quote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook wel eens aangesproken in de bus dat ik niet mocht eten daar. Dus?
Dus, als één Turkse/Marokkaanse vrouw boos op jou wordt omdat je eet tijdens de Ramadan, moet iedereen maar het land uit als ze geen Nederlands pratenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je mag ook niet in de bus eten. Ik mag wel op straat eten.
Indirect hebben we allemaal met elkaar te maken. Maarja..gewoon meningsverschil dus blijkbaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die verdeeldheid is er toch of die mensen nu wel of geen Nederlands spreken. Ik heb er verder totaal geen moeite mee als mensen Turks, Marokkaans, Hebreeuws of iedere andere taal praten. Ik heb weinig met ze te maken en ook geen last van me. Ik zou wel gek zijn om me daarom dan druk te maken.
Dat is wel iets anders.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook wel eens aangesproken in de bus dat ik niet mocht eten daar. Dus?
Ja. Totdat ze wakker werd en boos werd.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Kunnen we effe ontopic gaan?
Nog geneukt?
Nee. Mij boeit het echt helemaal niets of Annie uit Leeuwaren wel of geen Nederlands praat, omdat ik niet met haar te maken heb.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Indirect hebben we allemaal met elkaar te maken. Maarja..gewoon meningsverschil dus blijkbaar.
Dat is apart ja. Maar niet van dergelijke aard dat iedereen die geen Nederlands praat maar het land uit moet.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders.
Stel je eet een broodje frikandel op het station en vervolgens komt er een groepje Moslims naar je toe die (in een andere taal) zeggen dat ze het er niet mee eens zijn. Dat is wel een beetje ''apart'' toch?
Zorgen dat ze niet meer wakker wordtquote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Totdat ze wakker werd en boos werd.
ff een Jorannetje plegen ?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zorgen dat ze niet meer wakker wordt [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zorgen dat ze niet meer wakker wordt [ afbeelding ]
Goede ideeën. Wie heeft er een bootje te leen?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Totdat ze wakker werd en boos werd.
Dat zeker niet, het is gelukkig een uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is apart ja. Maar niet van dergelijke aard dat iedereen die geen Nederlands praat maar het land uit moet.
Eens!quote:
Ik probeer al een onderwerp in de groep te gooien met niveauquote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey nog steeds die discussie gaande?
DM of PM jwt.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
Komt dralion hier ook? Ik moet die jongen nodig spreken
Roep hem dan !!!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
Je bent op de hoogte van het feit dat er op Fok! iedereen maagd is?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik probeer al een onderwerp in de groep te gooien met niveau
Die komt na het weekend pas weer ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
Nee 90% heeft geneukt hoewel in onz 56% isquote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het feit dat er op Fok! iedereen maagd is?
Nog steeds die epische top 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Dan wacht ik nog wel even.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die komt na het weekend pas weer ofzo.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Zeroku het volgende:
dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nog steeds die epische top 3.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Broodje Mario ?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Ragboer het volgende:
Ach ja, het was in Kanaleneiland dus daar kan je wel zulke reacties verwachten. Maar toch, laat mij lekker eten. Als je er aanstoot aanneemt ga je toch naar een land waar wel iedereen aan de ramadan doet?
k.eilandquote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Ragboer het volgende:
Ach ja, het was in Kanaleneiland dus daar kan je wel zulke reacties verwachten. Maar toch, laat mij lekker eten. Als je er aanstoot aanneemt ga je toch naar een land waar wel iedereen aan de ramadan doet?
Ik moest gniffelen om je sig.quote:
Oh sorry, ik was nog niet op de hoogte van de laatste statistieken.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee 90% heeft geneukt hoewel in onz 56% is
Nee man. Mario is op de Oudegracht.quote:
CBSquote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was nog niet op de hoogte van de laatste statistieken.
te lang geledenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee man. Mario is op de Oudegracht.
tot dan of hier na 12en mag ook wel hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:03 schreef Beach het volgende:
te lang gehangen hier ik ga eens wat doen, misschien tot de nb
Goed idee! Ik ga ook een poging doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:03 schreef Beach het volgende:
te lang gehangen hier ik ga eens wat doen, misschien tot de nb
ja of hierquote:Op donderdag 21 april 2011 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
tot dan of hier na 12en mag ook wel hoor![]()
Ik doe met je meequote:Op donderdag 21 april 2011 22:03 schreef Beach het volgende:
[..]
ja of hier
even echte meisjes in de jungle kijken nu sowieso
Jij ook tot later héquote:Op donderdag 21 april 2011 22:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Goed idee! Ik ga ook een poging doen.
Stiekem ging ik express een broodje zeeuwse spek met mosterd eten...quote:
Olgaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze vind ik ook heeeueuuul leuk.
Heyyy fijnquote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ik ben weer thuis![]()
Was erg leuk
Jammer dat dit niet de complete versie is, wij zingen deze altijd op school enzo.quote:
Kratje Juup?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ik ben weer thuis![]()
Was erg leuk
Ik had er tot een paar weken terug niet eens van gehoordquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heyyy fijnVertel er eens over?
[..]
Jammer dat dit niet de complete versie is, wij zingen deze altijd op school enzo.![]()
![]()
Haha, schande!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had er tot een paar weken terug niet eens van gehoord
Dat had ik alleen op de basisschoolquote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, schande!
Ik hou van de pabo, lekker liedjes zingen tijdens de muzieklessen enzo
Ok, veel plezierquote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mijn trein vertrekt zo
Tot morgen ochtend, zo rond half 7...
gniffel.gif gniffel.gif gniffel.gifquote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat had ik alleen op de basisschool.
Gemeen hoor, zo na 10 uurquote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Furdinand het volgende:
zo even de buren gepest met mijn nieuwe versterker
Was samen met m'n vader gegaan, die gaat een nieuwe auto nemen en nam mij mee ernaartoequote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heyyy fijnVertel er eens over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ja ik weet het, blokkerige foto, gemaakt met de Blackberry van m'n pa)
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Was samen met m'n vader gegaan, die gaat een nieuwe auto nemen en nam mij mee ernaartoeHebben veel mooie auto's gezien, drukte was precies goed, niet te rustig en niet te druk.
Foto:Ahh oke leuk! En awwww, wat kijk je lieffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ja ik weet het, blokkerige foto, gemaakt met de Blackberry van m'n pa)
[..]
Was samen met m'n vader gegaan, die gaat een nieuwe auto nemen en nam mij mee ernaartoeHebben veel mooie auto's gezien, drukte was precies goed, niet te rustig en niet te druk.
Foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ja ik weet het, blokkerige foto, gemaakt met de Blackberry van m'n pa)
![]()
![]()
[..]
Foto:Wat voor auto is het geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ja ik weet het, blokkerige foto, gemaakt met de Blackberry van m'n pa)
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Zoiets wil m'n vader hebben, maar dan een ander model met dicht dak (dit was de cabrio uitvoering)quote:
Ik zal jou eens afmakenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef Ragboer het volgende:
Laffe afhakers. Op het einde opeens afhaken...
Nee, doe maar niet. Ik ben boos.quote:
En voor mij, tochquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet geklikt, noch geluisterd. Noah staat aan en gaat alleen uit voor The Beatles.
neequote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moest je werken?
[..]
Ok dan niet.
Gewoon.quote:
Proost.quote:
Hoi, alles goed op het kamp?quote:
Helt, zit je op een kistje bier nu?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef K-Cash het volgende:
[..]
rustig rustig hoor, niemand in de buurt
op een dikke leren stoel die we gesponsord hebben gekregen door pradaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Helt, zit je op een kistje bier nu?
Ga je vanavond naar de Pann?quote:
Heb je ook zo een eckt wit interieur en tijgerprint enzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef K-Cash het volgende:
[..]
op een dikke leren stoel die we gesponsord hebben gekregen door prada
ja kroonluchters zelfs op de wc hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je ook zo een eckt wit interieur en tijgerprint enzo?
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Omdatappel het volgende:
Een Ragboertopic. Hier moet ik gepost hebben.
Kapot.quote:
quote:
msn is voor lullenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
Niemand op msn is online....wat?
OK hihi.quote:
HVJ.quote:
omggg laatste bus gaat om 23.25 wees snellll !!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bus naar Amsterdam, trein naar Utrecht, bus naar jouw huis.
Gezellig, ik wacht op je in Amsterdamquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bus naar Amsterdam, trein naar Utrecht, bus naar jouw huis.
Ja shit hey dat haal ik dus nooit he!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
omggg laatste bus gaat om 23.25 wees snellll !!!
Njah dan ga ik maar bier drinken tochquote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja shit hey dat haal ik dus nooit he!!!
Kom maar Amsterdam, dan rij ik verder welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja shit hey dat haal ik dus nooit he!!!
Echt weer een waardeloze instelling van haarquote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah dan ga ik maar bier drinken toch
Jij begrijpt 't.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah dan ga ik maar bier drinken toch
Ik fiets wel naar Utrecht over de vluchtstrookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Echt weer een waardeloze instelling van haar
met je scootmobielquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik fiets wel naar Utrecht over de vluchtstrook
Oke!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Kom maar Amsterdam, dan rij ik verder wel
DIT IS NIET HET RYANAIR TOPICquote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat gaat een last-minute meet worden.
Oke oke geen problemen van makenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh sorry! Verkeerd gepost.
Ja, datquote:
idd gewoon douchen met afgeknipte spijkerbroek zo doe ik het ook altijdquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Bah, nee. Moet er niet aan denken.
Wow, toevallig! Dat doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
idd gewoon douchen met afgeknipte spijkerbroek zo doe ik het ook altijd
Oh, daar is de volgende ploeg alweer.quote:
Lief hoor.quote:
Huh. Doei!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh, daar is de volgende ploeg alweer.
Tot dadelijk!
Het antwoord is sowieso nee maar welke Angela.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heyyy jij bent toch die neef van Angela ?
Geil! Klinkertje die aan een vloeitje likt...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkerbotsing staat om half 1 @ Tol West en dan gaan we daar bier zuipen en shag roken
Ik rol ze voor haar tochquote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geil! Klinkertje die aan een vloeitje likt...
Root.quote:
Wat nep zeg.quote:
Neergeschoten bij een steekpartij.quote:
Jazeker ik heet Bernd.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hallo Jan hier, mag ik je bij je voornaam noemen ?
Wajoo, ik space m hard.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef K-Cash het volgende:
eerst kwamen ze met 2 nu komen ze met 3, leraar leraar leraar bruin skiet skiet skiet
Hoi Bloempje.quote:
R2 vertelde mij net dat hij stapelverliefd is op Doerakquote:
Bedankt voor de aanmoediging.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hallo Berend jij komt hard vanavond
Oefff ja Doerak ookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
R2 vertelde mij net dat hij stapelverliefd is op Doerak
Komt goed, straks komen ze met alle geadopteerde kindjes en dat is ook wel weer leukquote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oefff ja Doerak ooknu zal ik hem minder vaak zien enzo ughhhh ik moet hem loslaten nu
kleine katjes worden groot
figuurlijk dan
Ik mis de tijd dat ik nog gewoon scanner kon luisteren. Pliesieachtervolgingen enzo...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik heb spijt dat ik de tram heb genomen en niet 10 minuutjes gewacht heb, er was een dreigende ruzie op cs en nu zie ik op p2000:
21-04-11 22:02:31 Ambulance Amsterdam-Amstelland 13-164 A1 AMSTERDAM CENTRAAL STATION A'DAM STATIONSPLEIN X RIT:346
7 minuten nadat ik weg ging
Ohjaquote:
Delen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
Heb ik even een puicke melodie gemaakt weer
Ragboer krijgt appeltje over de vloer, de blonde krullendame met de Woerkumse eckte boer. Hij behandelt haar als een godin en voelt na een tijdje enige lichaamswrijving, Een knuffel werd gegeven en bier werd uitgedeeld in zijn broek voelt hij een verstijvingquote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Ragboer het volgende:
JanPiraat is zo straat. Hij zuipt bier op de Tol. Niks is hem te doel. Hij is rijk, want hij plundert Sleeuwijk. Hij hangt altijd in de bus, zuipt als Rus en regelt bij Klinker een kus.
Slaap lekker, nachtzoen op je voorhoofd.quote:
Zal hem even op de zippyshare zetten, het is een hardstyle melodie van mojo - ladyquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zal hem even op de zippyshare zetten, het is een hardstyle melodie van mojo - lady
Deze manquote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ragboer krijgt appeltje over de vloer, de blonde krullendame met de Woerkumse eckte boer. Hij behandelt haar als een godin en voelt na een tijdje enige lichaamswrijving, Een knuffel werd gegeven en bier werd uitgedeeld in zijn broek voelt hij een verstijving
Maar hij houdt hem in bedwang als een echte hoge heer en beschermt haar als een boze zwarte beer
Mijn oma's gingen altijd op wijndrinkvakantie samen, zullen wij dat ook doen als we opa en oma zijn?quote:
och godquote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef wtfjongen het volgende:
ik denk yeey ik ga eindelijk keer nederlands leren maar nee
Kinderen altijd prijs.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www27.zippyshare.com/v/41800427/file.html
Nu nog de rest
wtf jongenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef wtfjongen het volgende:
ik denk yeey ik ga eindelijk keer nederlands leren maar nee
ja gezelligquote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn oma's gingen altijd op wijndrinkvakantie samen, zullen wij dat ook doen als we opa en oma zijn?
Alcoholist tot in de kistquote:
Klinkt zeker al goedquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www27.zippyshare.com/v/41800427/file.html
Nu nog de rest
Wander topics bij voorbaat alquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
Hoe is de ziekte aids ontstaan?
Wandertopics.
Dan kom ik heel vaak een kopje thee drinkenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tegen die tijd woon ik wel in een boomhut met 30 katten waarschijnlijk![]()
Truste appeltjequote:
Ik hou van je.quote:
KB heeft een speedoquote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil buiten in mn nieuwe broek gaan dansenomg helemaal geobsedeerd door een broek.
jij gaat niet slapen jijquote:
ik hoop dat de poging faaltquote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga ook maar proberen te slapen ofzo denk ik
Doe maar niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil buiten in mn nieuwe broek gaan dansenomg helemaal geobsedeerd door een broek.
nog 9 minuten om die bus te halenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Filmenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uit ervaring zeg ik nee.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Ragboer het volgende:
Is het fijn om een lepel in je poepgat te stoppen?
Bietsjquote:
Dan ga ik het maar niet doen.quote:
Ja..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Ragboer het volgende:
Is het fijn om een lepel in je poepgat te stoppen?
rot opquote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef Furdinand het volgende:
Waarom krijgt appel 1000000 welterustens en ik 1 faalverwensing
status heet datquote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef Furdinand het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef Furdinand het volgende:
Wat is bijna?quote:
bijnaquote:
ga je harry potter kopen ?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
3 mei boekenbeurs op mijn school ja!!!
Bier en hoer richting Huize Beach.quote:
Ik wil zijn litteken kopenquote:
Ik heb zat littekens, wil je er een hebben?quote:
Ligt eraan. Hebben ze een leuke vorm?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb zat littekens, wil je er een hebben?
Het is een pyjamabroek met bloemetjes.quote:
Mwoah, niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt eraan. Hebben ze een leuke vorm?
Het is broekfetisj, niet broekfetisch.quote:
Laat m zieeenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb ik al.
BLOEMPJE HIJ ZIT LEKKERRRRR OMG
Tof, zo een heb ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is een pyjamabroek met bloemetjes.
Hmm. Ik pas dan. Denk ik.quote:
Ik dacht dat je ging slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |