quote:Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
Dat snap ik, 5 euro per uur is weinig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet om 7 uur mijn nest uit om voor 2 uurtjes 10 euro te krijgen.
Ja, maar daarna kan ik m'n bed zeker weer in?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat snap ik, 5 euro per uur is weinig.
Als je het in 1,5 uur kan is het veel.
Bij voorkeurquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar daarna kan ik m'n bed zeker weer in?
Wauw hee, kortom, voor'n tientje me nest uit ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:47 schreef JoaC het volgende:
Reeks hersteld omdat du_ke een prutser isMoet ik een nieuwe openen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Je kan ook voor 2 tientjes een avond uitgescholden worden in het snikhete callcenter.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw hee, kortom, voor'n tientje me nest uit ?
Jawel, 10 uur op een vrachtwagen zitten als bijrijder, heb je altijd nog iets van 40 0f 50 euroquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan ook voor 2 tientjes een avond uitgescholden worden in het snikhete callcenter.
Maar veel keus heb je niet.
Duke doet wel meer dingen verkeerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:49 schreef JoaC het volgende:
TT aangepast, nu krijg ik achter de schermen vast zweepslagen![]()
![]()
![]()
Nop, ik heb als aards gazant van de almachtige Danny reeksherstelkrachten gekregen.quote:
Ga eens bier halen. NU!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Nop, ik heb als aards gazant van de almachtige Danny reeksherstelkrachten gekregen.
BUIG VOOR ME!
Je leert niets van in een vrachtwagen zitten, dat is ongeveer het slechtste alternatief.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, 10 uur op een vrachtwagen zitten als bijrijder, heb je altijd nog iets van 40 0f 50 euro
Gebruik van opiaten leek me al niet geheel uitgesloten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga een dutje doen om vervolgens daarna te gaan chinezen met de familie. De ballen.
Zeker wel, je komt langs veel bedrijven, invullen vrachtbrieven etc.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je leert niets van in een vrachtwagen zitten, dat is ongeveer het slechtste alternatief.
Ik moest jouw topic uit de reeks halen om deze toe te kunnen voegenquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Gebruik van opiaten leek me al niet geheel uitgesloten.
Heet dat leren tegenwoordig. Dat verklaart wel het eea.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker wel, je komt langs veel bedrijven, invullen vrachtbrieven etc.
Huis-aan-huis verkoper worden is ook heel leerzaam.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat moet ik dan gaan doen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heet dat leren tegenwoordig. Dat verklaart wel het eea.
Jij bent degene die mij moet vrezen, wij zijn als mods hier niet voor de users...quote:
Sorry, maar het is echt te warm om te lopen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij bent degene die mij moet vrezen, wij zijn als mods hier niet voor de users...
Correct, jullie zijn er sowieso nooit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij bent degene die mij moet vrezen, wij zijn als mods hier niet voor de users...
Kortom, jij hebt geen serieus voorstel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien moet je prive-detective worden, daar schijn je goed in te zijn.
Sommige mensen hebben een levenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Correct, jullie zijn er sowieso nooit.
Of anders klimaatjournalist bij de Elsevier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:57 schreef dotCommunism het volgende:
Roddeljournalist bij de Privé of Telegraaf is ook een optie.
Geloof er niks van.quote:
Nou, nou, niet zo neerbuigend over jezelf doen. Volgens mij heb je best een leven.quote:
Kritiek van de gemillimeterde hyperintellectueel als arbeidsvoorwaarde inbegrepen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of anders klimaatjournalist bij de Elsevier.
Wat? Ik begrijp er geen snars meer van.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik moest jouw topic uit de reeks halen om deze toe te kunnen voegen
Zondebokmentaliteit.quote:
Nee, het krabbelt juist weer opquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kapitalistische systeem faalt inderdaad steeds meer
Dit kapitalistische systeem faalt, het kapitalisme werkt welquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kapitalistische systeem faalt inderdaad steeds meer
Klopt, alleen kan ik nu tot mijn grote spijt niet de Marokkanen of de Mosims de schuld geven, ditmaal was het incompetentie door een paar rasblanke modsquote:
Ah, gaan we nu crewbashen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, alleen kan ik nu tot mijn grote spijt niet de Marokkanen of de Mosims de schuld geven, ditmaal was het incompetentie door een paar rasblanke mods
10.000 bananen in 1x om de radioactiviteit van het water in de kern van de 2e reactor te benaderen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef JoaC het volgende:
Hoeveel bananen moet die gast van Elsevier nog eten voor dat hij Fukushimahoeveelheden bereikt?
du_ke en Friek_ wonen onder de rivierenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, alleen kan ik nu tot mijn grote spijt niet de Marokkanen of de Mosims de schuld geven, ditmaal was het incompetentie door een paar rasblanke mods
Dan poept hij diamanten uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
10.000 bananen in 1x om de radioactiviteit van het water in de kern van de 2e reactor te benaderen.
Het is reactor nummer 4 schatquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
10.000 bananen in 1x om de radioactiviteit van het water in de kern van de 2e reactor te benaderen.
Onder de Tjonger, wellicht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
du_ke en Friek_ wonen onder de rivieren
Waar ligt Meppel eigenlijk?quote:
Naast Staphorst.quote:
En wie neemt een bijrijder serieus?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog erger.quote:
Ja, maar ik ben na 6 jaar christelijk basisonderwijs fundamenteel atheïst gewordenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Nog erger.
Ook remlof komt uit de buurt van de Belt, tuig van de richel is het.
Het is maar vakantie-werk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wie neemt een bijrijder serieus?
De eerste CEO die een ex-vrachtwagenchauffeur als apprentice neemt moet ik nog tegenkomen.
Vrachtbrieven invullen is natuurlijk een overrated klusje. Ga dan echt dingen verkopen, enqueteren of aan je communicatieve skills werken. Je kan ook nog in de horeca aan de slag.
Wat is reactor nummer 4 lieverd? Ik had het over het koelwater in reactor 2, die is gemeten als 1000 mS.quote:
Dus het zit al bij de basis fout?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben na 6 jaar christelijk basisonderwijs fundamenteel atheïst geworden
Ga dan donateurs werven.quote:
Ja een uur kostbare lestijd per week verdoen aan een fictief opperwezen is natuurlijk helemaal van de zotte.quote:
Juist niet, ik kreeg altijd een 7 of een 8 voor godsdienst, mooi handig om te compenserenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja een uur kostbare lestijd per week verdoen aan een fictief opperwezen is natuurlijk helemaal van de zotte.
Dat valt vies tegen, want je krijgt betaald na prestatie, en daar komt nog eens bovenop dat ik geen zin heb om mezelf voor lul te zetten op straat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga dan donateurs werven.
15 - 25 euro per uur en je komt nog eens onder de mensen.
1S gemeten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat is reactor nummer 4 lieverd? Ik had het over het koelwater in reactor 2, die is gemeten als 1000 mS.
Een gebrek aan echte kennis compenseren met braaf verzinsels uit je hoofd leren is positiefquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist niet, ik kreeg altijd een 7 of een 8 voor godsdienst, mooi handig om te compenseren
Niet echt, maar dat was wel mijn middelbare school mentaliteit. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een gebrek aan echte kennis compenseren met braaf verzinsels uit je hoofd leren is positief
Huilie! Wedden dat er een subsidie voor de Spanjaarden tegenaan gegooid wordt? Of een importheffing ofzo.quote:Spain: Exporting less to Europe due competition from Morocco
The stagnation in European markets of fresh fruit after a drop in consumption due to the entrance of Moroccan orange at a smaller price was denounced by the citrus professional association "Palmanaranja", adding that there's no chance orange from Vega can compete with that.
Teodoro Revilla, Palmanaranja's president, affirms that "the low level of demand is quite worrying, such a reduced consumption is way more worrying than the drop in prices".
In that sense, he confirms the declarations from the counsellor for Agriculture, Clara Aguillera, who raised the subject of a drop in prices regarding the previous campaign. A drop of about 10 to 15%. Revilla adds "that the problem is just a drop of 10%. Such a low demand affects pickers and the work in the warehouses".
"We still have 30 to 35% of the late navel varieties of orange in the orchards and we don't know when the campaign is going to end", he concluded.
After a disappointing campaign in terms of prices, but good in production volumes, the president for Palmanaranja is peremptory: "There are not many solutions because it's impossible to compete with Morocco, that markets with smaller production costs. They're more effective when they have less costs with the whole process. If we worked with their production costs the citrus industry would not be viable for us".
The harvest that started with "navelina" was very bad, according to Revilla: "Just enough to cover production costs". As for "salustiana", he says that it had a higher profitability, but some 10% lower than the previous one. Aa for the late varieties that end the production, he insists that "there's still 30 to 35% in the orchards and there's no demand for it".
Dan zat de islam vast niet in het programma.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist niet, ik kreeg altijd een 7 of een 8 voor godsdienst, mooi handig om te compenseren
Ik mocht op de Havo op een gegeven moment de godsdienstles niet eens meer inquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet echt, maar dat was wel mijn middelbare school mentaliteit. Nu niet meer.
Jij was zeker zo'n eigenwijs joch die telkens vragen ging stellenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mocht op de Havo op een gegeven moment de godsdienstles niet eens meer in
Maar die leraar gaf me wel altijd braaf een 6 op m'n rapport
Betaald worden naar prestatie is een van de meest prachtige en pure vormen van salariering.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen, want je krijgt betaald na prestatie, en daar komt nog eens bovenop dat ik geen zin heb om mezelf voor lul te zetten op straat.
M'n leraar had zelf ook een broertje dood aan de Islam.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dan zat de islam vast niet in het programma.
Ja, of ik zat gewoon de krant te lezen onder het mom "daar steek ik meer van op"quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij was zeker zo'n eigenwijs joch die telkens vragen ging stellen
En ik kijk daar fundamenteel anders tegen aan, de transportsector is het hart van de economie, niets om je voor te schamen. Daarbij is dit niet voor de rest van m'n leven ofzo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betaald worden naar prestatie is een van de meest prachtige en pure vormen van salariering.
Het biedt je juist een mogelijkheid jezelf positief te onderscheiden. Je zet jezelf nu ook voor lul op een vrachtwagen, als iets een tokkie-imago heeft
Dat verklaart heel veel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
M'n leraar had zelf ook een broertje dood aan de Islam.
Haha, ik had een leraar die het ook maar onzin vond om de dag te beginnen met een bijbel verhaaltje, die las daarom altijd voor uit de de telegraaf of volkskrant. Later is hij wel door de directie teruggevloten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, of ik zat gewoon de krant te lezen onder het mom "daar steek ik meer van op"
Nee.quote:
Het hart van de economie, dat zal allemaal wel, maar je hoeft er niets voor te kunnen. In extremis zou je ook de argrarische sector "het hart van de economie" kunnen noemen, maar iemand die de glimmende kant van z'n trekker boven houdt en z'n wielen tussen de lijntjes verricht geen geweldig werk. Het zal tijd worden dat we hier een stel paki's of indiërs aannemen om de vrachtwagens te bemannen voor hongerloontjes, net zoals de bouwvakkers, de postbodes, de boeren en andere sectoren die nu met subsidiegeld in stand worden gehouden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik kijk daar fundamenteel anders tegen aan, de transportsector is het hart van de economie, niets om je voor te schamen. Daarbij is dit niet voor de rest van m'n leven ofzo.
Wat hebben hongernegertjes te maken met de transportsector?quote:En ik heb echt geen zin om 100 duzend keer op een dag uit te leggen dat er hongernegertjes zijn in Afrika.
Als hij dat dan met een christelijke grondslag brengt is daar volgens mij niets mis mee. Bij mij liep het bijbelverhaal altijd uit en hadden we geen tijd meer voor taal. Rare meester had ik in groep 8.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha, ik had een leraar die het ook maar onzin vond om de dag te beginnen met een bijbel verhaaltje, die las daarom altijd voor uit de de telegraaf of volkskrant. Later is hij wel door de directie teruggevloten.
Sorry hoor maar als je dit serieus vindt dan is er geen redelijk gesprek mogenlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het hart van de economie, dat zal allemaal wel, maar je hoeft er niets voor te kunnen. In extremis zou je ook de argrarische sector "het hart van de economie" kunnen noemen, maar iemand die de glimmende kant van z'n trekker boven houdt en z'n wielen tussen de lijntjes verricht geen geweldig werk. Het zal tijd worden dat we hier een stel paki's of indiërs aannemen om de vrachtwagens te bemannen voor hongerloontjes, net zoals de bouwvakkers, de postbodes, de boeren en andere sectoren die nu met subsidiegeld in stand worden gehouden.
[..]
Wat hebben hongernegertjes te maken met de transportsector?
Neu niet bepaald, hij was uit Amsterdam weggegaan omdat hij (ja serieus) de buitenlanders meer dan zat was, altijd hetzelfde liedje met die oudersavonden waar meer Marokkaans dan Nederlands gesproken werd. En die gast was zeer zeker niet christelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:25 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als hij dat dan met een christelijke grondslag brengt is daar volgens mij niets mis mee. Bij mij liep het bijbelverhaal altijd uit en hadden we geen tijd meer voor taal. Rare meester had ik in groep 8.
Kom op, we kennen elkaar lang genoeg, kom eens met rationele argumenten aanzetten waarom de transportsector in Nederland een lang leven beschoren zou zijn en wat de toegevoegde waarde is van inzetten op deze markt? Ik meen voldoende kennis te hebben om jouw argumenten te bestrijden, maar strijdt graag met open vizier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je dit serieus vindt dan is er geen redelijk gesprek mogenlijk
Selectiviteit heet datquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
M'n leraar had zelf ook een broertje dood aan de Islam.
Behalve dat de rillingen over mijn rug lopen heeft hij natuurlijk weldegelijk een punt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je dit serieus vindt dan is er geen redelijk gesprek mogenlijk
Waarom? Omdat wij het doorvoerland bij uitstek zijn. Wij hebben een geweldige ligging op de kaart, verder hebben wij een enorm achterland waar wij gigantisch veel heen kunnen transporteren. Ja natuurlijk kunnen wij buitenlanders op die vrachtwagens zetten maar dat zal economisch gezien weinig nut hebben, A die mensen hebben recht op een minimumloon, B zij zijn vaker minder opgeleid dan de gemiddelde beroepschauffeur.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kom op, we kennen elkaar lang genoeg, kom eens met rationele argumenten aanzetten waarom de transportsector in Nederland een lang leven beschoren zou zijn en wat de toegevoegde waarde is van inzetten op deze markt? Ik meen voldoende kennis te hebben om jouw argumenten te bestrijden, maar strijdt graag met open vizier.
Klopt, maar daar zitten ook zoveel onwaarheden tussen dat dat het positieve teniet doet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Behalve dat de rillingen over mijn rug lopen heeft hij natuurlijk weldegelijk een punt.
µ dusquote:
Natuurlijk zijn Pakistanen goedkopere vrachtwagenbestuurders. Dat is nogal wiedes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar daar zitten ook zoveel onwaarheden tussen dat dat het positieve teniet doet.
http://www.huisinduitsland.de/quote:
Je kunt ze toch niet onder een minimumloon laten werken. Daarbij worden de eisen voor vrachtwagenchauffeurs ook steeds meer opgeschroeft, grote kans dat je dat een pakistaan niet bij brengt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn Pakistanen goedkopere vrachtwagenbestuurders. Dat is nogal wiedes.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef remlof het volgende:
De transportsector is wel degelijk één van de peilers onder de Nederlandse economie.
Ik was al bijna mijn kelder ingevlucht, aluhoedje kan ook afquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Het is heel erg vrijdagmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |