Dat verklaart heel veel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
M'n leraar had zelf ook een broertje dood aan de Islam.
Haha, ik had een leraar die het ook maar onzin vond om de dag te beginnen met een bijbel verhaaltje, die las daarom altijd voor uit de de telegraaf of volkskrant. Later is hij wel door de directie teruggevloten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, of ik zat gewoon de krant te lezen onder het mom "daar steek ik meer van op"
Nee.quote:
Het hart van de economie, dat zal allemaal wel, maar je hoeft er niets voor te kunnen. In extremis zou je ook de argrarische sector "het hart van de economie" kunnen noemen, maar iemand die de glimmende kant van z'n trekker boven houdt en z'n wielen tussen de lijntjes verricht geen geweldig werk. Het zal tijd worden dat we hier een stel paki's of indiërs aannemen om de vrachtwagens te bemannen voor hongerloontjes, net zoals de bouwvakkers, de postbodes, de boeren en andere sectoren die nu met subsidiegeld in stand worden gehouden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik kijk daar fundamenteel anders tegen aan, de transportsector is het hart van de economie, niets om je voor te schamen. Daarbij is dit niet voor de rest van m'n leven ofzo.
Wat hebben hongernegertjes te maken met de transportsector?quote:En ik heb echt geen zin om 100 duzend keer op een dag uit te leggen dat er hongernegertjes zijn in Afrika.
Als hij dat dan met een christelijke grondslag brengt is daar volgens mij niets mis mee. Bij mij liep het bijbelverhaal altijd uit en hadden we geen tijd meer voor taal. Rare meester had ik in groep 8.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha, ik had een leraar die het ook maar onzin vond om de dag te beginnen met een bijbel verhaaltje, die las daarom altijd voor uit de de telegraaf of volkskrant. Later is hij wel door de directie teruggevloten.
Sorry hoor maar als je dit serieus vindt dan is er geen redelijk gesprek mogenlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het hart van de economie, dat zal allemaal wel, maar je hoeft er niets voor te kunnen. In extremis zou je ook de argrarische sector "het hart van de economie" kunnen noemen, maar iemand die de glimmende kant van z'n trekker boven houdt en z'n wielen tussen de lijntjes verricht geen geweldig werk. Het zal tijd worden dat we hier een stel paki's of indiërs aannemen om de vrachtwagens te bemannen voor hongerloontjes, net zoals de bouwvakkers, de postbodes, de boeren en andere sectoren die nu met subsidiegeld in stand worden gehouden.
[..]
Wat hebben hongernegertjes te maken met de transportsector?
Neu niet bepaald, hij was uit Amsterdam weggegaan omdat hij (ja serieus) de buitenlanders meer dan zat was, altijd hetzelfde liedje met die oudersavonden waar meer Marokkaans dan Nederlands gesproken werd. En die gast was zeer zeker niet christelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:25 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als hij dat dan met een christelijke grondslag brengt is daar volgens mij niets mis mee. Bij mij liep het bijbelverhaal altijd uit en hadden we geen tijd meer voor taal. Rare meester had ik in groep 8.
Kom op, we kennen elkaar lang genoeg, kom eens met rationele argumenten aanzetten waarom de transportsector in Nederland een lang leven beschoren zou zijn en wat de toegevoegde waarde is van inzetten op deze markt? Ik meen voldoende kennis te hebben om jouw argumenten te bestrijden, maar strijdt graag met open vizier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je dit serieus vindt dan is er geen redelijk gesprek mogenlijk
Selectiviteit heet datquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
M'n leraar had zelf ook een broertje dood aan de Islam.
Behalve dat de rillingen over mijn rug lopen heeft hij natuurlijk weldegelijk een punt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je dit serieus vindt dan is er geen redelijk gesprek mogenlijk
Waarom? Omdat wij het doorvoerland bij uitstek zijn. Wij hebben een geweldige ligging op de kaart, verder hebben wij een enorm achterland waar wij gigantisch veel heen kunnen transporteren. Ja natuurlijk kunnen wij buitenlanders op die vrachtwagens zetten maar dat zal economisch gezien weinig nut hebben, A die mensen hebben recht op een minimumloon, B zij zijn vaker minder opgeleid dan de gemiddelde beroepschauffeur.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kom op, we kennen elkaar lang genoeg, kom eens met rationele argumenten aanzetten waarom de transportsector in Nederland een lang leven beschoren zou zijn en wat de toegevoegde waarde is van inzetten op deze markt? Ik meen voldoende kennis te hebben om jouw argumenten te bestrijden, maar strijdt graag met open vizier.
Klopt, maar daar zitten ook zoveel onwaarheden tussen dat dat het positieve teniet doet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Behalve dat de rillingen over mijn rug lopen heeft hij natuurlijk weldegelijk een punt.
µ dusquote:
Natuurlijk zijn Pakistanen goedkopere vrachtwagenbestuurders. Dat is nogal wiedes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar daar zitten ook zoveel onwaarheden tussen dat dat het positieve teniet doet.
http://www.huisinduitsland.de/quote:
Je kunt ze toch niet onder een minimumloon laten werken. Daarbij worden de eisen voor vrachtwagenchauffeurs ook steeds meer opgeschroeft, grote kans dat je dat een pakistaan niet bij brengt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn Pakistanen goedkopere vrachtwagenbestuurders. Dat is nogal wiedes.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef remlof het volgende:
De transportsector is wel degelijk één van de peilers onder de Nederlandse economie.
Ik was al bijna mijn kelder ingevlucht, aluhoedje kan ook afquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Het is heel erg vrijdagmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |