quote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook wel eens aangesproken in de bus dat ik niet mocht eten daar. Dus?
Dus, als één Turkse/Marokkaanse vrouw boos op jou wordt omdat je eet tijdens de Ramadan, moet iedereen maar het land uit als ze geen Nederlands pratenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je mag ook niet in de bus eten. Ik mag wel op straat eten.
Indirect hebben we allemaal met elkaar te maken. Maarja..gewoon meningsverschil dus blijkbaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die verdeeldheid is er toch of die mensen nu wel of geen Nederlands spreken. Ik heb er verder totaal geen moeite mee als mensen Turks, Marokkaans, Hebreeuws of iedere andere taal praten. Ik heb weinig met ze te maken en ook geen last van me. Ik zou wel gek zijn om me daarom dan druk te maken.
Dat is wel iets anders.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook wel eens aangesproken in de bus dat ik niet mocht eten daar. Dus?
Ja. Totdat ze wakker werd en boos werd.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Kunnen we effe ontopic gaan?
Nog geneukt?
Nee. Mij boeit het echt helemaal niets of Annie uit Leeuwaren wel of geen Nederlands praat, omdat ik niet met haar te maken heb.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Indirect hebben we allemaal met elkaar te maken. Maarja..gewoon meningsverschil dus blijkbaar.
Dat is apart ja. Maar niet van dergelijke aard dat iedereen die geen Nederlands praat maar het land uit moet.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders.
Stel je eet een broodje frikandel op het station en vervolgens komt er een groepje Moslims naar je toe die (in een andere taal) zeggen dat ze het er niet mee eens zijn. Dat is wel een beetje ''apart'' toch?
Zorgen dat ze niet meer wakker wordtquote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Totdat ze wakker werd en boos werd.
ff een Jorannetje plegen ?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zorgen dat ze niet meer wakker wordt [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zorgen dat ze niet meer wakker wordt [ afbeelding ]
Goede ideeën. Wie heeft er een bootje te leen?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Totdat ze wakker werd en boos werd.
Dat zeker niet, het is gelukkig een uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is apart ja. Maar niet van dergelijke aard dat iedereen die geen Nederlands praat maar het land uit moet.
Eens!quote:
Ik probeer al een onderwerp in de groep te gooien met niveauquote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey nog steeds die discussie gaande?
DM of PM jwt.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
Komt dralion hier ook? Ik moet die jongen nodig spreken
Roep hem dan !!!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
Je bent op de hoogte van het feit dat er op Fok! iedereen maagd is?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik probeer al een onderwerp in de groep te gooien met niveau
Die komt na het weekend pas weer ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
Nee 90% heeft geneukt hoewel in onz 56% isquote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het feit dat er op Fok! iedereen maagd is?
Nog steeds die epische top 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Dan wacht ik nog wel even.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die komt na het weekend pas weer ofzo.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Zeroku het volgende:
dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nog steeds die epische top 3.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Broodje Mario ?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Ragboer het volgende:
Ach ja, het was in Kanaleneiland dus daar kan je wel zulke reacties verwachten. Maar toch, laat mij lekker eten. Als je er aanstoot aanneemt ga je toch naar een land waar wel iedereen aan de ramadan doet?
k.eilandquote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Ragboer het volgende:
Ach ja, het was in Kanaleneiland dus daar kan je wel zulke reacties verwachten. Maar toch, laat mij lekker eten. Als je er aanstoot aanneemt ga je toch naar een land waar wel iedereen aan de ramadan doet?
Ik moest gniffelen om je sig.quote:
Oh sorry, ik was nog niet op de hoogte van de laatste statistieken.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee 90% heeft geneukt hoewel in onz 56% is
Nee man. Mario is op de Oudegracht.quote:
CBSquote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was nog niet op de hoogte van de laatste statistieken.
te lang geledenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee man. Mario is op de Oudegracht.
tot dan of hier na 12en mag ook wel hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:03 schreef Beach het volgende:
te lang gehangen hier ik ga eens wat doen, misschien tot de nb
Goed idee! Ik ga ook een poging doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:03 schreef Beach het volgende:
te lang gehangen hier ik ga eens wat doen, misschien tot de nb
ja of hierquote:Op donderdag 21 april 2011 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
tot dan of hier na 12en mag ook wel hoor![]()
Ik doe met je meequote:Op donderdag 21 april 2011 22:03 schreef Beach het volgende:
[..]
ja of hier
even echte meisjes in de jungle kijken nu sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |