ja maar ik geef haar wel na, wat voor hekel ik ook aan haar heb, ze doet wel de kutklusjes altijd, gerard ook trouwens. en mo ,flip en sharon niet...ja sharon kookt, ok.....maar schoonmaken of opruimen doet jo meestal alleenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb de afgelopen weken zo'n, nou ik zou het bijna haat gaan noemen, opgebouwd over Joanna dat het mij niet gek genoeg kan met narigheid voor haar eerlijk gezegd
Zeker op zondag!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja owee als iemand mee wil helpen met schoonmaken hoor
Ja, op zondag ja, vlak voor de nominaties.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar ik geef haar wel na, wat voor hekel ik ook aan haar heb, ze doet wel de kutklusjes altijd, gerard ook trouwens. en mo ,flip en sharon niet...ja sharon kookt, ok.....maar schoonmaken of opruimen doet jo meestal alleen
Waarom dacht je dat ik in vorige topic al vroeg of ik mocht openen?quote:
fixedquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is Monique sharon een schreeuwlelijk
hahahaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja, op zondag ja, vlak voor de nominaties.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik in vorige topic al vroeg of ik mocht openen?
OP is weer aangepast, ook de kluisstanden.
Jo maakt bijna iedere zaterdag schoon - ze doet het niet spontaan wanneer ze denkt dat ze zwak in het spel staat.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja, op zondag ja, vlak voor de nominaties.
[..]
Zeker, met wat / hoe is hij dat geworden?!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
onvoorstelbaar eigenlijk he , dat geer voor zn 40ste al selfmade millionair is?
Ik heb t idee dat je óf voor je veertigste miljonair bent, óf nooit.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
Ik zal het nog 1 keer proberen dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Guinness dit keer.
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die een freerollen... en dat heeft de redactie ook goed gezien. Karim zou blij moeten zijn met de toegeworpen verhaallijn. Maar ook deze zal ie ondergaan, slaafs, volgzaam, super positief en oeverloos saai. Wees een kerel en sta achter je principes en je gevoel ipv je als een deurmat te alten gebruiken.
Idd. Enigste wat dat mens interesseert is Maik, sex en nominaties.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Mita het volgende:
Dit interesseerd Mo helemaal niks, wat Geer nu zegt
winkelpanden en huizen verkopen/verhurenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zeker, met wat / hoe is hij dat geworden?!
[..]
En limburgse vlaai, carnaval en zuipenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd. Enigste wat dat mens interesseert is Maik, sex en nominaties.
ik word het dus nooitquote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat je óf voor je veertigste miljonair bent, óf nooit.
Negeer modus is soms zo fijn, dus nu een rondje om gaat!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik zal het nog 1 keer proberen dan.
Je kijkt echt selectief, en dat mag en om daar je mening te baseren is ook best.
Maar om dit hier dag in dag uit hier te verkondigen alsof het harde feiten zijn word een beetje vermoeiend.![]()
Dus ik zal er hierna maar weer proberen omheen te lezen.![]()
Karim is (te) lief da's waar, maar ik stoor me hier totaal niet aan, ik hoef geen DGK praktijken. Daarbij komt nog dat ze behoorlijk gemindfucked worden dus geen idee hebben wat consequenties kunnen zijn.
Toch heeft hij imo al heel wat meer teweeg gebracht dan veel mensen denken.
Zo heeft bv mede door zijn aanvallen Servio opgegeven en ging in Laura-modus, en het was Karim die Joanna aan het huilen maakte door haar recht in haar gezicht de waarheid te zeggen over het effect op de groep van haar gedoe met d'r ex. Hoewel Gerard uiteraard de schuld kreeg.
En breek me de bek niet open over de (volgens jou saai ) gesprekken tussen Gerard & Karim want deze worden door zeer veel kijkers erg gewaardeerd.
Nee, Flip en Laura.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgens mij had Mo ook Gerard genoemd.
Voor de crisis dan in elk gevalquote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Stability het volgende:
[..]
winkelpanden en huizen verkopen/verhuren
en ook nog eens 2 keer is blijven zitten en als ik het goed heb geen diploma toen .... ik kijk nu naar mijn ontzettende lastige puber en denk mwah! het kan nog alle kanten opquote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
+1quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik zal het nog 1 keer proberen dan.
Je kijkt echt selectief, en dat mag en om daar je mening te baseren is ook best.
Maar om dit hier dag in dag uit hier te verkondigen alsof het harde feiten zijn word een beetje vermoeiend.![]()
Dus ik zal er hierna maar weer proberen omheen te lezen.![]()
Karim is (te) lief da's waar, maar ik stoor me hier totaal niet aan, ik hoef geen DGK praktijken. Daarbij komt nog dat ze behoorlijk gemindfucked worden dus geen idee hebben wat consequenties kunnen zijn.
Toch heeft hij imo al heel wat meer teweeg gebracht dan veel mensen denken.
Zo heeft bv mede door zijn aanvallen Servio opgegeven en ging in Laura-modus, en het was Karim die Joanna aan het huilen maakte door haar recht in haar gezicht de waarheid te zeggen over het effect op de groep van haar gedoe met d'r ex. Hoewel Gerard uiteraard de schuld kreeg.
En breek me de bek niet open over de (volgens jou saai ) gesprekken tussen Gerard & Karim want deze worden door zeer veel kijkers erg gewaardeerd.
http://www.secretstory.nl/videos/1602/Monique+nomineertquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgens mij had Mo ook Gerard genoemd.
ja hij renteniert nu, hij had het eens over dat hij nu 8000 euro rente per maand krijgt plus alle huur van zn huurpandenquote:
Daarna is ze even goed toegesproken door Herr Flip he! Dus vandaarquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/videos/1602/Monique+nomineert
2de was Philip, daarmee wil ze naar de finale, terwijl ze hem eerder genomineerd heeft
Hij moest kiezen uit de 1e 4 die weggestemd zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat hij niet Alex zei!
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Starlie het volgende:
Gerard is wel een soort van sexy eigenlijk!
ze voelt wel aan dat ze niks bij Geer en karim zal bereiken, nu gaat ze zich inslijmen bij Jo en Philip, maar ik mag toch hopen dat Jo Sharon liever zietquote:
ze zijn moe kokkie, van de hele dag "tv-maken", dat snap je toch welquote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
gaat dat volk alweer naar bed
tis goffer 2200 uur
Jo zei net: Mo en ik zijn uit elkaar gegroeid, dankzij de week van de angst.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze voelt wel aan dat ze niks bij Geer en karim zal bereiken, nu gaat ze zich inslijmen bij Jo en Philip, maar ik mag toch hopen dat Jo Sharon liever ziet
O oke dan snap ik hem..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hij moest kiezen uit de 1e 4 die weggestemd zijn.
Ik ben nog steeds voor, voor het idee om Guido en Aafke weer terug in het huis te nemenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig om Guido een weekend (zonder SLS) terug te hebben in het huis
en hopelijk blijft dat zoquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Roguee het volgende:
[..]
Jo zei net: Mo en ik zijn uit elkaar gegroeid, dankzij de week van de angst.
oh is het datquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze zijn moe kokkie, van de hele dag "tv-maken", dat snap je toch wel![]()
en ze kunnen natuurlijk niet met wallen tot op hun knieën op TV, daarom vroeg het bedje in
die zijn zeker aan elkaar gewaagd en leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Verity het volgende:
Geer en Jo zijn vandaag vaak in gesprek met elkaar
Dan word het nog leuker! Guido is grappig samen met Gerard en Karim. En Aafke is een echte partyanimal!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor, voor het idee om Guido en Aafke weer terug in het huis te nemen
Ik ben het met je eens.... OT: heb me acc niet eens stop gezet ^^quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Dakotamu het volgende:
ik zit me af te vragen hoe ik dit al zo lang aan het kijken ben lol, kan beter weer gaan WoW-en
En het is misselijk makend. Wat een dom gelulquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Verity het volgende:
Geer en Jo zijn vandaag vaak in gesprek met elkaar
Guidooooo is niksquote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dan word het nog leuker! Guido is grappig samen met Gerard en Karim. En Aafke is een echte partyanimal!
Ja leuk!!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor, voor het idee om Guido en Aafke weer terug in het huis te nemen
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef ToughLove het volgende:
Gerard zegt net dat hij en Joanna veel op elkaar lijken. Fokkers, steek die maar in je zak
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
jo zal wel azen op een goedkoop huisje van geer
hondenhok voor haar en haar budhaquote:
dont jinx itquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef rico80 het volgende:
En niet eens een SL.. Nou nou, het kan niet op!
We mogen mee op het zinkende schipquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef rico80 het volgende:
En niet eens een SL.. Nou nou, het kan niet op!
Heeft hij al eerder gezegd en daarom botsten ze zo, maar dit betekend niet dat ze 2 psies dezelfde personen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef ToughLove het volgende:
Gerard zegt net dat hij en Joanna veel op elkaar lijken. Fokkers, steek die maar in je zak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |