Ja maar dat doe ik echt niet voor FOK!, ik hou hobby en werk graag gescheidenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wrom, jij kan toch ook programmeren?
Ik kan de BTW gewoon in mijn prijs berekenen hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
Incl. BTW?
Doorleren, doorleren, doorleren!
Daar drukte ik op hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik 'm veranderen in "Waar php het 'open nieuw deel' knopje niet kan vinden"?
Goede ouwe tijd.quote:
Een artistieke impressie van de proclamatie van het Duitse keizerrijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ziet er nogal Pruisisch uit, wat is het?
*snuf snuf*quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, je had de vorige OP ook al verneukt
Prutser.
Vraag jij je ook wel eens af hoe de wereld er had uitgezien als de Duitsers de eerste wereldoorlog hadden gewonnen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Een artistieke impressie van de proclamatie van het Duitse keizerrijk.
* remlof laat een boer recht in php's gezichtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*snuf snuf*
Je stinkt alweer naar bier
Minder zwakzinnig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Vraag jij je ook wel eens af hoe de wereld er had uitgezien als de Duitsers de eerste wereldoorlog hadden gewonnen?
*php zet zijn knie in het klokkenspel van remlof*quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof laat een boer recht in php's gezicht
Laat staan hen de boetes laten betalen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Minder zwakzinnig.
Duitsland en Oostenrijk-Hongarije hadden gewoon moeten winnen, de oorlog verklaren tegen deze mogendheden was totaal onzinnig. Het beschermen van Servië was stompzinnig.
Dan was Boedapest de hoofdstad van Europa.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Vraag jij je ook wel eens af hoe de wereld er had uitgezien als de Duitsers de eerste wereldoorlog hadden gewonnen?
Een onmogelijk te beantwoorden vraag, uiteraard, maar een wilde contrafactuele voorspelling mijnerzijds zou zeggen dat Frankrijk binnen het Europees continent toch in ieder geval een vrij marginale speler zou zijn geworden, ten faveure van Duitsland, uiteraard. De Brits-Duitse rivaliteit zou daarmee echter niet ongedaan zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Exact, het binnenvallen was een Oostenrijk-Hongerije aangelegenheid, daar had de rest van Europa zich niet mee te bemoeien. Duitsland moest wel helpen omdat Rusland zat te kloten, en de rest van Europa omdat Rusland zo nodig oorlog moest voeren omdat ze een verband voelden met het Slavische volk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Laat staan hen de boetes laten betalen.
Vrijwel hetzelfde, aangezien een oorlog met Servië sowieso al stond te broeien, Franz was slechts het excuus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:14 schreef betyar het volgende:
Hoe zag de wereld eruit als onkel Franz niet werd vermoord??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |