Ik heb twee verhalen gehoord over het ontstaan van aids:
1) Aids is ontstaan doordat een eenzame man het met een aap heeft gedaan. 2) Aids is ontwikkeld om arme mensen uit sloppenwijken te verjagen, om zo nieuwe wijken te kunnen bouwen.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree Aan ons de victorie aan RKC!
Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree Aan ons de victorie aan RKC!
Niemand weet precies hoe aids ontstaan is. Wel lijkt het zeker van de dieren af te komen. Een andere mogelijke oorzaak zijn de vaccinaties. Onderzoekers waren naar Afrika gegaan om daar mensen tegen allerlei ziektes te in- enten. De vaccins werden gemaakt op een ondergrond van gemalen apen-nieren. Er is een mogelijkheid dat er, terwijl het vaccin klaar gemaakt werd, viruscelletjes in het vaccin terecht gekomen zijn. Na de vaccinatie kwam het virus in de ingeënte mensen terecht en waren ze besmet. Waarschijnlijk zijn ook de onderzoekers besmet geraakt, en zij zouden dan het virus mee genomen hebben naar Amerika en Europa. Het virus kan tot slot ook in Amerika en Europa terecht zijn gekomen door de stromen vluchtelingen uit Afrika die al besmet waren door het virus.
Aids is ontstaan omdat je moeder met een neger naar bed ging.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand `t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal Utereg, `t mooist van allemaal
Ik denk 2 man, hoge heren in Den Haag Bijlmer ghettostyle alles.
Wie maakt er nu vaccins op gemalen apennieren, waarom dan geen apenstront meteen? Klinkt dus als een urban mythe.
Ik had altijd begrepen dat het virus spontaan over is gegaan van aap op de mens. Dit is zelfs meerdere keren gebeurd met meerdere varianten. De eerste varianten waren minder virulent en veroorzaakten geen AIDS. De laatste was dat wel. Deze variant werd helaas massaal verspreid door inentingscampagnes in belgisch congo waarbij voor het inenten van over 200.000 man slechts enkele naalden werden gebruikt. Toen duurde het nog ongeveer 60 jaar voordat de panepidemie uitbrak in de jaren 80.
Apennieren? Dat vind ik een vreemde ondergrond... Maaruh kan het niet een eenzame vrouw zijn geweest die zich heeft laten pakken door een aap...??? Lijkt me trouwens helemaal niks. Ga je een beetje kinky bijten en die aap bijt gewoon een stuk vlees uit je nek!
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende: Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee. Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.