je wil niet weten over de joodse rassenwetten ...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:59 schreef SoldMayor het volgende:
Na het lezen van dit bericht...... joden.![]()
Had altijd nog wel het idee dat ze wel okee waren maar dit.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:59 schreef SoldMayor het volgende:
Na het lezen van dit bericht...... joden.![]()
Had altijd nog wel het idee dat ze wel okee waren maar dit.
Dat fanatieke religieuzen in een TBS-kliniek thuis horenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Hathor het volgende:
Tsja, wat moet je daar nou over zeggen....
Met dezelfde sprookjes als hun geloofquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Is het ras van de hond bekend? Dog? terrier? poedel?
En hoe onderbouwen ze nou zo'n verdenking
Misschien kan er eens wat vaker worden opgetreden tegen dit soort bagger-reacties? Ik verafschuw ook De Telegraaf, maar reacties waar alleen "Telegraafquote:
Ach, religie is toch sowieso achterhaald?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:28 schreef Boldface het volgende:
[..]
Misschien kan er eens wat vaker worden opgetreden tegen dit soort bagger-reacties? Ik verafschuw ook De Telegraaf, maar reacties waar alleen "Telegraaf" staat, voegen echt totaal niks toe. We weten zo onderhand wel dat het een kutkrant is.
Het gaat hier gewoon om een ANP-nieuwsbericht, dat - bijvoorbeeld - ook in de Volkskrant staat:"
http://www.volkskrant.nl/(...)odse-rechtbank.dhtml
Trouwens wel leuk in de discussie rondom ritueel slachten, dat men dit dier had willen ombrengen via steniging... Over barbaars en achterhaald gesproken.
Wat religie betreft: vind ik ook. Maar men gaat er momenteel nogal prat op dat ze zo humaan omgaan met dieren die geslacht moeten worden. Dan is zo'n bericht uit orthodox-Joodse kring toch merkwaardig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:29 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, religie is toch sowieso achterhaald?
En eens trouwens met je commentaar op de telegraaf reacties....
Dat soort figuren zijn net zo kansloos als de telegraaf
Criminele geiten in West-Afrika onderschatten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 06:34 schreef niels0 het volgende:
ReligiesIk las gisteren ook iets over een auto-stelende geit (!) in Nigeria. Die lui sporen toch niet?
Dan wil je niet weten wat voor een veroordelingen er plaats vinden in veel Islamitische landen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 06:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat soort rechtbanken moet worden verboden..
Je kan de rechtspraak toch niet aan dat soort debielen toevertrouwen?
Stel je voor dat mensen met zulke middeleeuwse denkbeelden jouw zaak moeten gaan beoordelen...
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 06:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Criminele geiten in West-Afrika onderschatten.
Mensen Dieren veroordelen op grond van religie is voor idioten met een beperkte DNA layout.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:13 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen veroordelen op grond van religie is voor idioten met een beperkte DNA layout.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 06:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten wat voor een veroordelingen er plaats vinden in veel Islamitische landen.
niet alleen de telegraaf , ook de volkskrant en rtl4 nieuws enzquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:42 schreef Mr.44 het volgende:
sinds wanneer geloven ultra orthodoxe Joden in reïncarnatie![]()
dus eerder de telegraaf die zien bronnen klakkeloos overneemt
media die hun bronnen niet controlerenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
niet alleen de telegraaf , ook de volkskrant en rtl4 nieuws enz
Op internet vond ik het volgende antwoord, gezien de schrijfwijze lijkt het erop dat het door een Jood geschreven is:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:42 schreef Mr.44 het volgende:
sinds wanneer geloven ultra orthodoxe Joden in reïncarnatie![]()
dus eerder de telegraaf die zien bronnen klakkeloos overneemt
Ik hoop dat dit een grapje is anders verlies ik de werkelijkheid in het leven:).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:54 schreef Dance99Vv het volgende:
JERUZALEM - Een rabbinale rechtbank in een ultraorthodoxe wijk van Jeruzalem heeft een hond ter dood veroordeeld. De rabbijnen verdenken het dier ervan de reïncarnatie te zijn van een seculiere advocaat die de rabbinale rechtbank twintig jaar geleden heeft beledigd.
De hond was de rabbinale rechtbank binnengedrongen, bedreigde rechters en procespartijen en weigerde te vertrekken. Een van de rabbinale rechters concludeerde daarop dat de hond de reïncarnatie moest zijn van de advocaat die twintig jaar geleden door dezelfde rechtbank was vervloekt. Wedergeboorte als een hond is een zware straf in het traditionele judaïsme omdat de diersoort als onrein wordt beschouwd.
Kinderen hadden de doodstraf moeten uitvoeren door de hond te stenigen. Het dier wist echter voor de executie te ontsnappen, aldus de Israëlische nieuwssite Ynet vrijdag
bron telegraaf
Tsja die hond heeft dus de benen genomen, maar dat kinderen die steniging dan moeten uitvoeren
Mijn vader is Joods, maar ik heb het nooit gehoord van hem ..quote:
Ultra orthodoxe joden = dat zijn gewoon de echte joden, ze houden zich aan het gehele jodendom (en dus niet maar een deel wat hen bevalt zoals de nepperds), en dat leidt tot dit soort praktijken waar men een hond wil stenigen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef deedeetee het volgende:
Geen gewone mensen maar ultra orthodoxe joden, tsja fanatici zijn altijd van lotje getikt. Maakt niet uit welke religie ze aanhangen
Ik denk een enkeltje Madagaskar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:10 schreef Rambolin het volgende:
Trouwens, wat voor straf zou deze hond krijgen (reïncarnatie van Goebbels)?
Eigenaar van "nazi-hond" gearresteerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |