Is ook zo en daarom is hij er misschien niet echt mee bezig. Maar blijf erbij, ik vind Bianca een raar mens.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, Karim's keuze begreep ik juist wel. Ze is minder mooi en spontaan dan Peggy, maar past qua levensstijl en denkwijze wel beter bij Karim, vind ik.
Maar hey, hij zoekt helemaal geen partner, dus eigenlijk is dit helemaal niet belangrijk. Vind wel dat ze 't hem door z'n strot douwen, hoor.
ik snap niet dat hij niet gewoon weigert..je gaat toch niet verplicht met een hork slapen?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Lauzer het volgende:
Karim heeft ook echt zin om te gaan, blijft zo lang mogelijk weg uit die kamer
nog een poging wagen en liqrich vragen het aan te passen ?quote:
Denk dat het niet gezien is. Volgend topic?quote:
Om Geer ze ass te savenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
[..]
ik snap niet dat hij niet gewoon weigert..je gaat toch niet verplicht met een hork slapen?
Vind haar ook niet zo 'helder' overkomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik vond die bianca dus maar een eng mens , dominant type , beetje popi doen in het huis , lijkt mij iemand die ineens kan flippen en wat je dan ziet is niet mooi !
Wat werd er nou net gezegd ? Moeilijk he even lezenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Day het volgende:
[..]
Doe maar, LS!![]()
Even wachten op LS, mensen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |