Wat denk je zelf?quote:
Jij vraagt om BTW berekening bij je loon ja?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zucht, je kunt toch gewoon een prijs bereken incl BTW of niet dan?
Ligt eraan op wel gebied he? Als het om immigratie en integratie zit dan zit je toch echt op de vogelaar lijn hoor, van der laan vind ik rechtser op dat gebied. En over sociaal-economische vraagstukken hoor ik jou nooit zo. Maar qua buitenlandbeleid ben jij net Frans Timmermans, of misschien nog wel rechtser.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op de rechterflank van de PvdA hoor. Ik heb op het congres destijds ook gewoon gestemd voor verlenging van de Uruzganmissie.
Ga je nou hier serieus zitten beweren dat timmerman geen goed beroep is? Wat een schattig pubertje ben je toch.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, wie ben ik om jou uit die waan te halen?
Ok je snapt'm niet? Het gaat om ''dienst''', en die zijn altijd 19 procent btw. Wat voor dienst hoor ik je nu denken? Iets met messen en hakbijlen op freelance basis.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij vraagt om BTW berekening bij je loon ja?
Hoho, nu leg je me woorden in de mond. Ik denk alleen niet dat Betyar zich verheven boven anderen hoeft te voelen. Thats all.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ga je nou hier serieus zitten beweren dat timmerman geen goed beroep is? Wat een schattig pubertje ben je toch.
Je bent huurmoordenaar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok je snapt'm niet? Het gaat om ''dienst''', en die zijn altijd 19 procent btw. Wat voor dienst hoor ik je nu denken? Iets met messen en hakbijlen op freelance basis.
Frans Timmermans heb ik ook erg hoog zitten, ik hoop dat ie minister van BuZa wordt in het volgende Paarse kabinet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan op wel gebied he? Als het om immigratie en integratie zit dan zit je toch echt op de vogelaar lijn hoor, van der laan vind ik rechtser op dat gebied. En over sociaal-economische vraagstukken hoor ik jou nooit zo. Maar qua buitenlandbeleid ben jij net Frans Timmermans, of misschien nog wel rechtser.
Gefeliciteerd, u heeft een all inclusive gewonnen naar Benidorm!quote:
Zucht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok je snapt'm niet? Het gaat om ''dienst''', en die zijn altijd 19 procent btw. Wat voor dienst hoor ik je nu denken? Iets met messen en hakbijlen op freelance basis.
En jij een enkele reis bijlmerbajesquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u heeft een reis gewonnen all inclusive naar Benidorm!
Dat doe ik ook niet, ik ben trots op mijn beroep. Dat is wat anders. Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag: Welke waan??quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoho, nu leg je me woorden in de mond. Ik denk alleen niet dat Betyar zich verheven boven anderen hoeft te voelen. Thats all.
Diensten zijn toch belast met 19 procent BTW?quote:
Ik zou zeggen dat de culturele invloed van de VS direct heeft gevolgd uit de interventie die de VS tijdens, maar vooral na de Tweede Wereldoorlog, heeft gepleegd ten faveure van de stabiliteit en samenwerking in West-Europa. Dat laat het vraagstuk of we in de huidige tijd een op Amerikaanse leest geschroeid publiek beleid zouden moeten voeren, onberoerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Rare conclusie die je trekt. Ik zeg helemaal niks over hun ingrijpen, maar blijkbaar ben je nog van mening dat je geen kritiek op Amerika mag hebben omdat ze 65 jaar terug samen met de Russen Duitsland wist te verslaan?
Denk er een nachtje rustig over na en als je het dan nog niet weet zal ik het je morgen verklappen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik ben trots op mijn beroep. Dat is wat anders. Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag: Welke waan??
Moet toegeven dat Timmermans de pitbull van de PvdA is, slim integer en kan ook redelijk goed met journalisten en media omgaan. Opzich is hij niet geprofileerd links of progressief en weet dus een redelijke doelgroep aan te spreken. Wmb de nieuwe pvda partijleider in spe.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Frans Timmermans heb ik ook erg hoog zitten, ik hoop dat ie minister van BuZa wordt in het volgende Paarse kabinet.
En qua immigratie en integratie bekijk ik gewoon de zaken in het kader van de onomkeerbare globalisatie en het feit dat elk mens voor mij gelijkwaardig is.
Nee. welke waan?? Ik zou wel willen weten wat jij daarmee bedoelt. En nee daar ga ik geen nachtje over slapen. Geef gewoon antwoord als een volwassen man.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk er een nachtje rustig over na en als je het dan nog niet weet zal ik het je morgen verklappen.
Riep Frans Timmermans niet dat Egypte nu echt een democratie zou worden? Hilarisch die vent, want El-Baradei blijkt niet te deugen, en het Egyptische leger heeft al afspraken gemaakt met het Moslimbroederschap.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Frans Timmermans heb ik ook erg hoog zitten, ik hoop dat ie minister van BuZa wordt in het volgende Paarse kabinet.
En qua immigratie en integratie bekijk ik gewoon de zaken in het kader van de onomkeerbare globalisatie en het feit dat elk mens voor mij gelijkwaardig is.
Namens?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat Bram minister van Justitie wordt.
In feite herhaalt de dekolonisatie van Afrika zich.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:56 schreef Holograph het volgende:
[..]
Riep Frans Timmermans niet dat Egypte nu echt een democratie zou worden? Hilarisch die vent, want El-Baradei blijkt niet te deugen, en het Egyptische leger heeft al afspraken gemaakt met het Moslimbroederschap.
Laten we hopen dat deze man nooit minister van BuZa zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |