Toch leuk dat ie ook even liet weten dat hij bij zijn overwegingen ook mee liet spelen dat hij bang was dat "Nederland" hem als een of andere sukkel zou zien als hij de foute beslissing zou nemen.quote:
Bianca wilde blijkbaar ook niet meer. Ze wilde al weg en blijkbaar heeft ze meer oog voor een medewerker als ik Karim zo hoordequote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Soury het volgende:
Wat een bull shit dit !!! Arme Karim me neus... Twee meiden voor lul zetten letterlijk en figuurlijk
lol, mo vrolijk = niet goedquote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Flow3r het volgende:
nou Mo, ga eens treuren omdat je Laura zo mist![]()
Neuh daar ben ik niet zo van, daar word ik onzeker van.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Stability het volgende:
[..]
een jong blaadje is toch ook lekker? volgens de mannen dan altijd?
Kheb de liveshow niet gezien, stond zand mijn tuin in te scheppenquote:
Jammer ik zie hem nu als een sukkel. Hij had het moeten afkappen, dat zou karakter geweest zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 23:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Toch leuk dat ie ook even liet weten dat hij bij zijn overwegingen ook mee liet spelen dat hij bang was dat "Nederland" hem als een of andere sukkel zou zien als hij de foute beslissing zou nemen.
een paar jaar jonger vind ik minder erg dan een paar jaar ouder hoor !quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Neuh daar ben ik niet zo van, daar word ik onzeker van.
Dat heb ik vorig jaar nog met een jongen van 8 jaar jonger geprobeerd.
Mooi zoquote:
Volgens mij is het de bedoeling dat ze tot aan de daily nog zo weinig mogelijk te weten komen v/d buitenwereld, dus denk het niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
wat ik me afvraag he....zouden diegenen die naar huis moeten, zoals laura nu dan...ook kunnen streamen in het hotel?
Had eigelijk wel verwacht dat ze het niet veel over Laura zoude hebben want ze zijn allemaal te druk met praten over:quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Flow3r het volgende:
nou Mo, ga eens treuren omdat je Laura zo mist![]()
Nog niet, omdat ze naar de vrijdag uitzending gaan (dacht ik).quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
wat ik me afvraag he....zouden diegenen die naar huis moeten, zoals laura nu dan...ook kunnen streamen in het hotel?
O, ik heb liever een paar jaar ouder.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
[..]
een paar jaar jonger vind ik minder erg dan een paar jaar ouder hoor !
Niet verder vertellen, anders heb ik een probleem hier... Ze leest mee...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:
maar streamen is toch niet de buitenwereld? dan ziet ze alleen het huis met de bewoners ,beter dan het nieuws in portugalquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat ze tot aan de daily nog zo weinig mogelijk te weten komen v/d buitenwereld, dus denk het niet.
20 hierzoquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
O, ik heb liever een paar jaar ouder.
Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van de fokkers hier in de COS?
Ik ben gemiddeld 39 en 7 maanden en nog wat dagen...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Oe staat dat al ergens online? Heb dat dus niet echt meegekregen (was van de tuin naar binnen aan het rennen en weer terug de hele avondquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Had eigelijk wel verwacht dat ze het niet veel over Laura zoude hebben want ze zijn allemaal te druk met praten over:
- Sharon heeft het alleen maar over haar vriendinnetje (begrijpelijk)
- Mo over het negatieve wat ze uit Maik's boodschap heeft gehaald (dat hij is uitgegaan ofzo) en daar misschien Laura een heel klein beetje mist omdat ze niemand meer heeft om tegen aan te praten.
- Flip en Jo zijn te blij en kroelerig..
24quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook net af. Ik zie soms reacties waaruit ik opmaak dat die sowieso de 40 gepasseerd zijn, maar ook reacties van 15-jarigen. Erg breed publiek, verklaart wel de soms wat ongenuanceerde discussies :pquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
nee ik wil absoluut niet ouder ! ik ben 14 trouwensquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja, maar dat streamen zal dan waarschijnlijk via internet zijn. Of ze moet daar een satelliet tv hebben geregeld, maar dat denk ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Stability het volgende:
[..]
maar streamen is toch niet de buitenwereld? dan ziet ze alleen het huis met de bewoners ,beter dan het nieuws in portugal
nee dat is niks voor mij, ik heb ze dan liever ouder maar ook geen 10 jaar dat is too much imoquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
[..]
Oh vertel!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Had eigelijk wel verwacht dat ze het niet veel over Laura zoude hebben want ze zijn allemaal te druk met praten over:
- Sharon heeft het alleen maar over haar vriendinnetje (begrijpelijk)
- Mo over het negatieve wat ze uit Maik's boodschap heeft gehaald (dat hij is uitgegaan ofzo) en daar misschien Laura een heel klein beetje mist omdat ze niemand meer heeft om tegen aan te praten.
- Flip en Jo zijn te blij en kroelerig..
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik wil absoluut niet ouder ! ik ben 14 trouwens
ik ben ook 14quote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik wil absoluut niet ouder ! ik ben 14 trouwens
Ik ben 36quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Als wat ik daarin zei was wat ik dacht dat zou gebeuren maar het is niet echt gebeurt komt vast nog wel...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe staat dat al ergens online? Heb dat dus niet echt meegekregen (was van de tuin naar binnen aan het rennen en weer terug de hele avond)
ja een laptoppie bedoel ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja, maar dat streamen zal dan waarschijnlijk via internet zijn. Of ze moet daar een satelliet tv hebben geregeld, maar dat denk ik niet.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
[..]
Ik ben 20!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
10 mndquote:Op donderdag 21 april 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en over een half jaar word ik 24, jij ook?
zullen we een keer samen buiten gaan spelen?quote:
quote:
Dan ben ik de mama en ga ik de baas spelenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
zullen we een keer samen buiten gaan spelen?kheb net nieuwe rolschaatsen gehad van mama
Haar hulpverlener heeft nog een hoop te doen denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Die Mo
Maik zei in het filmpje o.a. dat hij niet kon wachten om haar te zien, hij noemde haar schat, hij zei dat hij van haar houdt.
Maar wát vist ze er uit, dat zinnetje dat hij even lekker een keertje uit gegaan was
Negatief ingesteld die Mo. Wat een kut leven heb ze.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Die Mo
Maik zei in het filmpje o.a. dat hij niet kon wachten om haar te zien, hij noemde haar schat, hij zei dat hij van haar houdt.
Maar wát vist ze er uit, dat zinnetje dat hij even lekker een keertje uit gegaan was
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
zullen we een keer samen buiten gaan spelen?kheb net nieuwe rolschaatsen gehad van mama
quote:
heule grote penislolquote:
Ik zit altijd goed andere nietquote:
ja, ouwe grijze mannetjes vinnik niet zozozozozozo zo leuk eigenlijkquote:
ze worden volgens mij totaal van alles afgesloten tot ze de volgende dag in de daily zitten.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Stability het volgende:
[..]
maar streamen is toch niet de buitenwereld? dan ziet ze alleen het huis met de bewoners ,beter dan het nieuws in portugal
Omdat ze blote piemels zien en dat is bahhhhquote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Ireth het volgende:
Waarom motten ze toch altijd zo gillen onder die douche
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ben ik de mama en ga ik de baas spelen
Maar onder het dekbed kunnen ze er niet van afblijven ...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Omdat ze blote piemels zien en dat is bahhhh
Het begint gewoon nú al! En dit is slechts het topje van de vreselijke ijsberg. Die gozer gaat 't zo slecht krijgen met haar. Jammer, hooor.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Die Mo
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
Staat Jo nu bij gerard en karim onder de douche?
nah dan gaat laura meteen slapen, want ze zal wel moe zijn hequote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ze worden volgens mij totaal van alles afgesloten tot ze de volgende dag in de daily zitten.
Hoorde daar een paar bewoners ook al over praten. Met een begeleider/bodygard in het hotel en vliegtuig etc.
je krijgt toch geen stijve piemel van dat soort vrouwen ????quote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef rico80 het volgende:
Toch wel respect voor Karim hoor.. Wekenlang vrouwloos, en dan toch zo nakend douchen met een paar lichtekooien. Dat is echt controle hebben over jezelf![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef iBenny het volgende:
Hihi... Karim pipi
Alles valt nu op zn plek
Die heeft wat te verbergenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef chufi het volgende:
En Jo komt buurten bij de mannen
En daar komt Flip in zn zwembroek
Wat sneu, dat haar vriend niet eens een keertje uit mag na weken opgesloten te zitten. Dat wordt nog wat al ze terug is.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Die Mo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |