Toch leuk dat ie ook even liet weten dat hij bij zijn overwegingen ook mee liet spelen dat hij bang was dat "Nederland" hem als een of andere sukkel zou zien als hij de foute beslissing zou nemen.quote:
Bianca wilde blijkbaar ook niet meer. Ze wilde al weg en blijkbaar heeft ze meer oog voor een medewerker als ik Karim zo hoordequote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Soury het volgende:
Wat een bull shit dit !!! Arme Karim me neus... Twee meiden voor lul zetten letterlijk en figuurlijk
lol, mo vrolijk = niet goedquote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Flow3r het volgende:
nou Mo, ga eens treuren omdat je Laura zo mist![]()
Neuh daar ben ik niet zo van, daar word ik onzeker van.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Stability het volgende:
[..]
een jong blaadje is toch ook lekker? volgens de mannen dan altijd?
Kheb de liveshow niet gezien, stond zand mijn tuin in te scheppenquote:
Jammer ik zie hem nu als een sukkel. Hij had het moeten afkappen, dat zou karakter geweest zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 23:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Toch leuk dat ie ook even liet weten dat hij bij zijn overwegingen ook mee liet spelen dat hij bang was dat "Nederland" hem als een of andere sukkel zou zien als hij de foute beslissing zou nemen.
een paar jaar jonger vind ik minder erg dan een paar jaar ouder hoor !quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Neuh daar ben ik niet zo van, daar word ik onzeker van.
Dat heb ik vorig jaar nog met een jongen van 8 jaar jonger geprobeerd.
Mooi zoquote:
Volgens mij is het de bedoeling dat ze tot aan de daily nog zo weinig mogelijk te weten komen v/d buitenwereld, dus denk het niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
wat ik me afvraag he....zouden diegenen die naar huis moeten, zoals laura nu dan...ook kunnen streamen in het hotel?
Had eigelijk wel verwacht dat ze het niet veel over Laura zoude hebben want ze zijn allemaal te druk met praten over:quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Flow3r het volgende:
nou Mo, ga eens treuren omdat je Laura zo mist![]()
Nog niet, omdat ze naar de vrijdag uitzending gaan (dacht ik).quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
wat ik me afvraag he....zouden diegenen die naar huis moeten, zoals laura nu dan...ook kunnen streamen in het hotel?
O, ik heb liever een paar jaar ouder.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
[..]
een paar jaar jonger vind ik minder erg dan een paar jaar ouder hoor !
Niet verder vertellen, anders heb ik een probleem hier... Ze leest mee...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:
maar streamen is toch niet de buitenwereld? dan ziet ze alleen het huis met de bewoners ,beter dan het nieuws in portugalquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat ze tot aan de daily nog zo weinig mogelijk te weten komen v/d buitenwereld, dus denk het niet.
20 hierzoquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
O, ik heb liever een paar jaar ouder.
Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van de fokkers hier in de COS?
Ik ben gemiddeld 39 en 7 maanden en nog wat dagen...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Oe staat dat al ergens online? Heb dat dus niet echt meegekregen (was van de tuin naar binnen aan het rennen en weer terug de hele avondquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Had eigelijk wel verwacht dat ze het niet veel over Laura zoude hebben want ze zijn allemaal te druk met praten over:
- Sharon heeft het alleen maar over haar vriendinnetje (begrijpelijk)
- Mo over het negatieve wat ze uit Maik's boodschap heeft gehaald (dat hij is uitgegaan ofzo) en daar misschien Laura een heel klein beetje mist omdat ze niemand meer heeft om tegen aan te praten.
- Flip en Jo zijn te blij en kroelerig..
24quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook net af. Ik zie soms reacties waaruit ik opmaak dat die sowieso de 40 gepasseerd zijn, maar ook reacties van 15-jarigen. Erg breed publiek, verklaart wel de soms wat ongenuanceerde discussies :pquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
nee ik wil absoluut niet ouder ! ik ben 14 trouwensquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja, maar dat streamen zal dan waarschijnlijk via internet zijn. Of ze moet daar een satelliet tv hebben geregeld, maar dat denk ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Stability het volgende:
[..]
maar streamen is toch niet de buitenwereld? dan ziet ze alleen het huis met de bewoners ,beter dan het nieuws in portugal
nee dat is niks voor mij, ik heb ze dan liever ouder maar ook geen 10 jaar dat is too much imoquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
[..]
Oh vertel!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Had eigelijk wel verwacht dat ze het niet veel over Laura zoude hebben want ze zijn allemaal te druk met praten over:
- Sharon heeft het alleen maar over haar vriendinnetje (begrijpelijk)
- Mo over het negatieve wat ze uit Maik's boodschap heeft gehaald (dat hij is uitgegaan ofzo) en daar misschien Laura een heel klein beetje mist omdat ze niemand meer heeft om tegen aan te praten.
- Flip en Jo zijn te blij en kroelerig..
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik wil absoluut niet ouder ! ik ben 14 trouwens
ik ben ook 14quote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik wil absoluut niet ouder ! ik ben 14 trouwens
Ik ben 36quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Als wat ik daarin zei was wat ik dacht dat zou gebeuren maar het is niet echt gebeurt komt vast nog wel...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe staat dat al ergens online? Heb dat dus niet echt meegekregen (was van de tuin naar binnen aan het rennen en weer terug de hele avond)
ja een laptoppie bedoel ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja, maar dat streamen zal dan waarschijnlijk via internet zijn. Of ze moet daar een satelliet tv hebben geregeld, maar dat denk ik niet.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
[..]
Ik ben 20!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
10 mndquote:Op donderdag 21 april 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en over een half jaar word ik 24, jij ook?
zullen we een keer samen buiten gaan spelen?quote:
quote:
Dan ben ik de mama en ga ik de baas spelenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
zullen we een keer samen buiten gaan spelen?kheb net nieuwe rolschaatsen gehad van mama
Haar hulpverlener heeft nog een hoop te doen denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Die Mo
Maik zei in het filmpje o.a. dat hij niet kon wachten om haar te zien, hij noemde haar schat, hij zei dat hij van haar houdt.
Maar wát vist ze er uit, dat zinnetje dat hij even lekker een keertje uit gegaan was
Negatief ingesteld die Mo. Wat een kut leven heb ze.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Die Mo
Maik zei in het filmpje o.a. dat hij niet kon wachten om haar te zien, hij noemde haar schat, hij zei dat hij van haar houdt.
Maar wát vist ze er uit, dat zinnetje dat hij even lekker een keertje uit gegaan was
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
zullen we een keer samen buiten gaan spelen?kheb net nieuwe rolschaatsen gehad van mama
quote:
heule grote penislolquote:
Ik zit altijd goed andere nietquote:
ja, ouwe grijze mannetjes vinnik niet zozozozozozo zo leuk eigenlijkquote:
ze worden volgens mij totaal van alles afgesloten tot ze de volgende dag in de daily zitten.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Stability het volgende:
[..]
maar streamen is toch niet de buitenwereld? dan ziet ze alleen het huis met de bewoners ,beter dan het nieuws in portugal
Omdat ze blote piemels zien en dat is bahhhhquote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Ireth het volgende:
Waarom motten ze toch altijd zo gillen onder die douche
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ben ik de mama en ga ik de baas spelen
Maar onder het dekbed kunnen ze er niet van afblijven ...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Omdat ze blote piemels zien en dat is bahhhh
Het begint gewoon nú al! En dit is slechts het topje van de vreselijke ijsberg. Die gozer gaat 't zo slecht krijgen met haar. Jammer, hooor.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Die Mo
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
Staat Jo nu bij gerard en karim onder de douche?
nah dan gaat laura meteen slapen, want ze zal wel moe zijn hequote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ze worden volgens mij totaal van alles afgesloten tot ze de volgende dag in de daily zitten.
Hoorde daar een paar bewoners ook al over praten. Met een begeleider/bodygard in het hotel en vliegtuig etc.
je krijgt toch geen stijve piemel van dat soort vrouwen ????quote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef rico80 het volgende:
Toch wel respect voor Karim hoor.. Wekenlang vrouwloos, en dan toch zo nakend douchen met een paar lichtekooien. Dat is echt controle hebben over jezelf![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef iBenny het volgende:
Hihi... Karim pipi
Alles valt nu op zn plek
Die heeft wat te verbergenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef chufi het volgende:
En Jo komt buurten bij de mannen
En daar komt Flip in zn zwembroek
Wat sneu, dat haar vriend niet eens een keertje uit mag na weken opgesloten te zitten. Dat wordt nog wat al ze terug is.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Die Mo
Ik ben 40 jaar en ben het helemaal met jou eensquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die houdt het nog geen week uit met haar.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef Day het volgende:
[..]
Het begint gewoon nú al! En dit is slechts het topje van de vreselijke ijsberg. Die gozer gaat 't zo slecht krijgen met haar. Jammer, hooor.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Mo; Maik is gewoon hele feesten aan het doorhalen, hij moet gewoon thuiszitten en wachten op mij
hij is zelf nou ook niet bepaald een 'catch'quote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef Day het volgende:
[..]
Het begint gewoon nú al! En dit is slechts het topje van de vreselijke ijsberg. Die gozer gaat 't zo slecht krijgen met haar. Jammer, hooor.
echt he .... uuurghhhh zo snel mogelijk dumpen die handelquote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Die Mo
Als na maanden de hormonen overhand nemen gaat appeltaart zelfs geil lijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
je krijgt toch geen stijve piemel van dat soort vrouwen ????
Ik snap dat heel goed, dat heb ik zelf ook al vaak genoeg uitgesproken.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet helemaal precies dat de bewoners juist getriggerd worden op hun zwakke plakken. Je kan wel verstoppertje willen spelen maar onder zo'n vergrootglas is het moeilijk niet op te vallen. Ik hoor alleen maar verhalen maar de echte Karim zie je nu. Slaafs, volgzaam en blijvend in het kader wat door de redactie voor hem geschapen is. Voor mij oersaai. Hij heeft mazzel dat ie aan de kant van Gerard staat en daarom wordt het hem 'vergeven' door de 'fans'.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Mo; Maik is gewoon hele feesten aan het doorhalen, hij moet gewoon thuiszitten en wachten op mij
weer wat geleerd op m'n oude dag, vanaf nu ga ik toch anders naar appeltaarten kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als na maanden de hormonen overhand nemen gaat appeltaart zelfs geil lijken
hij was in ieder geval niet genomineerd...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef ABundy het volgende:
Iemand Stefke nog gezien recentelijk? Volgens mij is hij het huis uitgevlucht!
Er zijn mensen in het leven die leven voor de negativiteit (en niet zonder kunnen) en andere die leven voor de mooie momenten in het leven (en die genieten daar weer van).quote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef Niki.P het volgende:
Jo weet ook echt alles negatief te maken...
Je gedraagt je vaak zo oud als je je op dat moment voelt.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben 40 jaar en ben het helemaal met jou eens![]()
Hoe leuk je het ook kan hebben met een jonger persoon, met stappen word er toch raar naar gekeken dan daarbij heeft hij sjans met zijn leeftijdgenoten en daar kan ik toch niet meer aan tippen dat maakt mij onzeker terwijl ik niet mag klagen over mijn uiterlijk en hij dat zeer zeker aan mij liet blijken.
Voor de duidelijkheid, das uit een film, American Pie. Voordat ik ineens te boek sta als die kerel die een appeltaart ontmaagd hadquote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
weer wat geleerd op m'n oude dag, vanaf nu ga ik toch anders naar appeltaarten kijken
ja indd..ik heb ook een motto : positive thinking ! en echt...dat helptquote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Er zijn mensen in het leven die leven voor de negativiteit (en niet zonder kunnen) en andere die leven voor de mooie momenten in het leven (en die genieten daar weer van).
Mo draait alles wat positief is nog naar negatief om.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef Niki.P het volgende:
Jo weet ook echt alles negatief te maken...
ja dat zou ik ook zijn...hij kan nu gewoon lekker slapen zonder dat blok aan zn beenquote:
Hij snapt heus wel dat hij gebruikt wordt voor dat liefdesspel. En het wordt je opgedrongen, tjah....quote:
Nou, ik kan me wel voorstellen dat bepaalde meiden hem leuk vinden, hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
hij is zelf nou ook niet bepaald een 'catch'
Twee vrouwen voor joker gezet.. Hulde, maar je ze kozen er zelf voorquote:
ben je ook millionair?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heerlijk he, ik herken mezelf soms in hem
Ook bij vrouwen hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Bij alle mannen komt het 'kleine kind' nog weleens naar boven
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef Verity het volgende:
[..]
tja op elk potje past een deksel... maar als ze goed hebben gekeken en luisteren hoe hij nog op 'sterrenjacht' wil... weet niet hoor...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik kan me wel voorstellen dat bepaalde meiden hem leuk vinden, hoor.
Wel raar dat Hummie deze date erin gooide, want ze weet van BB5 dat het opdringen van een date geen zin heeft.quote:
Gedwongen worden voor date en nog moeten kiezen en ook nog slapen met degene vindt ik niet voor joker zetten. Respect voor zijn keuzequote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee vrouwen voor joker gezet.. Hulde, maar je ze kozen er zelf voor
Klopt en bij vrouwen zal dat wel net zo zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Was dat niet in 6?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel raar dat Hummie deze date erin gooide, want ze weet van BB5 dat het opdringen van een date geen zin heeft.
Jij bofkontquote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je gedraagt je vaak zo oud als je je op dat moment voelt.
Soms een klote dag en voel je jaren ouder en veel happy dagen en voel je je jonger.
Ik val gewoon op wat ouder en bevalt me prima al 15 jaar
Ticket aan Alphons vragen die heb er vele ingekocht...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:39 schreef evaxsis het volgende:
Hoor Segredo nu weer blaffen, ik vind dit nou zo zielig
jij bent toch nog hartstikke jong!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt en bij vrouwen zal dat wel net zo zijn. Vind het wel leuk om te zien, ook wel enige herkenning
Was die boxer niet van Maik?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo slaapt nu zelfs in de boxer en het t-shirt van flip
Dat dusquote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt en bij vrouwen zal dat wel net zo zijn. Vind het wel leuk om te zien, ook wel enige herkenning
Gerard IS een klein kind, zou me niks verbazen dat die pegels meer door zijn vrouw ingebracht zijnquote:
Lekker fris dan, lijkt me niet dat jo die aantrekt.quote:
Yep, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
sssst. Je zou het niet verder verklappenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent toch nog hartstikke jong!!!
Jo heeft een micro-piemel, aldus haarzelf. en ze wil nu haar koffers met kleding en make-up.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo slaapt nu zelfs in de boxer en het t-shirt van flip
nee, verdient met huizen, pandjes en winkelpanden...zn vrouw is notaris.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Gerard IS een klein kind, zou me niks verbazen dat die pegels meer door zijn vrouw ingebracht zijn
Zuur mokkelquote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Gerard IS een klein kind, zou me niks verbazen dat die pegels meer door zijn vrouw ingebracht zijn
Volgens mij het Segredo nu weer straf omdat hij binnen zijn behoeftes heeft gedaanquote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit seggie alweer in de bench?
Wat is dat voor flauwekul, als iedereen nog wakker is?
nou ja.. vergeleken met mij zijn er heel veel jong hierquote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
sssst. Je zou het niet verder verklappen
20 zijn is awesome!!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
sssst. Je zou het niet verder verklappen
ja arme seg, zijn bench is zijn slaapplek en strafplek, en dan ook nog tegen heb schreeuwen, heb echt medelijdenquote:
heeft Mo op moeten peppen, daar word je moe vanquote:Op donderdag 21 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Wat is er met Flip? Had 'm wel vrolijker verwacht nu Jo terug is.
Jo negeert hem zo'n beetje hij zat de hele tijd te hinten om te kroelen...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Sharon dat is haar stem.quote:
Jo negeert m zo'n beetje. Flip is immers al "in the pocket", dus is ze nu aan t inlikken bij sharon en gerard..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Dit is geen normaal gedrag hoor, ben je opgevoed door Sharonquote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zuur mokkel![]()
Ga maar weer af en naar SC
Net als Mo al weer bang voor volgende nominatie.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is geen normaal gedrag hoor, ben je opgevoed door Sharon
O je had gelijk! dat was wel 5! Ik dacht dat je dat van Milicia (ofzo) en Jeroen bedoelde (hoe wel dat op het aller laats wel werkte)quote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In 5 toch? Of ben ik de tel kwijt, Was met Chantal en ik zat ook bij de laatste 3
met haar ogen of met haar botox-tieten ?quote:
hmmm grappig dat ze het daar over hadden.. er speelt dus meer tussen die 3. Of zie ik ze nu vliegen?quote:
quote:
uitslag zwangerschapstest!!quote:
Ohhh ja dat lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ticket aan Alphons vragen die heb er vele ingekocht...
Gaan we samen een knuffel geven aan Gerard en nemen we Segredo mee terug
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef rico80 het volgende:
[..]
Jo negeert m zo'n beetje. Flip is immers al "in the pocket", dus is ze nu aan t inlikken bij sharon en gerard..
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kga op bed, ben bekaf.![]()
Maar stiekum nog wel ff ziggo 24/7 kanaal kijken, mits ze die cam op de bazen houden that is..
Trusse stre-amers
oh dat had ik gemist! dagje werken en je loopt zoveel info achterquote:
Niets. Eerst waren daar die eieren, maar toch wij dat na 1 dag al wisten, werd het de disco. En wij de discodansers. Kleuterklasje daarzo :/quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
Disco en eieren ... wat is het verschil ?
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar stiekum nog wel ff ziggo 24/7 kanaal kijken, mits ze die cam op de bazen houden that is..
Trusse stre-amers
Truste Urbquote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trusse stre-amers
hij is flieftquote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef Verity het volgende:
Karim: Laura heeft veel geduld en is ontzettend lief.
Is er niet ze dachten dat iedereen Eieren wel door zou hebben bij nu dus wisselde ze het met Disco nu gebruiken ze het gewoon allebei..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
Disco en eieren ... wat is het verschil ?
Nou die 2e kunnen ze schrappen, dat bericht haalt de ochtend niet whahaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)huis__.html?sn=prive
http://www.telegraaf.nl/p(...)amer__.html?sn=prive
gerard zegt net wel elke ochtend eieren maar niet elke dag disco???quote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niets. Eerst waren daar die eieren, maar toch wij dat na 1 dag al wisten, werd het de disco. En wij de discodansers. Kleuterklasje daarzo :/
Dank je wel Flashbox.quote:
Joanna heeft het ook wel eens over de stem en de baas van de stem. Misschien is eieren de stem en disco de baas van de stem ofzo. Hoe dan ook, boeiend. Dat er flink gestuurd wordt is wel duidelijk en of dat nou door een doos eieren of een afro op rolschaatsen is maakt dan niet meer uit toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
gerard zegt net wel elke ochtend eieren maar niet elke dag disco???
precies. Wij begrijpen het/elkaarquote:
Denk zelf de eieren de stem en disco hummiequote:Op donderdag 21 april 2011 23:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Joanna heeft het ook wel eens over de stem en de baas van de stem. Misschien is eieren de stem en disco de baas van de stem ofzo. Hoe dan ook, boeiend. Dat er flink gestuurd wordt is wel duidelijk en of dat nou door een doos eieren of een afro op rolschaatsen is maakt dan niet meer uit toch?
Ik dacht altijd dat eieren de regie/mensen die medewerkers die met ze praten in de kvdwquote:Op donderdag 21 april 2011 23:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Joanna heeft het ook wel eens over de stem en de baas van de stem. Misschien is eieren de stem en disco de baas van de stem ofzo. Hoe dan ook, boeiend. Dat er flink gestuurd wordt is wel duidelijk en of dat nou door een doos eieren of een afro op rolschaatsen is maakt dan niet meer uit toch?
Doen we toch altijd!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
Jo weet nog niet precies hoe ze met de situatie om moet gaan?
[..]
precies. Wij begrijpen het/elkaar
Dan begrijp ik ook ineens die "discodansers" van Alex.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk zelf de eieren de stem en disco hummie
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef just me het volgende:
* just me gaat tandenpoetsen en slapen!
bedankt allemaal
slaap lekker ,tot morgenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef just me het volgende:
bedankt allemaal
Trustequote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trusse stre-amers
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef just me het volgende:
bedankt allemaal
Van wie precies wist ie nietquote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
Iemand de spreuk van karim mee gekregen net.
Gerard wilde die nog een keer horen omdat het op ziojn lijf geschreven zou zijn .
Trustequote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef just me het volgende:
bedankt allemaal
Maar die hotelkamer in Parijs was wel goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Vultarian het volgende:
nee Karim, jimi hendrix is gestikt in zijn eigen kots, jim morrison is nog steeds onbekende doodsoorzaak
En wat is daar erg aan ?quote:
bijna, was geen hotel, maar een gehuurde woningquote:Op donderdag 21 april 2011 23:53 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Maar die hotelkamer in Parijs was wel goed.
Oke, u bent een kenner.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bijna, was geen hotel, maar een gehuurde woning
Ik dacht dat ie gewoon een hartaanval had gehad van een OD ofzo. Hij woonde in Parijs, maar niet in een hotel toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bijna, was geen hotel, maar een gehuurde woning
van mij dus ookquote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oke, u bent een kenner.
Is iig wel een van mijn favo bands.
Ik ben voornamelijk benieuwd hoe hij het opgelost heeft. Iedereen zal Karim nu wel weer geweldig vinden. Maar ik vind dat hij zich lang heeft laten playen door de redactie. Na de uitzending van gisteravond vond eigenlijk iedereen het hele dating gebeuren al ronduit belachelijk. Ik blijf hem te meegaand vinden en slechts een pionnetje van Gerard.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik snap dat heel goed, dat heb ik zelf ook al vaak genoeg uitgesproken.
Met name over Mo & Maik die echt letterlijk en figuurlijk hard en vaak genaaid zijn in het programma.![]()
Maar juist daarom waardeer ik Gerard, en in iets mindere mate Karim & Sharon zoveel. Ze laten zich niet makkelijk fucken, maar toch proberen ze zoveel mogelijk zichzelf blijven zonder nep gedoe en ook nog eens boeiend blijven om naar te kijken.
Je hebt uiteraard wel gelijk dat Sharon en Karim aan Gerard een goeie hebben omdat hij de hele poppenkast allang doorheeft. Gerard zelf zal wellicht ook wel heel veen aan Eric & Syl gehad hebben, maar daar zie ik niks slechts in, da's alleen maar slim.![]()
Ondertussen is Karim terug, binnen het kader zoals je zegt maar het kon erger, de meeste kijkers waren er al van uitgegaan dat hij bij die troela in bed zou kruipen.![]()
Het is voor ons makkelijk praten maar het zal echt niet makkelijk voor de bewoners zijn om zichzelf te blijven, maar zich toch niet te laten naaien.
ik net ook ff last van gehadquote:
Geen drank, hoezo ?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Niki.P het volgende:
Hebben ze wijn gekregen of drinkt Geer gewoon cola?
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
SST faalde dus weer met tellen, Peggy en Karim hadden twee overeenkomsten en niet één zoals Renate zei
Colaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Niki.P het volgende:
Hebben ze wijn gekregen of drinkt Geer gewoon cola?
Wanneer faalt SST nietquote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
SST faalde dus weer met tellen, Peggy en Karim hadden twee overeenkomsten en niet één zoals Renate zei
Ze hadden net wel een klein douch moment..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef Verity het volgende:
[..]
ColaAls ze wijn hadden gekregen, lagen ze niet in bed
Daar ga ik in mee. Ik mocht hem wel maar tegen dat daten had hij nee moeten zeggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk benieuwd hoe hij het opgelost heeft. Iedereen zal Karim nu wel weer geweldig vinden. Maar ik vind dat hij zich lang heeft laten playen door de redactie. Na de uitzending van gisteravond vond eigenlijk iedereen het hele dating gebeuren al ronduit belachelijk. Ik blijf hem te meegaand vinden en slechts een pionnetje van Gerard.
Echt he haha het is echt uitzitten nuquote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wanneer faalt SST niet![]()
Ben Zo blij als dit afgelopen is
Nope, Mo en Sharon liggen ook op dezelfde slaapkamer.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef iBenny het volgende:
Hebben Flip en Jo vannacht weer de kamer voor henzelf?
true true... komt denk ik ook vooral voort uit opluchting dat Karim weer terug is.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hadden net wel een klein douch moment..
Over deuren en Doors.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef Stability het volgende:
gerard en karim kletsen over deuren die dicht moeten, dat deuren daar voor zijn enzo...hahahaha
Komt je antwoordquote:Op donderdag 21 april 2011 23:58 schreef Niki.P het volgende:
Wou horen wat Karim ging zeggen, komt Sharon binnen...
waar ze het ook over hebben, tis gewoon leuk om ze samen te horen praten...meestal is het onzin maar ze blijven er zo serieus bij, en dat vind ik nou juist zo leukquote:
wel tof... zo spontaanquote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hadden net wel een klein douch moment..
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:58 schreef Niki.P het volgende:
Wou horen wat Karim ging zeggen, komt Sharon binnen...
Nogmaals, heb je de laatste 5 minuten wel gezien :pquote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef akveor het volgende:
Karim heeft in het midden gelaten of ie wel eens was vreemd gegaan... verbaast me weer niks.
Zeg gewoon dat het je geen reet aangaat.
Ziet erna uit dat ze blijft. Opvallend is dat Karim en Geer niet verder praten.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef Stability het volgende:
[..]
ga weg sharon, of je bent mn volgende slachtoffer !!!
Hij zei het net eerlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef akveor het volgende:
Karim heeft in het midden gelaten of ie wel eens was vreemd gegaan... verbaast me weer niks.
Zeg gewoon dat het je geen reet aangaat.
Heb je nog geen beslissing genomen wie Laura opvolgt..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef Stability het volgende:
[..]
ga weg sharon, of je bent mn volgende slachtoffer !!!
ja kvond het net zo leuk ...met sharon erbij vind ik er nix meer aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Ziet erna uit dat ze blijft. Opvallend is dat Karim en Geer niet verder praten.
2 uren te laatquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nogmaals, heb je de laatste 5 minuten wel gezien :p
Dat zit ie net uit de doeken te doen
sharon , mo, jo, flip.....die dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb je nog geen beslissing genomen wie Laura opvolgt..
Was een uurtje geleden ook al zo dat Akveor een minuut of 10 achter liep. Denk dat ie een heeeeele trage stream heeft :pquote:
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:01 schreef Coos het volgende:
Was even elders maar Karim heeft dus die muts alsnog afgewezen?
Twee mutsen richting Nederland waar iedereen kijktquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:01 schreef Coos het volgende:
Was even elders maar Karim heeft dus die muts alsnog afgewezen?
Mooi!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:02 schreef akveor het volgende:
Gerard denkt dat ze met z'n drieën naar de finale gaan: Gerard, Karim en Sharon.Joanna
Wat mij betreft Mo!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb je nog geen beslissing genomen wie Laura opvolgt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |