Is ook zo en daarom is hij er misschien niet echt mee bezig. Maar blijf erbij, ik vind Bianca een raar mens.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, Karim's keuze begreep ik juist wel. Ze is minder mooi en spontaan dan Peggy, maar past qua levensstijl en denkwijze wel beter bij Karim, vind ik.
Maar hey, hij zoekt helemaal geen partner, dus eigenlijk is dit helemaal niet belangrijk. Vind wel dat ze 't hem door z'n strot douwen, hoor.
ik snap niet dat hij niet gewoon weigert..je gaat toch niet verplicht met een hork slapen?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Lauzer het volgende:
Karim heeft ook echt zin om te gaan, blijft zo lang mogelijk weg uit die kamer
nog een poging wagen en liqrich vragen het aan te passen ?quote:
Denk dat het niet gezien is. Volgend topic?quote:
Om Geer ze ass te savenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
[..]
ik snap niet dat hij niet gewoon weigert..je gaat toch niet verplicht met een hork slapen?
Vind haar ook niet zo 'helder' overkomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik vond die bianca dus maar een eng mens , dominant type , beetje popi doen in het huis , lijkt mij iemand die ineens kan flippen en wat je dan ziet is niet mooi !
Wat werd er nou net gezegd ? Moeilijk he even lezenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Day het volgende:
[..]
Doe maar, LS!![]()
Even wachten op LS, mensen!!
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Flow3r het volgende:
effe denken, bij wie zou Mo nu gaan slijmen? Ik wed Geer
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
Gerard: 'Trek een trainingsbroek aan. Daarmee maak je een statement dat je geen seks wilt'![]()
hij kan ook zeggen nomineer me maar ik doe ut nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Roguee het volgende:
Arme arme karim, dit gaat zo tegen zijn natuur in volgens mij.
LOL ja niet helder iddquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind haar ook niet zo 'helder' overkomen.
IK vergeef het je!quote:
Ik vind het zielig voor 'mquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Roguee het volgende:
Arme arme karim, dit gaat zo tegen zijn natuur in volgens mij.
Geer denkt dat hierdoor hij bespaard word, omdat Geer zelf vorige week iets moest doen voor Karim, niet gedaan, gevolgen voor Karim. Karim denkt - volgens Geer - dat hij niet weigert omdat het dan andersom gebeurd (Zeiden ze net)quote:
oh sorry had ik ff niet gehoord....hmm zou het echt zo gaan denk je als ie het niet doet?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Geer denkt dat hierdoor hij bespaard word, omdat Geer zelf vorige week iets moest doen voor Karim, niet gedaan, gevolgen voor Karim. Karim denkt - volgens Geer - dat hij niet weigert omdat het dan andersom gebeurd (Zeiden ze net)
Maakt niet uit joh, dan krijgt Jo weer een wild-card "eerlijk van het publiek"quote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand zei in de vorige cos dat Gerard, Karim en Sharon niet op elkaar stemmen, maar denk dat Mootje Jo en Flip wel zover krijgt dat zij allebei op Sharon en Geer stemmenDan heeft Sharon 3 stemmen, Gerard 3 stemmen en Jo/Mo ook 3.
Wat een vertoning was dat zegquote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
hij begon in de kvdw dat hij er niet op zat te wachten maar werd overruled door renate dat hij moest kiezen
Maakt niet uit, Mo verliest van iedereen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand zei in de vorige cos dat Gerard, Karim en Sharon niet op elkaar stemmen, maar denk dat Mootje Jo en Flip wel zover krijgt dat zij allebei op Sharon en Geer stemmenDan heeft Sharon 3 stemmen, Gerard 3 stemmen en Jo/Mo ook 3.
Ik wacht geduldig afquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Denk dat het niet gezien is. Volgend topic?
Volgens mij doen ze alles om Geer te fuckenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Stability het volgende:
[..]
oh sorry had ik ff niet gehoord....hmm zou het echt zo gaan denk je als ie het niet doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |