Ik heb um opgegeten. Hij was lekkerquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waarom posten gebande klonen hier? Waarom wordt racisme niet aangepakt?
En waar is mijn appel?
niet eens zo'n gek planquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ga je zaterdag ook naar de JVT kijken op de Grote Markt sp3c?
Misschien kan er eens wat vaker worden opgetreden tegen dit soort bagger-reacties? Ik verafschuw ook De Telegraaf, maar reacties waar alleen "Telegraafquote:
Zal dr even naar kijken, dat doen we uiteraard nietquote:
Als ik ze zie haal ik ze meestal wel weg, net als opmerkingen als "TSquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:29 schreef Boldface het volgende:
[..]
Misschien kan er eens wat vaker worden opgetreden tegen dit soort bagger-reacties? Ik verafschuw ook De Telegraaf, maar reacties waar alleen "Telegraaf" staat, voegen echt totaal niks toe. We weten zo onderhand wel dat het een kutkrant is.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef Disana het volgende:
Moet de TT van deze FB nu ook veranderd worden? Zie Stad & Streek:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
En 'Grof of onfatsoenlijk taalgebruik, inclusief erotische verhalen'.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:24 schreef Frutsel het volgende:
![]()
![]()
Eigenlijk wel heMaar het gaat in eerste geval voornamelijk om foto's / video's.
Ik hoop dat ze die snitch pakken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef Disana het volgende:
Moet de TT van deze FB nu ook veranderd worden? Zie Stad & Streek:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Vind het ook achterbaks. Klachten deponeer je toch gewoon bij het forum zelf.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:41 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat ze die snitch pakken.
Wat een mongool.
OK, nou snap ik het.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:25 schreef Specularium het volgende:
Deze al gelezen?
#2 Adsenseprobs ''ik zie geen advertenties meer''
het randje van die tepel kan je idd net niet zienquote:Op zondag 19 juni 2011 01:16 schreef waht het volgende:
Ik vind het op het randje hoor Kees, die UI van jou.
Heeft Google trouwens ook een definitie van 'tepel' gespecificeerd?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het randje van die tepel kan je idd net niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |