quote:Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
Dat snap ik, 5 euro per uur is weinig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet om 7 uur mijn nest uit om voor 2 uurtjes 10 euro te krijgen.
Ja, maar daarna kan ik m'n bed zeker weer in?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat snap ik, 5 euro per uur is weinig.
Als je het in 1,5 uur kan is het veel.
Bij voorkeurquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar daarna kan ik m'n bed zeker weer in?
Wauw hee, kortom, voor'n tientje me nest uit ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:47 schreef JoaC het volgende:
Reeks hersteld omdat du_ke een prutser isMoet ik een nieuwe openen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Je kan ook voor 2 tientjes een avond uitgescholden worden in het snikhete callcenter.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw hee, kortom, voor'n tientje me nest uit ?
Jawel, 10 uur op een vrachtwagen zitten als bijrijder, heb je altijd nog iets van 40 0f 50 euroquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan ook voor 2 tientjes een avond uitgescholden worden in het snikhete callcenter.
Maar veel keus heb je niet.
Duke doet wel meer dingen verkeerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:49 schreef JoaC het volgende:
TT aangepast, nu krijg ik achter de schermen vast zweepslagen![]()
![]()
![]()
Nop, ik heb als aards gazant van de almachtige Danny reeksherstelkrachten gekregen.quote:
Ga eens bier halen. NU!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Nop, ik heb als aards gazant van de almachtige Danny reeksherstelkrachten gekregen.
BUIG VOOR ME!
Je leert niets van in een vrachtwagen zitten, dat is ongeveer het slechtste alternatief.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, 10 uur op een vrachtwagen zitten als bijrijder, heb je altijd nog iets van 40 0f 50 euro
Gebruik van opiaten leek me al niet geheel uitgesloten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga een dutje doen om vervolgens daarna te gaan chinezen met de familie. De ballen.
Zeker wel, je komt langs veel bedrijven, invullen vrachtbrieven etc.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je leert niets van in een vrachtwagen zitten, dat is ongeveer het slechtste alternatief.
Ik moest jouw topic uit de reeks halen om deze toe te kunnen voegenquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Gebruik van opiaten leek me al niet geheel uitgesloten.
Heet dat leren tegenwoordig. Dat verklaart wel het eea.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker wel, je komt langs veel bedrijven, invullen vrachtbrieven etc.
Huis-aan-huis verkoper worden is ook heel leerzaam.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker wel, je komt langs veel bedrijven, invullen vrachtbrieven etc.
Wat moet ik dan gaan doen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heet dat leren tegenwoordig. Dat verklaart wel het eea.
Jij bent degene die mij moet vrezen, wij zijn als mods hier niet voor de users...quote:
Sorry, maar het is echt te warm om te lopen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij bent degene die mij moet vrezen, wij zijn als mods hier niet voor de users...
Correct, jullie zijn er sowieso nooit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij bent degene die mij moet vrezen, wij zijn als mods hier niet voor de users...
Kortom, jij hebt geen serieus voorstel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien moet je prive-detective worden, daar schijn je goed in te zijn.
Sommige mensen hebben een levenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Correct, jullie zijn er sowieso nooit.
Of anders klimaatjournalist bij de Elsevier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:57 schreef dotCommunism het volgende:
Roddeljournalist bij de Privé of Telegraaf is ook een optie.
Geloof er niks van.quote:
Nou, nou, niet zo neerbuigend over jezelf doen. Volgens mij heb je best een leven.quote:
Kritiek van de gemillimeterde hyperintellectueel als arbeidsvoorwaarde inbegrepen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of anders klimaatjournalist bij de Elsevier.
Wat? Ik begrijp er geen snars meer van.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik moest jouw topic uit de reeks halen om deze toe te kunnen voegen
Zondebokmentaliteit.quote:
Nee, het krabbelt juist weer opquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kapitalistische systeem faalt inderdaad steeds meer
Dit kapitalistische systeem faalt, het kapitalisme werkt welquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kapitalistische systeem faalt inderdaad steeds meer
Klopt, alleen kan ik nu tot mijn grote spijt niet de Marokkanen of de Mosims de schuld geven, ditmaal was het incompetentie door een paar rasblanke modsquote:
Ah, gaan we nu crewbashen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, alleen kan ik nu tot mijn grote spijt niet de Marokkanen of de Mosims de schuld geven, ditmaal was het incompetentie door een paar rasblanke mods
10.000 bananen in 1x om de radioactiviteit van het water in de kern van de 2e reactor te benaderen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef JoaC het volgende:
Hoeveel bananen moet die gast van Elsevier nog eten voor dat hij Fukushimahoeveelheden bereikt?
du_ke en Friek_ wonen onder de rivierenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, alleen kan ik nu tot mijn grote spijt niet de Marokkanen of de Mosims de schuld geven, ditmaal was het incompetentie door een paar rasblanke mods
Dan poept hij diamanten uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
10.000 bananen in 1x om de radioactiviteit van het water in de kern van de 2e reactor te benaderen.
Het is reactor nummer 4 schatquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
10.000 bananen in 1x om de radioactiviteit van het water in de kern van de 2e reactor te benaderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |