Als je wil verbeteren, doe het dan op zijn minst helemaal goed. Broekfetisjisme.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is broekfetisj, niet broekfetisch.
quote:
Die van mij is echt een pyjamabroekquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die van mij is echt een pyjamabroek
Ik heb altijd een mooie slip aanquote:
Ditquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Which reminds me, Echt Meisjes
Met tijger of panterprint?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb altijd een mooie slip aan
Zoquote:Op donderdag 21 april 2011 23:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb altijd een mooie slip aan
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zois ie niet hoor
een echte warme winterpyjamabroek. Keilang, eigenlijk te groot en wit met roze bloempjes
Dat gaat je niets aanquote:
Ik met GHB erin waarna ik je sexueel misbruikquote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef Furdinand het volgende:
Wie komt er even opgewarmde melk met honing brengen?
Ohja, dat moet ik nog even verzinnenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef HappyBob het volgende:
Trekken jullie iets van oranje kleding aan tijdens koninginnenacht/-dag?
mijn duits nationaal shirtquote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef HappyBob het volgende:
Ik welquote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb nog wel holland shirt met nummer 8 (de Jong) dus dan kan ik iedereen ongestraft een ninja kick geven in zijn of haar buik en zeggen... HEYY NIGEL DE JONG TOCHH ?!! DOE RUSTIG !!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb ook geen oranje kledingquote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, dat moet ik nog even verzinnen
Ik denk dat ik alleen oranje nagellak op doe, ik heb niets oranjes(lelijke kleur alles).
Ok, als je het teder doet helpt het mij misschien in slaap te komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik met GHB erin waarna ik je sexueel misbruik![]()
nu kom je hier weer om te compenseren van die gezelligheid ?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef tdrone het volgende:
Pfff ben net terrasje gaan pikken met vrienden en her was (net iets te) gezellig
Wauw, wat tofquote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb ook geen oranje kledingIk heb trouwens wel een oranje hockeyshirt
En..daar staat een doodskop op de achterkant
Ik zal maandag wel een foto maken..dat 'logo' heb ik paar jaar geleden gemaakt..wist toen al gewoon dat ik een echte piraat was
Misschien dat ik toch maar niet naar Utrecht gaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel holland shirt met nummer 8 (de Jong) dus dan kan ik iedereen ongestraft een ninja kick geven in zijn of haar buik en zeggen... HEYY NIGEL DE JONG TOCHH ?!! DOE RUSTIG !!
Ik zal mijn blonde krullenpruik wel dragenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ok, als je het teder doet helpt het mij misschien in slaap te komen.
Ik heb ook nog wel schoenen met een oranje Nike swoosh eropquote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wauw, wat tofIk heb wel soort van oranje schoenen. Maar die lopen niet lekker
eigenlijk om door te gaan met de gezelligheid..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nu kom je hier weer om te compenseren van die gezelligheid ?
Ik heb bloemetjes schoenen. Misschien dat daar wel een oranje bloempje op staat. Maar ik denk het niet. OH! Ik heb nog wel oranje veters trouwens. Maar de schoenen waar ze in zitten zijn helemaal verrotquote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel schoenen met een oranje Nike swoosh erop
Ik ben er nog niet over uit misschien toch maar eens snel vrienden gaan bellen want over nacht heb ik nog niks gehoord maar dat is het leukste natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien dat ik toch maar niet naar Utrecht gaEn doe je dit de nacht of de dag aan?
zo mag ik het horenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
eigenlijk om door te gaan met de gezelligheid..
Vetters in andere schoenen doenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb bloemetjes schoenen. Misschien dat daar wel een oranje bloempje op staat. Maar ik denk het niet. OH! Ik heb nog wel oranje veters trouwens. Maar de schoenen waar ze in zitten zijn helemaal verrot.
Zonde. Geeft je echt een voldaan gevoel op Koninginnedagquote:
Ja, moet wel even kijken in welke schoenen danquote:Op donderdag 21 april 2011 23:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vetters in andere schoenen doenMisschien dat ik dat ook wel gewoon doe
Even kijken of ik nog geschikte witte schoenen heb en dan m'n oranje veters erin
Doei.quote:
Maar het is lelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zonde. Geeft je echt een voldaan gevoel op Koninginnedag.
Jij bent dronkenquote:
Ragboeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:39 schreef Ragboer het volgende:
Bloempjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!
Dag valt altijd wel weer tegenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit misschien toch maar eens snel vrienden gaan bellen want over nacht heb ik nog niks gehoord maar dat is het leukste natuurlijk
Niemand, ik herhaal: NIEMAND, is sexy in oranje.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dag valt altijd wel weer tegenEn de nacht voel ik mij niet geroepen om oranje kleding te gaan dragen..ik voel mij daar gewoon niet sexy in
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niemand, ik herhaal: NIEMAND, is sexy in oranje.
Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ragboeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Word koninginnendag dan zo groot gevierd bij jullie? Hier valt dat wel mee..
Ja, moet wel even kijken in welke schoenen danIk denk maar in mijn grijze verrote 3europrimark schoenen.
Had ik net zo goed m'n string uit kunnen laten.quote:
Goed wel, moet eigenlijk gaan slapen nu alleenquote:
Ik wel dusquote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niemand, ik herhaal: NIEMAND, is sexy in oranje.
Ja daarom ga ik het ook maar niet doenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dag valt altijd wel weer tegenEn de nacht voel ik mij niet geroepen om oranje kleding te gaan dragen..ik voel mij daar gewoon niet sexy in
Moe, maar mijn kamer is ontzettend warm. Raam staat wagenwijd open en de ventilator staat ook vol aan. Maar het blijft maar warm...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed wel, moet eigenlijk gaan slapen nu alleenmorgen werken
Hoe is het met jou, beste Ragboer?
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]Combinatie van aangeschoten zijn en te kleine toetsen op de iPod
Jij bent dronken
goede 2e poging welquote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef Furdinand het volgende:
Gvd mobiel internet is slechtste uitvinding ooit! Verslaving enzo
SLAPEN JIJ!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef Furdinand het volgende:
quote:
Je lijkt Klinkerbotsing wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef Furdinand het volgende:
En toch zie je ze met Koninginnenacht ook vaak genoeg voorbij komen..de vrouwen in het oranje zijn overigens wel het makkelijkst geloof ikquote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik het ook maar niet doendat is ook niet echt iets voor Koninginnenacht eigenlijk meer voor dag
Ik heb je vandaag nog niet over veel andere zingen zien praten dan KBquote:
Kom de nacht naar Utrecht en je zult ons allen tegenkomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Bloempje. het volgende:
Loop ik nog de kans sommige piraten per ongeluk meeten met koninginnennacht/dag trouwens?
Nacht in Den Haag, dag in Amsterdam.
Wees maar niet bang voor mijn piemel.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Bloempje. het volgende:
Loop ik nog de kans sommige piraten per ongeluk meeten met koninginnennacht/dag trouwens?
Nee daar ga ik niet heenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Bloempje. het volgende:
Maar dat is ver weg gekkiequote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom de nacht naar Utrecht en je zult ons allen tegenkomen.
Omdat Klinker. Hihi.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog niet over veel andere zingen zien praten dan KB.
ja echtquote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt met mij meereizen..gaan we gewoon vanaf Leiden Centraalquote:
Ach ik zal jullie vast tegenkomen maar ik zal het niet weten danquote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom de nacht naar Utrecht en je zult ons allen tegenkomen.
Nog eens:quote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, moet wel even kijken in welke schoenen danIk denk maar in mijn grijze verrote 3europrimark schoenen.
Ragboer bedriegt appeltje met Klinkerbotsing wattt ?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, ja, in Amsterdam is toch wel aardig groot?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
Nog eens:
Word koninginnendag dan zo groots bij jullie gevierd? Hier valt dat wel mee..
Zeg maar dat ik je dierenarts wasquote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
Kan natuurlijk niet gaat vertellen aan vriendinnen waar ik jullie allemaal van ken
Ik zit altijd met ons mam de Kinderfoto-topics door te scrollen in OUDquote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
Kan natuurlijk niet gaat vertellen aan vriendinnen waar ik jullie allemaal van ken
Maar nee gekkie, ik ga naar Den Haag, want dan kunnen we in het huis van Haarklip z'n papa slapen, dat is kei handigquote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kunt met mij meereizen..gaan we gewoon vanaf Leiden Centraal
dan heb je internet op de Ipod nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef Furdinand het volgende:
Zeg gewoon van de straat. Waterdichtquote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
Ik keek in je fobo en zag je foto. Nu ga ik je opzoeken die nachtquote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ach ik zal jullie vast tegenkomen maar ik zal het niet weten dan
Nee man, de schoonvader van m'n kat.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik je dierenarts was![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit altijd met ons mam de Kinderfoto-topics door te scrollen in OUD.
Nee, nooit zal ik Appeltje bedriegen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ragboer bedriegt appeltje met Klinkerbotsing wattt ?
Ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, ja, in Amsterdam is toch wel aardig groot?![]()
Al weet z'n vader dit geloof ik nog niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar nee gekkie, ik ga naar Den Haag, want dan kunnen we in het huis van Haarklip z'n papa slapen, dat is kei handig
Verdomme waag het niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik keek in je fobo en zag je foto. Nu ga ik je opzoeken die nacht [ afbeelding ]
Pics van je vriendinnen. Den Haag it isquote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man, de schoonvader van m'n kat.
Ah, ik zie je daar, waar spreken we af? 6000 miljoenste persoon in oranje van links, 300000ste van achter? Op het museumplein?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga op Koninginnedag naar Amsterdam toe
Nacht dit jaar niet voor mij......
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man, de schoonvader van m'n kat.
LEUK DIE FEESTDAGENquote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga op Koninginnedag naar Amsterdam toe
Nacht dit jaar niet voor mij......
In den Haag ben ik met Haarklipquote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pics van je vriendinnen. Den Haag it is
Vorig jaar was het weer lekker dringen en vastgedrukt worden in een menigte daarquote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, ik zie je daar, waar spreken we af? 6000 miljoenste persoon in oranje van links, 300000ste van achter? Op het museumplein?
Dat vind je wel lekker ja?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vorig jaar was het weer lekker dringen en vastgedrukt worden in een menigte daar![]()
Lekker stiekem schuren en betastenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vorig jaar was het weer lekker dringen en vastgedrukt worden in een menigte daar![]()
Amsterdam it is.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In den Haag ben ik met Haarklip
Amsterdam ben ik met vriendinnen. Waar overigens geen pics van komen en waarvan de ene een vriend heeft. En de ander op zoek is naar een scharrel
Den Haag mag ook wel hoor, maar ik weet niet of Haarklip echt je type isquote:
Ik heb foto's gezien..en daar zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Den Haag mag ook wel hoor, maar ik weet niet of Haarklip echt je type is
Maar, oke, zie ik je daar
Ehmm.. Ik zeg gewoon: kijk *insert naam vriendin*, ik heb iemand voor je gevonden! Veel plezier! En dan laten we dat gewoon in het midden waar ik je van ken goed?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef HappyBob het volgende:
Waar ga je zeggen dat je me van kent, Bloempje?
Dat wordt een trio dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien..en daar zeg ik geen nee tegen
Sta idd op het Museumplein danquote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, ik zie je daar, waar spreken we af? 6000 miljoenste persoon in oranje van links, 300000ste van achter? Op het museumplein?
Precies daar waar ik zei ook ja? Anders kan ik je nooit vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sta idd op het Museumplein dan
Vragen zullen er komen..en als ik onder druk sta kan ik niet liegenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ehmm.. Ik zeg gewoon: kijk *insert naam vriendin*, ik heb iemand voor je gevonden! Veel plezier! En dan laten we dat gewoon in het midden waar ik je van ken goed?
Wat een smerige matennaaierquote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha er was vanmiddag zo'n topic. Iemand had een goede vriend en die had een relatie met zo'n meid. En die meid ging vreemd met die iemand en met nog een paar anderen. En toen wist die iemand niet wat hij moest doen. Die meid verlinken aan zn beste vriend of niet. Want hij ging immers ook vreemd met haar...
Ach, ze weten ook dat ik Haarklip van een forum kenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vragen zullen er komen..en als ik onder druk sta kan ik niet liegenIEDEREEN ZAL WETEN DAT IK JE VAN FOK KEN
WTFquote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha er was vanmiddag zo'n topic. Iemand had een goede vriend en die had een relatie met zo'n meid. En die meid ging vreemd met die iemand en met nog een paar anderen. En toen wist die iemand niet wat hij moest doen. Die meid verlinken aan zn beste vriend of niet. Want hij ging immers ook vreemd met haar...
Gewoon laten gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon de film 'The Dillema' kijken en opgelost.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En zakkenrollen natuurlijk kredietscrisis allesssquote:Op donderdag 21 april 2011 23:49 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Lekker stiekem schuren en betasten
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Zeroku het volgende:
Ik snap die drang echt niet om met 3 miljard mensen op 1 plein te gaan staan.
quote:
En dan komst karst aanrijden hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Zeroku het volgende:
Ik snap die drang echt niet om met 3 miljard mensen op 1 plein te gaan staan.
Ergens vooraanquote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Precies daar waar ik zei ook ja? Anders kan ik je nooit vinden
Dat is 1 persoon..maar straks denken ze dat je verder alleen maar mensen op het internet spreekt. Iedereen zal anders naar je kijken.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach, ze weten ook dat ik Haarklip van een forum ken
Oh, nouja, veel plezier dan, die behoefte voel ik niet zoquote:
Limbooquote:Op donderdag 21 april 2011 23:53 schreef tdrone het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar maastricht met koninginnendag![]()
Thnxquote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, nouja, veel plezier dan, die behoefte voel ik niet zo
Hoi Piraat, leuk nummer. Groetjes, Ragboer.quote:
Ach. Nouja. Dat weten ze wel dat ik ook mensen buiten internet spreekquote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is 1 persoon..maar straks denken ze dat je verder alleen maar mensen op het internet spreekt. Iedereen zal anders naar je kijken.
En dan? En dan?quote:
Je quotes mislukken een beetje.quote:
Heb je haar wel al eens nuchter gezien danquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Ragboer het volgende:
Dronken Klinkerbotsing, dat zou ik nog wel eens willen zien.
En ik ga je ook Bloempje noemenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach. Nouja. Dat weten ze wel dat ik ook mensen buiten internet spreek
ik zie het over 35 minuten @ Tol Westquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb haar alleen op de webcam gezienquote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb je haar wel al eens nuchter gezien dan
ik ook wel, ben wel benieuwd hoe dat is enzoquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Ragboer het volgende:
Helt!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik zie het over 35 minuten @ Tol West
Ja! Nee niet Bloempje zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En ik ga je ook Bloempje noemenWe moeten gewoon een verhaal hebben
Ik ben je Mexicaanse huismeid!!
Hihi!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ook wel, ben wel benieuwd hoe dat is enzo
Zware shitquote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen op de webcam gezien
Ik ook. Bij mezelf dan. Laten we samen dronken worden, wie weet wat er gebeurtquote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga jullie dronken voeren.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook. Bij mezelf dan. Laten we samen dronken worden, wie weet wat er gebeurt
Dat maakt het verhaal wel realistischer..want jouw kamer is echt een zwijnenstalquote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja! Nee niet Bloempje zeggendat zou ik mijn Mexicaanse huismeid niet toestaan. Vertellen we ze ook dat je zo waardeloos schoonmaakt en alleen maar films kijken en ben & jerry's eet?
Ben je nog nooit dronken geweest?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je laat hier iets doorschemerenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef Beach het volgende:
wie gaat mij meeten in Utreg op koninginnenacht?
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:58 schreef JanPiraat het volgende:
Ik stuiter door 't leven, ik ga nooit niet naar bed
En in m'n nieuwe Aussie, ga ik als een raket
Hoe weet jij datquote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat maakt het verhaal wel realistischer..want jouw kamer is echt een zwijnenstal
Jij hebt skillsssssssquote:Op donderdag 21 april 2011 23:58 schreef JanPiraat het volgende:
Ik stuiter door 't leven, ik ga nooit niet naar bed
En in m'n nieuwe Aussie, ga ik als een raket
Zodra ik weet waar ik dan ben ..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef Beach het volgende:
wie gaat mij meeten in Utreg op koninginnenacht?
Wat dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:58 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je laat hier iets doorschemeren
Utregmeet.quote:
belanden in bed, ik voel hetquote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op donderdag 21 april 2011 23:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat![]()
Klopt wel namelijk
Dubbelzijdige dildo...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
belanden in bed, ik voel het
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, omdat we in slaap gevallen zijn met ons dronken hoofdquote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prachtig.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
Het komt door de iPod waar ik normaal nooit op fok
Ohjeequote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet ikDenk dat het beter is als ik niet vertel hoe ik dat weet
Ik niet. Je gaat vandaag maar eens alleen naar bed.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef Patje1987 het volgende:
Wie wil mij instoppen en een verhaaltje voorlezen, ik ben moe.
Ik luister altijd muziek op mn ipod maar ik heb dan ook 2e generatie crackdingquote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
Het komt door de iPod waar ik normaal nooit op fok
okquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
IT'S FRIDAY FRIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIDAY![]()
![]()
Ik wacht nog eventjes dan, nog éééééééééén keertje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik niet. Je gaat vandaag maar eens alleen naar bed.
Hihiquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wacht nog eventjes dan, nog éééééééééén keertje.
I DON'T KNOW WHAT WE ARE YELLING ABOOOUUUTTTTquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:01 schreef Henkie94 het volgende:
JanPiraat, Anchorman is leuk![]()
![]()
Die retard ook.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
I DON'T KNOW WHAT WE ARE YELLING ABOOOUUUTTTT
Truste en alles.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:03 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, echt slapen nu, morgen half 7 opstaanslaaplekker alvast liefjens
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:03 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
quote:
Beetje eng dit.quote:
Slaap lekker Bloempjequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:03 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
slaap lekker bloempjequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:03 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
slaap lekker manquote:
kusquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
slaap lekker man![]()
spreek je morgen nog denk ik anders heel veel plezier bij de familie en met Jesus Christ Superstar
quote:
Mwah het is die Will Ferell humor waar je van moet houdenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef Henkie94 het volgende:
Jan, die acteur van die retard is geniaal.De film was best slecht geacteerd though.
![]()
WAIT, I WANNA SAY SOMETHINGquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mwah het is die Will Ferell humor waar je van moet houdenen dat doe ik dus ik kan die film nog wel 5 keer zien
![]()
hahaha maar wel zielig hoe hij dat hondje wegschopte hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:16 schreef Henkie94 het volgende:
Tevens Jack Black op een chopper.Beiden zijn
Maar hij leeft nog.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahaha maar wel zielig hoe hij dat hondje wegschopte hoorBAXTERRRRR
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:18 schreef Zeroku het volgende:
Top 100 van donderdag 21 april 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 371 JanPiraat
HAHA.
ha
ha.
MILK WAS A BAD CHOICEquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Maar hij leeft nog.![]()
Ook echt hoe Ron dronken wordt van melk.
015. 250 Patje1987quote:
Sorry.quote:
Heheheh hij is altijd wel een gestoorde gast ja ik houd echt van die manquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:20 schreef Henkie94 het volgende:
Die gast spoort in de film niet, in t echt ook niet volgens mij.
Die Veronica is een MILF.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heheheh hij is altijd wel een gestoorde gast ja ik houd echt van die man
Will Ferell![]()
omgquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
015. 250 Patje1987
016. 249 Klinkerbotsing
017. 222 PeZu
018. 221 sharr
019. 214 Zeroku
Bazenteam, wel.
Maar je moet die van Beatles er ook nog bij optellen hequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet eens top 10 jij...ik ken je niet meer
Ooowww mag ik nog wel je bloemetjesbroek uittrekken dan ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey ik ga niet slapen, die was voor de mensen die gaan slapen.
sryquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey ik ga niet slapen, die was voor de mensen die gaan slapen.
Trustenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
sry
Ik ga wel.
gr gr lafjoe xoxo hvj wjnmk ntb wobbi etc
Oke.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooowww mag ik nog wel je bloemetjesbroek uittrekken dan ?
Ja natuurlijk pfffoe hij is net nieuw toch ik wil niks beschadigen enzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke.Alleen als je het teder doet.
slaap lekker manquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
sry
Ik ga wel.
gr gr lafjoe xoxo hvj wjnmk ntb wobbi etc
Dankjewel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja natuurlijk pfffoe hij is net nieuw toch ik wil niks beschadigen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |