwen is. Frans Timmersmans kan heel slecht in de toekomst kijken, iets wat je als minister van BuZa eigenlijk wel zou moeten kunnen.
He ja, klinkt al goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bodar![]()
Een Nederlands rooms-katholiek priester, kunsthistoricus en auteur van diverse theologische boeken.
Hij is zeer ijdel en mediageil, dat klopt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Antoin een aanstellerige fat die zichzelf graag hoort praten
Niemand in die landen is te vertrouwen, daarom zouden we er alleen heen moeten gaan uit eigen gewin, en niet in de naam van de opstandelingen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ook als je alleen naar de feiten kijkt die hier zijn opgeschreven blijkt dat El-Baradei niet te vertrouwen is. Frans Timmersmans kan heel slecht in de toekomst kijken, iets wat je als minister van BuZa eigenlijk wel zou moeten kunnen.
Goed zo, je hebt je andere icon weer ingesteldquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niemand in die landen is te vertrouwen, daarom zouden we er alleen heen moeten gaan uit eigen gewin, en niet in de naam van de opstandelingen.
Ik weet dat hij katholiek is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vreselijk, is dat niet die enge Katholiek?
Wil je daar echt mee vereenzelvigd worden? Brrquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is zeer ijdel en mediageil, dat klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |