AKP verliest Turkse verkiezingenquote:Mensen let maar niet op HiZ. Wat een achterlijk figuur is dat zeg
Bij het slotje link je trouwens naar het gesloten topic.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
Bomauto op het Aakplein (Utrecht)tientallen huizen ontruimd
Huizen ontruimd in Utrecht om 'bomauto'
Ik link helemaal niets, toen ik ze meldde waren ze beide nog openquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:44 schreef ShaoliN het volgende:
Bij het slotje link je trouwens naar het gesloten topic.
Sorry, ziek...zal andere link toevoegenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bij het slotje link je trouwens naar het gesloten topic.
Ja ik had het tegen Paddy eigenlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik link helemaal niets, toen ik ze meldde waren ze beide nog open
Hier een merge voor gevraagdquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:38 schreef Disana het volgende:
Vergeet die wietpas. Haal dat spul voortaan op straat
Wietpas zal drugshandel verder criminaliseren.
Zo raar dat mensen niet even kijken of er al zo'n topic is. Zal de wiet wel zijn
Ik voel me bedreigdquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je mij maar met één vinger naar mij wijst sla ik je de tyfus in met deze belachelijke en waardeloze kutreactie. Idioot.
kloonscan is niet heilig ... we kunnen simpelweg niet vinden waar je een kloon van bentquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waarom posten gebande klonen hier? Waarom wordt racisme niet aangepakt?
geen ideequote:En waar is mijn appel?
Ik heb um opgegeten. Hij was lekkerquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waarom posten gebande klonen hier? Waarom wordt racisme niet aangepakt?
En waar is mijn appel?
niet eens zo'n gek planquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ga je zaterdag ook naar de JVT kijken op de Grote Markt sp3c?
Misschien kan er eens wat vaker worden opgetreden tegen dit soort bagger-reacties? Ik verafschuw ook De Telegraaf, maar reacties waar alleen "Telegraafquote:
Zal dr even naar kijken, dat doen we uiteraard nietquote:
Als ik ze zie haal ik ze meestal wel weg, net als opmerkingen als "TSquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:29 schreef Boldface het volgende:
[..]
Misschien kan er eens wat vaker worden opgetreden tegen dit soort bagger-reacties? Ik verafschuw ook De Telegraaf, maar reacties waar alleen "Telegraaf" staat, voegen echt totaal niks toe. We weten zo onderhand wel dat het een kutkrant is.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef Disana het volgende:
Moet de TT van deze FB nu ook veranderd worden? Zie Stad & Streek:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
En 'Grof of onfatsoenlijk taalgebruik, inclusief erotische verhalen'.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:24 schreef Frutsel het volgende:
![]()
![]()
Eigenlijk wel heMaar het gaat in eerste geval voornamelijk om foto's / video's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |